Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفید شدن نوک سینه دختر بچه ۲ ساله
سلام نوک یکی از سینه دخترم یک ماهو نیمه سفید شده اولش فکردم خودش از بین میره ولی هنوز هست چه اقدامی باید بکنم ؟خطرناکه؟
- تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی
با سلام، پسرم از دیشب تب کرده و هفته آینده باید واکسن ۱۸ ماهگی رو براش بزنم،اشکالی نداره ۱ هفته از بیماریش بگذره و واکسنش رو بزنم؟
- بی اشتهایی و بد غذایی
دختر شش ساله ام اصلا میل به غذا ندارد. بخاطر رفلاکس معده از نوزادی کم غذا بود ولی خوشبختانه درمان شد. اما الان مدتیست اصلا میل به هیچ غذایی ندارد حتی شدیدتر از قبل . داروهای اشتها اور اصلا کارساز نیست
- معده درد
دخترم 11ساله است و چند روزه زیر شکم درد زیاد میگیره اما لحضه ای و خوب میشه. دوباره درد میگیره
- شکم درد
بردمش دکتربهش داروداد واسه يبوستش پيدرولاکس دادخوب بودتاوقتي ميخوردولي وقتي داروش تموم شددوباره يبوستش برگشت شکم دردنداشت الان اينجوري شده
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- اسم قطره اهن.
سلام آقای دکتر خسته نباشید دکترم 2سال 3 ماهشه وزنش 12 کیلوهستش میخواستم بدونم چه قطره اهن یاویتامین بهش بدم ممنونم.
- سلام بچه ام ۱۵ماهه سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی بدم ۱۰کیلو وزنشه
- سرفه
سلام آقای دکتر دخترم ۸ سالشه از دیروزعطسه و سرفه وآب ریزش بینی داره تب وعلایم دیگه نداره چه دارویی بهش بدم ؟
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- هسته آلو
سلام من 12 سالمه و هسته آلو رو بصورت اتفاقی قورت دادم باید چیکار کنم؟
- اوردن کودک
سلام میشه اقای دکتر من فردا ساعت ۶ پسرمو بیارم برای ویزیت؟؟چون ساعت ۴ امکانش واسم نیست سر کارم،،بچه م حتما باید پیش شما ویزیت بشه
- میزان مصرف شربت اموکسی سیلین
برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۳ کیلو برای درمان برونشیت
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان

