Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نگرفتن سینه مادر
با سلام وقتی دخترم 8 ماهه بود بیماری تب مالت گرفتم و دکترم گفت تا دارو مصرف میکنی نوزاد را شیر نده پس از دو ماه الان بهبود یافتم ولی جهت شیر دادن دختر 11 ماهه من دیگر سینه من را به هیچ وجه حتی در خواب نیز نمی گیرد چه راهکاری پیشنهاد میکنید حتی سر سینه را شیرین کرده ام......
- قطره
باسلام وخسته نباشیددختر7ماهه من دارای آلرژی به شیروغذاست ورفلاکس دادد هرقطره آهن ومولتی باهاش نساخت الان آهن سیدرال میدهم ولی بازشدیدااستفراغ داره میخاستم بدونم برای کمبودآهن وویتامین چه استفاده کنم درضمن قطره ویتامین دهم استفاده کرد ولی به آن هم حساسیت داددیگه کم آوردم آقای دکتروزن تولدش 2900بودااان7ماهه میباشدباوزن 6و500خیلی ضعیف مونده ممنون ازراهنمااییتون
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه اوایل شیر مادر زیاد نبودشیرخشک کمکی میخورد که الان دوهفته شیر خشک زیاد نمیخوره وچهارروز مدفوع نکرده لطفا ی راهنمایی بکنید ممنون
- فشار و زور زدن بیش از حد نوزاد.. چرا نوزاد یک ماهه من بیش از حد زور میزند و رنگ صورت آن قرمز میشود؟
- شیر خشک
سلام اقایه دکتر من بچم ۴۰روزشه هفت ماهم به دنیا امده شیر خودمم کم شده بچم سیر نمیشه باید چه شیر خشکی براش بخرم
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان داره میشه ۵ ماه و شیر رو تو بیداری نمیخوره،زمانی که خوابه شیر و میخوره .بردم دکتر گفت رفلاکس داره .زمان تولد وزنش ۳۸۰۰ بود الان که ۵ ماهشه ۶۹۰۰ هست و وزنش پایینه.خوابشم کم شده درطی روز ۲ ساعت میخوابه .بیقرار هستش.میخواستم بدونم بچم چه مشکلی داره خیلی نگرانشم
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- سلام آقای دکتر.دخترم هفت ماهشه دفع پروتئین داره البته سری اول آزمایش ادرار داد بیشت بود وبعد دو بار دیگه تکرار کرد کمتر شده بود ودر ضمن وزنش کم است وخیلی ریز میزه آیادلیل وزن نگرفتن دفع پروتئین است وچه باید کرد..؟
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
سلام من نوزادم3ماه داردموقع خواب خیلی گریه می کند تا خواب میرودبه چند دقیقه نشده بیدارمیشودواز دوباره گریه می کند مشکل خواب داره نمیتونه درست بخوابه، دکتر هم بردمش میگن مشکلی نداره برای دل دردش هم دارو میخوره، می تونم از شربت بی بی سد استفاده کنم برای خوابش
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- وزن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم وقتی بدنیا آمد وزنش ۲/۷۵۰ بود و الان شش ماه داره وزن ۶/۴۰۰ و قد ۶۵ سانت میخاستم بدونم طبیعی هستش ؟ شیرمادر میخورد اما ۲ ماه شیر خشک هم میخوره
- سینه خیز عقب رفتن
سلام آقایدکتر آیاطبیعیه نوزاد هشت ونیم ماهه به عقب سینه خیز میره امادورخودش مثل عقربه ساعت میتونه حرکت کنه وموقع نشستن در حدچنددقیقه میشینه وبعضی مواقع میفته اماموقع نشستن میتونه بااسباب بازیهاش بازی کنه وبه حالت چهار دستو پا بلند میشه وخودش به عقب وجلو تاب میده اما میفته
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه هشت ماهه میتونم از ماست میوه ای های موجود توی بازار استفاده کنم؟
- عرق سوز شدن
سلام نوزاد من ۷ ماهه است از چند روز پیش زیر گردن و سینه اش عرق سوز شد بعدش هم کم کم زیر پوشکش قرمز شده و عرق سوز یه کم هم دون دون ها عرق سوز به صورت پخش ولی کم در کمرش هستش چند روز که گرم بود اینطوری شده کالاندولا زدم کم شد حالا هم یه کرم زینک اکسید گرفتم ممکنه چون دختر ۲ سال و نیمه هم زیر چونه اش و گردنش عرق سوز شده ولی زیر پوشک پسرم خیلی بد جوریه غذا کمکی هم بهش دادم و چند روز صبر کردم آلرژی نداشته باشه از وقتی که مولتی ویتامین رو شروع کردم اینطوری شده
- شکم درد یا رفلاکس؟
سلام خسته نباشید.پسرم ۵ ماه و ۱۸ روزس.چند وقته با گریه از خواب بیدار میشه.یکمم سرماخوردگی داشت که رفع شده ولی هنوز سرفه داره که اونم گاهی اوقات سرفه میکنه.شکم درد داره وقتی تو خواب گریه میکنه ماسلز میدم شکمشو اروم میشه.اب دهنشو مثل کف میده بیرون.میخواستم بدونم شکم درد و سرفه خیلی کمش و اب دهنش که میده بیرون نشانه رفلاکسه؟چون هیچ علایم دیگه ای نداره. یا از سرماخوردگیه که کامل خوب نشده؟میتونم استامیتوفن بدم؟ برای شکم دردش چیکار میتونم انجام بدم؟
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره

