Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچه من 17 ماه هس وزن ده فاویسم هس تب و گوش درد داره من قطره استامینوفن پارکید دوسی سی میدم خشک کن آزیترومایسین خارجی داره میخوره دکتر گفته 1.5 سیسی بهش بده هنوز تبش قطع نشده دوروزه. استامینوفن شربتش و ایبو بروفن میتونم استفاده کنم باتوجه به فاویسم بودنش یا نه فقط قطره
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- تعریق در خواب
سلام پسر ۶ ماهه ام دو روزه در خواب عرق می کنه. مدفوعش هم یکی دوبار در روز شده و به رنگ سبز و بدبو. علایم دیگری نداره،تب هم نداره. اگر عفونت باشه خود به خود از بدن دفع میشه یا باید حتما دارو بگیره، خطرناکه؟
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- رنگ ناخن نوزاد
سلام خدمت آقای دکتر گرامی .آقای دکتر ببخشید خیلی شرمندم دختر بیست روزه ام ناخنهاش تهش یعنی از ریشه تا نصفه رکگش فرق میکنه انگار یه کم کبود هست . آیا مشکلی داره
لطفا ناخنهاش رو لطف کنید ببیند آیا طبیعیه ؟؟
خواهشا جداب بدین - سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم کم کاری تیروئید نوزاد اگر تا چندماهگی تحت درمان قرار نگیرد باعث آسیب میشود؟
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- کارن کرفی
سلام خسته نباشید پسرم شش ماهشه ، قطره آهن بهش میدم بالا میاره حتی با آب قاطی کردم فایده ای نداشت، چه قطره آهن بگیرم ؟ خارجی باشه اشکال نداره ، ممنون
- سلام نوزاد ۱۰روزه ام استفراغ زرد میکنه زیاد چیکارکنم
- یبوست نوزاد یک ماهه
سلام خسته نباشید دختر من ۳۲روزشه از بیست روزگی یبوست داره هر روز دفع میکنه اما با گریه ومدفوعش خیلی سفته مثل سنگ ریزه رگه های خون هم روی مدفوعش هست دکتر بهش قطره بیبی کر داده اما هیچ تاثیری نداشته راه حل دیگه ای هست شیر خشک هم اپتامیل یک میخوره
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - مالیدن پاهای کودک
با سلام کودکی ۱۷ ماهه دارم که پاهایش را به هم میمالد علت چیست؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- ؟
سلام دکتر نوزاد من وقتی تقریبا سه ماهش بود مادر شوهرم رو پاش بالش گذاشته بود نوزادم رو پاش گذاشته بود دو سه بار دستشو می گرفت به فاصله تقریبا 20سانت می آورد بالا دستشو ول میکرد سرش می افتاد رو بالش یه کم گریه کرد واسه ملاجش ضرر نداره ؟نگران هستم لطفا راهنمایی کنید خدا خیرتون بده البته از اون موقع یک سال و چند ماه میگذره اما گاهی پشت سرشو فشار میده میگم ربطی نداره؟
- امپول بتا
سلام روز خوش آقای دکتر پسرم ۱ ماهه دیگه ۴ سالشه وزن حدودا ۱۷ قبلا امپول بتا کامل تزریق کرده علائمی نداشت آخرین بار که تزریق کردیم رنگ صورتش چند روز سفید شد رنگپریده شد و بعدش اسهال شد آزمایش دادم عفونت داشت نمیدونم ب امپول بتا ربط داره یا نه الان دوباره می تونم امپول بتا تزریق کنم؟و با این وزن ۱/۲ بتا تزریق کنم یا بتا کامل چون دو تا پزشک با دوز متفاوت تجویز کردن خیلی ممنون
- شیردهی
سلام پسر یکسال و ده ماهه ای دارم درصدد از شیرگرفتنش هستم خواستم بدانم بهتر نیس تا اسفندماه و اویل بهار ادامه بدم و اونموقع ازشیر بگیرمش؟ب دلیل فصل زمستان میگویم ک با شیرمادر انتی بادی دریافت میکند
- تنفس بالا وضربان قلب بالا نوزاد
نوزاد ۱۵ روزه دارم نفسش بالا هست و ضربان قلبشم هم بالا یه راهنمایی خواستم ممنون میشم اگه جواب بدین

