Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام پسرم شش ماه ونیم دارد.پنج روزه که اسهاله.تب و علائم دیگه ای ندارد.پاهاش هم سوخته بخاطر اسهال.چکار کنم اسهالش خوب بشه؟نیار به محلول ا ار اس یا داروی دیگه ای ندارد؟
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- استفراغ
سلام دکتر پسر من یک سالو شش ماه داره از دیشب هرچی میخوره بالا میاره از دیشب تا الان فقط یکم اب جوش خورده دوباره صبح بهش اب جوش و بیسکوییت مادر دادم بالا اورده.تب و سرفه هم نداره سرحالم هست ..برای بهبودیش باید چه کاری انجام بدم؟
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- ایا صورت وبدنونوزاد به رنگ پشت دست نوزاد میشع
- عفونت ادرار و تب
سلام پسرمن ۲سالشه ازمایش ادرار داد عفونت ادار زیاده امپول جنتمایسن و متازون دیروز و امروز تزریق شد تب داره آیا طبیعیه تبش؟
- سر و صدای تنفسی
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 ماهشه. چند روز پیش برای چکاپ آورده بودیمش مطب که براش آزمایش خون و ادرار نوشتید. جواب آزمایشش هنوز آماده نشده ولی از دیروز احساس کردم ی صدای خس خسی ازش میاد، انگار که از دماغش نفس میخواد بکشه این صدا میاد. به نظرتون نیازی هست الان بیاریمش یا بزاریم وقتی جواب آزمایش اومد بیاریمش؟ ممنونم که وقت میزارید و جواب میدید.
- ورم لب
- عفونت ادراری
پسر ۲ماهه ای دارم که بعلت دردشکم ودلپیچه به متخصص اطفال مراجعه کردم ایشون گفتن به احتمال زیاد عفونت ادراری داره توآنالیز ادرار wbc=modaratودرکشت ادرار ۳۵هزار کلنی رشد کرده دکترش میگن باید ختنه بشه عفونت تایید شده،شربت نیتروفورانتیین هم ۱ccهر۸ساعت تا۱۰روز بخوره واقعا نمیدونم باید چه کار کنم....؟؟؟؟
- امیر حسین
سلام خسته نباشید بچم دوماهش چشماش غی کرده دکتر بهش قطره ای باکتی ماید ۲۰ داد باید تا چند روز استفاد کنم
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- اسهال
سلام پسر ده ماهه دارم که روز چهارشنبه جهت اسهال معاینه کردید و مترونیدازول تجویز کردید که پنج روز خورد و خیلی بهبود پیدا کرد، فرمودید که به خاطر وسایل آلوده ای که به دهان میبره، اسهال شده و بسیار حساس هست که پی درپی این حالت رخ میده، حالا یه روزه که مترونیدازول نخورده و دوباره علائم اسهال شروع شده آیا لازمه دارو را دوباره شروع کنم و تا چند روز بخوره؟
- دو وعده غذاي كمكي
سلام آقاي دكتر دخترم در روز ٧ بار شير خودم و دو وعده غذاي كمكي هر وعده ده قاشق ميخوره غذاي كمكي رو هم با هزار جور روش بازي و سرگرمي خيلي سخت ميخوره آيا اين ميزان براي بچه ٨ ماهه كافيست بيشتر گريه ميكنه براي شير خوردن غذا ميارم شير ميخواد سرشو تكون ميده كه نميخورم
- سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- اختلال خواب
سلام من از تکون دس و پا تو خواب بچم فیلم گرفتم ب متخصص نشون دادم گفتن تشنج نیست.میگم خدایی نکرده بیماری چیزی نداشته باشه ک تکون میخوره
- فاویسم و شربت و قرص اموکسی کلاو
آیا شربت و قرص اموکسی کلاو برای پسر بچه های ۸ و ۱۲ سال مبتلا به فاویسم مشکل دارد ؟
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماه ونیمه
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله

