Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام بر آقای دکتر با گذشت یک ماه از تولد نوزادم تحت نظر پزشک متخصص کودکان تشخیص رفلاکس دادن و شربت رانیتیدین هر ۱۲ ساعت ۱۸ قطره و قطره پدی لاکت روزی ۱۰ قطره تجویز کردن الان نوزادم دو ماه و چند روزش است و علائم گذشته از جمله عقب بردن سرش و استفراغ مکرر نداره اما حالت تهوع و دهان جویدن رو داره گاهی هم زبونش رو در میاره و یا با دهن باز میخوابه آیا میتونم شربت رانیتیدین رو قطع کنم؟ پدی لاکت چه طور؟ این علائم تا کی ادامه دارند؟ با سپاس فراوان از پاسخ دهی شما
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- تب کودک همراه سرفه
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ساله است و دیروز تب شدید داشت همراه سرفه دکتر بردم شربت آموکسی سیلین داد به همراه شربت خلط آور و ایبوپروفن الان دوباره تب کرده چیکار کنم
- موز
سلام اقای دکتر من ب پسرم از ۶ماهگی موز میدم بهم میگن گرمی لکنت زبان میگیره استرس گرفتم اخه زیاد دادم لکنت نگیره
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید
- شیرخشک
سلام آفای دکتر خسته نباشید بر نوزاد هشت ماهه هر دوساعت چن سی سی میشه شیرخشک نان داد؟.رفلاکس و کمبود وزن هم داره
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- سفیده تخم مرغ
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من یک سال و15 روزشه میتونم سفیده تخم مرغ بدم رفلاکس هم داره. ممنون
- عدم بهبودی
دخترم سه و نیم سالشه و حدود سه هفته هست که علایمی چون آبریزش بینی ، تک سرفه و بیاشتهایی و تهوع داره و چند مرحله شربت مولتی ویتامین ، دیفن هیدرامین ، گایافنزین سیتریزین ، نئوتادین، آمپول دمیترون گرفته و بهتر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما
- کدو
با عرض سلام. آیا من به دختر 7 ماهم میتونم هر روز کدو حلوایی بدم اشکالی نداره؟
- برفک دهان
سلام آقای دکتر.ببخشید بچم ی مدتیه آب سرد زیاد مینوشه دهانش برفک زده خواستم بدونم ایا از آب سرده یا علت ی چیز دیگه هس؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم حساسیت به پروتیین گاوی داره صورتش اگزما شدید داشت به توصیه شما بهش پپتی جونیور میدم به نظرم اگزما صورتش همونطور مثل قبل بهتر نشده و به نظر میاد بیشتر هم شده البته دوروز پپتی جونیور بهش میدم آیا همچنان این شیرو بهش بدم یا قطع کنم
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
سلام من یه دختر یک ساله دارم ناحیه تناسلی اش مو داره موهای صورتش هم زیاده موهای سرش رشد نداره میشه بگید چه مشکلی داره
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- تغذیه
با طلا خدمت دکتر گرامی آقای دکتر ایامیشود به نوزادی که تازه وارد هشت ماهگی شده ماست داد وایا میشود به حریره ی او نشاسته اضافه کرد با تشکر
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- لکه سفید روی ناخن
سلام من دخترم هشت سالشه روی دوتا از ناخنش لکه سفید هست آیا کمبود ویتامینه ؟
- سرفه

