Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۲ ماهگی
سلام اقای دکتر بنده در هفتم مهر ماه زایمان کرده و نوزاد نارس ۱۵۰۰ ب دنیا اوردم امروز ۲ماهه بود وزنش ۲۷۰۰ میشه واکسن ۲ ماهگی زد؟
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- ختنه کردن
سلام اقای دکتر . میخواستم بپرسم ختنه ستنی بهتره یا حلقه برای پسرم؟
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- شکمش کار نمی کنه
سلام پسره من چرند روز دیگه دو ماهش چند روز بیمارستان بستری بود به خاطره زردی بهش شیر خشک اپتامیل دادن من هم او استفاده کردم البته اونجا شیر خیلی می دادن من همین کار ادامه بعد مدتی یبوست شد دوبار خوب شد بردن دکتر شیر زیاد می دی شیر کم کردم دوباره شکمش سفت شد شیر عوض کرد اپتامیل پیتی داد الا مد فو ش سبزه ده روزه شیرش عوض کردیم همش گرسنه سیر نمیشه الان چ کار کنم دوباره شیر عوض کنم
- جناب دکتر سلام .من پسرم ۹ ماهش هست و از یک روز پیش سرفه میکنه دکتر شربت ازیترومایسن ۲۰۰ دادن طریقه مصرف دارو لطف کنید ممنون میشم .وزن بچم
- یبوست دائم نوزاد دوماهه
سلام ی دختر دارم هفتادوپنج روزس از ی ماهگی دیگه مدفوع نمیکنه یعنی هر ده روز ی بار اونم با درمان سنتی مدفوع میکنه(فلوس)هر دکتر میبره میگه طبیعیه ولی بچه خیلی بیقراری میکنه همش گریه میکنه همش میچه ولی مدفوع نمیکنه تا ی کم فلوس میده خودشو خالی میکنه وزنشم ۵ کیلوعه چکار کنیم اقای دکتر الان چهلو پنج روزه فقط اینجوری مدفوع میکنه میترسیم فلوش براش ضرر داشته باشه از شیر مادر استفاده میکنه
- سفر با نوزاد
سلام و وقت بخیر. سفر 10 ساعته با ماشین شخصی به همراه نوزاد دو ماهه برای او خطر یا عوارضی همراه دارد؟ چه توصیه و پیشنهادی برای این سفر دارید؟ ممنونم از شما.
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟
- بی قراری نوزاد
سلام دختری هفت ماهه دارم ک این روز ها خیلی بیقراری میکنه ی وقتایی تو خواب گریه میکنه مخصوصا روز ها ،تازگی دکتر بردمش مشکل رفلاکس داشته کپسول نکسیوم ۱/۲شب و صبح ناشتا و قرص فامیتدین ۱/۳شب روز استفادع میکنه .و این ماه اصلا وزن نگرفته بود .و دندان هم دراورده.
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- آلرژی و واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. پسرم مریض شماست. دو روزه یک سالش شده. آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ دار. نوزاد که بود بهش شیر خودمو میدادم من اگه تخم مرغ میخوردم خیلی بی قراری و گریه میکرد و تو ندبوعش رگه های خون دیده میشد. بعد که به تشخیص شما رژیم گرفتم خوب بود خداروشکر. الانم چند وقته شیر خشک آپتامیل پپتی ۲ میخوره. دیگه بهش تخم مرغ یا لبنیات هم ندادم که ببینم واکنشش چجوریه. الان واکسن یکسالگیشو بزنم؟ با وجود آلرژی خطر نداره؟ و اینکه اگه واکسن یکسالگی رو یه هفته دیرتر بزنه مشکل نداره؟
- گرفتگی بینی
پسرم۱۱ماهشه بینیش گرفته و مدام بینیش پره و ابریزش داره چیکار کنم
- غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- وزن
با عرص سلام دختزمن 7ماه تمام با وزن 7300 و قد 69 میخواستم بپرسم وزنش کمه چه کار کنم شیر خشکی اصلا هم شیر خوب نمیخوره فقط در خواب با زور اونهم 90 سی سی
- شیرنخوردن
باسلام نوزاد ۴ ماهه من هم شیر منو میخوره هم شیرخشک اما مدتی هست که دیگه شیر منو نمیخوره وبه شیشه عادت کرده میخواستم بدونم الان اگه از شیشه بگیرمش دوباره ممکنه شیر منو بخوره یا با توجه به سنش به شیشه عادت کرده و نمیشه کاریش کرد؟
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- شیرخشک آپتامیل pdf
باسلام نوزاد۵ماه باوزن ۴۸۰۰دارم که ب خاطر کمی وزن دکارتوصیه کرده شیرخشک آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم بدهم میخولستن بدانم مقدار مناسب این شیر دریک روز چقدرمیباشد
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم ده ماهشه. آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیرهش آپتامیل پپتی۲ میخوره. خیلی تو بازار نایاب شده. اگه پیدا نکردم میتونم آپتامیل پپتی جونیور بدم بهش؟ یا آپتامیل پپتی۱؟ آخه اونا روش نوشته زیر شیش ماه

