Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اموکسیسیلین
سلاموقتبخیر شربتآموکسیسیلینبراپسرم20ماهههستوزنش10کیلو چقدربایدبدم
- شکستن تب سنج و ریختن جیوه
با سلام و خسته نباشید دیروز متوجه شدم که تب سنج پسرم شکسته و قطرات جیوه پخش زمینه یه مقدار با دست و بقیه رو با کاغذ و چسب جمع کردم.خیلی خیلی نگرانم و نمی دونم که ایا در دهان یا دست پسرم که یه سال و نیمه است شکسته یا افتاده شکسته.نگرانم نکنه مقداری از اونو خورده باشه چون اصلا متوجه نشدم.تورو خدا بگین چیکار کنم آیا خیلی خطر دارد. یا باید ازمایش خون برای جیوه بدهد
- حرف زدن کودک
سلام من پسری ۱ سال و پنج ماهه دارم از چند ماه پیش کلمات ساده رو میگفت و صدای حیوانات رو تکرار میکرد و تقریبا هر چیزی بهش میگفتیم سعی در گفتن داشت ولی الان دیگه تکرار و سعی نمیکنه و همش با گفتن اااااا و یا جیغ و یا اشاره به چیزی که میخواد متظورش رو میرسونه باید چی کار کنم؟؟؟ نگرانم
- واکسن وسرماخوردگی
سلام خسته نباشید آقای دکتر ما شهرستانم چطورنوبت بگیریم پسرم سرماخورده بود واکسن سه گانه وفلج اطفال هم هم زمان زدن براش الان چهار روزه تب داره توروخدا کمک کنید خطرناکه .شیش سالشه.امکانش هست هزینه ویزیت رو واریز کنیم لطف کنید براش دارو بنویسید سرفه هم داره خلط دار تبش هم فقط باشیاف دیکلوفناک پایین میاد بخدا از دلواپسی دارم سکته میکنم.
- دورو. پسر بچه ۶ ماه سرما خوردگی دارد .دماغشان کیپ شد .آیا می شود از شربت پدی کلد بهش بدهم ۲ سی سی .؟ از راهنمای متشکرم .
- شیر خشک
سلام آیا میشه بعد از یکسالگی شیر پاستوریزه جایگزین شیرخشک بشه؟برای کودکی که شیرخشکی هست
- خون در مدفوع کودک
سلام خسته نباشید. بچه من ۵ سالشه صبح کمی دل درد داشت رفت دستشویی فکر کردم اسهال داره ولی وقتی برای بار دوم رفت دستشویی اول به شکل اسهال آبکی قرمز صورتی بود ولی بعد مدفوعش به صورت عادی بود. در واقع چند بار به صورت اسهال قهوه ای تا صورتی روشن دستشویی کرد و بعد به صورت عادی. می خواستم بدون اگه خون بوده چرا همراه مدفوع نبوده و اول جدا بوده
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- دانه های قرمز پشت گردن کودک
سلام وقت بخیر .دختر من تازه یکسالش شده.دو روز هستش پشت گردنش دونه های ریز قرمز زده.بعده دوروز بشتر شده و به جلوی گردنش هم سرایت کرده.کرم آتوپیکس گرفتم و دوبار زدم ولی تغییری نکرده.
- انجیر
سلام آقای دکتر میشه به بچه ۶و نیم ماهه سیب پخته با کمی انجیر پخته داد؟؟
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- کم خونی
سلام وقتتون بخیر برای کودک ۲۲ماهه با کم خونی مگالوبلاستیک روزانهو۵میلی آسماویت کافیه ؟ یا باید جداگانه اهن و فولیک اسید هم بدهیم ؟
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم
- خارش
سلام پسرم بیست ودوماهشه ازدیروزصورتش کهیرمیزنه بعدازچن دقیقه ازبین میره چه دارویی استفاده کنم ایاکهیردرمان قطعی داره
- مدت زمان نگهداری شربت پاراکید در یخچال
سلام خسته نباشید..شربت پاراکید رو بعد از باز شدن تا چه مدتی میتوان در بخچال نگهداری کرد؟
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- کپسول سفکسیم 200
برای سرفه دخترم هذ9 سالشه سفکسیم 200 روزی چند بار
- دارو اسهال
سلام آقای دکتری داروی کودکم 17 ماهشه واسهالش عفونیه خواستم ببینم داروی میترونیدازول بهتر است یا کتریمکسازول؟
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون

