Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سویق
سلام خسته نباشیددکترپسرم 5ماه و4روزشه خس خس سینه داره وشیرپنیری زیادبالامیاره دوروزه غذای کمکی فرنی وپوره هویج روبهش میدم سویق برنج یاگندم بخرم بهش بدم؟البته فرنی روباددوقاشق شروع کردم خواهشاراهنماییم کنیدممنون
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- بی خوابی و بدخوابی کودک
پسرم ده ماهشه شبا هر۱ساعت یانیم ساعت یه باربیدار میشه باید چیکارکنم بهش شیرمادر هم میدم
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- ريفلاكس
با سلام، دختري دارم به سن دو ماه و ٢٥ روز با وزن ٥/٦٠٠ و قد ٦٤ شير خودم رو ميخوره و به اصرار پزشك بعضي از روزها يك يا دو وعده ٦٠ ميلي آپتاميل پپتي چون به ساده حساسيت داره، از يك ماهگي بچه رفلاكس داره و صبح و شب رانيتيدين ميدم، بهتر شده اما پپتي رو هنوزم بالا مياره، ميخواستم بدونم آيا وزنش كمه؟ بايد چيكار كنم؟
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- یبوست نوزاد۲ونیم ماهه
سلام پسرم ۸روز یبوست گرفته پزشک شربت لاکسی ژل داده وگفتن روزی یه قاشق مرباخوری ولی بعد از سه روز دفع نداشته، به نظر شما شربت رو دوبار در روز ندم تا دفع داشته باشه
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- بی تابی کودک
سلام پسرم 3ماهه هس از ساعت 4صبح تب میکنه و روی سینش خیلی خس خس میکنه صداش خروسکی شده خیلی بیرتابی میکنه
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- سلام بچم زردی داره ۴۰ روزش قرص فنوباربیتال براش عیبی که ندار ه وبعدازخوردنش میتونم داروی دیگه ای بهش بدم دکتربراش تجویزکرده
با سلام. آقای دکتر دخترم چهار ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد. خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- کولیک
سلام اقای دکتر وقت بخیر.دکترم ۴۶روزشه .شبها خیلی خیلی گریه میکنه .شیر خشک ببلاک کامفورت میخوره.قطره کولیکز وپدی لاکت هم میخوره اما واقعا تاثیر نداره.توروخدا بگید چکار کنم .هر روز دو سه بار شکمش رو با عرق رازیانه ماساژ میدم
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- سایمتیکون در شیر
سایمتیکون در شیر مخلوط کردم به نوزادم دادم میخواستم ببینم خطر ندارد ؟
- تزریق امپول امپی سیلین
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یه دختر ۱۰ ماهه دارم زود ب زود ویروس میگیره و سرما میخوره .وقتی ۶ ماهش بود سرما خورده گوشاش عفونت کرد دکتر براش امپول امپی سیلین ۵۰۰ زد یعنی میشه با اون امپول ایمنی بدنش پایین اومده باشه که زود سرما میخوره ؟ اگه ایطوریه پس باید چیکارش کنم چ چیزایی بهش بدم ک بدنش قوی بشه؟ ممنونم از پاسخگوییتان 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

