Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دکتر لوزه
سلام وقت بخیر آقای دکتر برای لوزه پسدم ۵ سالشه پیش دکتر میرجلالی ببرم خوبه؟
- گوشه لب
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر گوشه لب پسر یکساله من حالت اگزما شده شبیه تبخال نیست چه پمادی تجویز میکنید ممنون
- چرا از دماغم خون میاد مغز سرم درد میکنه
چرا از دماغم خون میاد دو هفته میشه که دار خون میاد
- سرفه
- خمیازه ناقص
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر پسرم ۵ سالش هست و وزنش هم ۱۵/۵ کیلو هست. از بدو تولد نوک سینه ش یه نقطه بسیار ریز مثل جوش وجود داشت .... الان و در حال حاضر به جوش سفید عفونی تبدیل شده و اطرافش هم یه کم متورم و قرمز شده ...آیا این خطرناکه؟؟؟ خیلی نگرانش هستم ...
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- اجابت مزاج
سلام دکتر خسته نباشین پسرمن ۲ماه است و تعداد دفعات اجابت مزاجش نسبتب قبل کم شده قبلا روزی ۳ بار بوده و الان دوروزی یک بار مشکلی داره ؟اگ مشکلی هست بهم توضیح بدین درضمن شیرخوردنش هم کم نشده هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک... باتشکر اززحماتتون
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- برای رودل کودک یک سال ونیم چی بدم هم میاره بالاهم اسهال بدبووزردرنگ داره
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- با خوردن شیر خشک اچ آ بچه وزن میگیره
- شیرنخوردن نوزاد
با سلام نوزاد4 ماهه ای دارم که وزنش هنگام تولد 3 کیلو و 600 گرم بو الانم حدود 6 کیلو 200 گرمه.مشکلش اینه که موقع بیداری به هیچ عنوان شیر مادر رو نمیخوره فقط در هنگام خواب اونم حداکثر 5 دقیقه (که در طول شبانه روز مجموعا 20 دقیقه هم نمیشه) بخاطر آلرژی که داره فقط شیرخشک آپتامیل بهش میدیم(اونم سرجمع در طول شبانه روز بین 180 تا 200 سی سی) . الان چند روزیه که شیرخشکش رو هم نمیخوره. خیلی نگران عدم وزن گیری مناسبش هستیم.چند باری هم بردیم دکتر که فقط دستور غذایی برای مادرش داد که همشو رعایت میکنیم ولی فایده ای نداشت.ممنون میشم راهنمایی کنید
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- خون در استفراغ
سلام.پسرم هفت ماه و ۱۹ روزس.الان بالا اورد.تو استفراغش یه قطزه کوچولو خون بود.برای چی اینجوری شده
من خیلی نگرانم و استرس دارم - سلام نوزادیک ماه و نیمه دارم از بیست روزگی شیروان دادم رنگ مدفوعش سبز تیره یاشایدم سیاه بادانه های زردرنگ هست شیرخوب میخورد وزن گیری خوبی هم داردشیرش عوض کردم گیگوزمیدم هنوز مدفوعش تیره هست آیا مشکلی دارد
- سلام من پسرم ۱۰ماهه هستش خودم بهش شیر میدم لاغره شربت زینک سولفات خریدم بهش بدم ضرری براش نداره بعد اگه به دندونش بخوره دندونشو سیاه نمیکنه
سلام پسرمن ۱۰ ماهه هستش لاغره شربت زینک سولفات براش خریدم بدم بهشض ضرری نداره بعدبه دندونش بخوره دندوناشو سیاه نمیکنه
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- آموکسی سیلین
حداکثر میزان تجویز آموکسی سیلین در کودک 16 ماهه چه مقدار در روز است ؟

