Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- سلام پسرم 6سالع وسه روزه سرفه های خلط دار و خشک میزنع بردم دکتر شربت سیفیسکیم صد داده الان از امروز خورده اما باز هم همونجوری سرفه میزنع خلط دار نگرانش هستم که به ریه هاش پخش نشده باشع
پسر 6سالع ام سه روزه که سرفه های خشک و خلطی داره امروز بردمش دکتر شربت سیفیسکیم 100ودو تا داروی دیگه داده دوبار دوازده ساعتع سیفیسکیم و اون داروی دیگه رومی 4و یکی 6 ساعتع رو دادم الان نصفه شب هستش همون جور سرفه میزنع میگم خدای نکرده ریه هایش رو در کیر نکرده باشه خیلی نگرانم
- بیماری پوستی
دخترم ۷ سال داره ۲۰ روزی می شه هر از گاهی بدنش خارش پیدا می کنه حتی داخل سرش و جوش هایی مثل حساسیت می زنی ولی دوام نداره می بینی یکی دو ساعت بعد می ره دیروز مشاهده کردم روی گردنش برآمدگی بزرگ مثل ورم در چند نقطه زده ولی بعد یک ساعت رفت پایین حتی ممکنه شب که بخوابه صبح که بیدار شد چشمش ورن کنه کوچولو یعنی دور چشمش ولی بعد از دو سه ساعت ورن چشمش هم رفت ممنون می شم راهنمایی کنید
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- سرفه دختر ۶ ساله
دخترم ۶ ساله میباشد و دو روز هست که تک سرفه دارد وتب ندارد ولی کمی بی حال می باشد ممکن است دلیلش چه باشد؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- مدفوع
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم سه سالشه مدفوعش خیلی سفته چی بدم بهتره واسش
- امیکرون
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- سلام پسر من ۴ ماهشه بخاطری مشکلی کی داشت ختنه کردیم الان سری آلتش باد کرده
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- شیر پاستوریزه
برای کودک یکسال و یکماهه شیر پاستوریزه پرچرب میدهم، آیا باید بجوشانم حتما؟
- دستشوئی کودک همراه با ترس
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- تب کردن ناگهانی در هنگام استفاده از آنتی بیوتیک
سلام خانم دکتر ببخشید من یک سوال ازتون دارم دخترم از شنبه شروع به سرفه کرد تا دوشنبه که سرفه ها خلطی شدند و بینی کیپ شد بردیمشون پیش خانم دکتر فریبا حقانی ایشون معاینه کردند گفتند گلو عفونت داره و حتی به پرده گوش هم مقداری سرایت کرده دو شیشه فارمنین 643 دادند و اسپری بنفش و آبی و اسپری بینی نمکی و مومتازون حالا بچه از دوشنبه تا امروز آنتی بیوتیک مصرف کرده تو این هفته اصلا تب نداشت امشب تب کرده این خطرناکه امکان داره وسط مصرف آنتیبیوتیک بچه یهو تب کنه الان هم دسترسی به خانم دکتر ندارم تا فردا عصر من خیلی ترسیدم و چون تو شهر خودمون هم متخصص اطفال نداریم اگر میشه لطف کنید این سوالمو پاسخ بدید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
فرزندم در ۱۷ماهگی است و دستش را به همه جامیگیرد و راه میرود و بسیار هم پرتحرک است ولی نمیتواند به تنهایی راه برود احساس میکنم خیلی میترسد .وگرنه حتی وقتی به دیوار تکیه اش میدهم یه انگشت مرا میگیرد و بدون اینکه فشاری وارد کند راه میرود ولی از تنها راه رفتن واهمه دارد چه کنم .نگرانم کمکم کنید.
- خواهرم گاز نوشابه رفته تو چشمش چشمش قرمز شده و سوزش داره
- دوبینی
ببخشید من دخترم چند روزه دوبینی داره باید چیکا کنم

