Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رزولاو اسهال
باسلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۱۷ ماهشه هفته پیش رزولا گرفته و چندروزه دونه هاش از بین رفته ولی همچنان اسهال هست البته روزی دو بار ، اشتهاشم به شیر وغذا کم شده ، بهش روزی ده قطره پرو بی بی و ۳ سی سی زینگ میدم ، شما یه کپسول به پسرم میدادین وقتی اسهال میشد ؛ میتونم بدم اونو؟!
- یبوست کودک
پسر من ۴ سالش است وازموقعی که ازشیر گرفتمش دچار یبوست سخت شده وعکس وفیلم ازکل معده وروده اش گرفته ام وناحیه مقعد همه سالم ونرمال است ولی پسرم دیر به دیر شکمش کار میکند وموقع مدفوع کردندرد زیادی میکشد ومیترسد شکمش کارکند وایستاده وبه زور مدفوع میکند تازگی شربت لاکتولوز هم شبی یکبار میخوردوپماد انتی همورویید هم شبها به مقعدش میمالم کمی بهتر شده است میخواهم بدانم چه کارکنم که پسرم خوب شود وچه دارویی بخورد تا راحت مدفوع کند وبنشیند ومدفوع کند
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- سلام.آسم
سلام.پسرم آسم داره و ریه اش عفونت کرده بهش آزیترومایسین میدم خیلی سرفه میکنه بخاطر آسم. میشه بهش سالبوتامول هم بدم. یا نه .
- کم خونی
سلام وقت بخیر سن۴سال و ۱۰ماه وزن۱۴ کیلو Hb:۱۱ قطره لیپوزوفرفورت روزی ۲۵قطره تا چند وقت باید مصرف بشه؟
- سلام نوزادم ۹ماهشهه سرماخورده دکتر بهش آموکسی ۱۲۵داده خواستم بپرسم چند سی سی باید بدم ۹کیلوعه وزنش؟
سلام نوزادم ۹ ماهشه وزنشم ۹کیلوعه سرماخورده خواستم بدونم آموکسی ۱۲۵رو چن سی سی باید بدم
- بوی دهان
سلام دکتر بچم یک سال و هشت ماهشه دهنش بوی بد میده دلیلش چیه؟
- بیماری لثه
سلام آقای دکتر دخترم6سالشه لثهاش کبود شده یه چند وقتی هست جای نگرانی هست
- سلام شیر خام خورده دختر سه ساله ام چیکار کنم؟
- سیخ شدن پا
پسرم ۳سالشه داشتم بهش غذا میدادم با گوشی هم داشت فیلم نگاه میکرد فیلمش هم ناخن خانمه قطع میشه وسس ریخته بود که مثلا خونه تا حالا اینو دیده بود همینطور داشت نگاه میکرد غذا هم تو دهنش بود پاهاشو سیخ میکنه و گردنشو کج سریع دست کردم غذاتو دهنشو در آوردم دهنش سفت نشده بود رنگشمسفید شد خودش میگه ترسیدم از خانمه که ناخنش قطع شد حالا تقریبا یه ساعتی میگذره و حالش خوبه میخواستم ببینم چکار کنم چیزی نیست
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- روغن زیتون
سلام جناب دکتر خداقوت مصرف روغن زیتون برای کودک ۱۵ماه مجاز هست؟
- مخاط سبز
مخاط سبزبینی پسرم یک ماه تموم نمیشه همش پر میشه هرچی تخلیه میشه
- گلودرد
سلام دخترم چهارسال وهشت ماهه هست وزن ۱۴کیلو دوروز تب کردبعدازاینکه تبش قطع شد گلودرد داره به شدت طوری که هیچ چیزنمیتونه بخوره دکتربراش آزیترومایسین ۲۰۰نوشته روزی ۴سی سی ۲دوزبهش دادم نئوتادین هم هر۱۲ساعت داده فعلاسرفه وآبریزش نداره ولی آزیترومایسین دفعه قبل که سرماخورد بهش داده بودم روش اصلا اثرنمیذاره،آموکسی سیلین ۴۰۰گرفتم چقدربدم ؟ میخوام بپرسم به نظرشماآزیترومایسین ادامه بدم یاآموکسی سیلین؟
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- صدای خلط ریه کودک ۳ساله
سلام هفته قبل بعلت تب و سرفه بچم پزشک انتی بیوتیک تزریقی و شربت اموکسی کلاو داد و الان داروها تموم شده اما هنوز توی خواب مخصوصا صدای خس خس و ....پشت حلق و ریه اش میاد دوباره شربت و تهیه کنم ؟
- سرماخوردگی کوک۲سااه
آزیترومایسین۲۰۰ برابچه ۲سالو۸ماه باوزن۱۰کیلو چندسیسی باید داد

