Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید
- سلام واکسن چهار ماهگی پسرمو زدم دیگه مثل قبل شیر نمیخوره چیکار کنیم
- تاثیر سیگار در شیر مادرو واکسن نوزاد ۴ماهه
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوزادم ۴ماهشه دیروز واکسن زدیم براش و من ۱۲ ساعت بعد یک عدد سیگار عنبرنسا کشیدم بخاطر گوش دردم میخواستم بدونم رو نوزادم و واکسنی که زده تاثیر داره؟چون شیر خودمو میخوره
- حالت تهوع واستفراغ
دخترم وارد ۷ماهگی میشه چند روزیه حالت تهوع واستفراغ داره دکتر بردم شربت اندامی.استامینوفن.سیتریزین نوشته بهش دادم ولی استفراغ قطع نشده وکم اشتها هم هست بگین چکار کنم لطفأ
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- مدفوع پیرو سوال قبلی
ازش آزمایش تیروئید هم ماههای اول تولدش ک یبوست داشت گرفتید تیروئید نداره یبوستسش برطرف شد با عوض کردن شیر خشک و تغییرش از نان به نان اچ ا
- وزن
سلام آقای دکتر من نوزاد ۱۲۲ روزه دارم که وزنش ۶کیلو و ۱۵۰ ماه قبل کم وزن گرفت نمیدونم بخاطر شیطنت و کم شیر خوردن یا شیر من کافی نیست آزمایش مدفوع هم دادم مشکلی نبود وزن طبیعیش پایان ۴ماهگی باید ۶کیلو ۴۰۰ میبود اما ۲۵۰ گرم کم داره چرا دکتر؟چیکار کنم؟غذای خودمو بیشتر کنم که بچه سیر بشه؟
- اسهال
سلام خسته نباشید دخترم پنج ماه ونیمه است از سه ماهگی به بعد اسهال بلغمی داشت شیرخشک نان بهش میدادم دکتر شیر ال۱۱۰ براش تجویز کرد باز هم خوب نشد بعد بیومیل سوی بهش دادم بالا آورد دوباره شیرش رو عوض کرد آپتامیل پپتی جونیور بهش داد از دیروز بعد از ظهر بهش دادم خورد دیشب شکمش سفت کار کرد بدون بلغم درضمن دیشب بهش ۲۵ قطره مولتی ویتامین بیبی جویس دادم امروز بعدازظهر شکمش کارکرد آبکی وسبز تیره میخواستم بدونم شیر روش نمیفته یا از قطره شکمش آبکی وسبز تیره شده با تشکر
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- نشستن
اقای دکتربچم هشت ماهشه۸۲۰۰ وهنوز نمیشینه چکارکنم
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم به تجویز پزشک بیومیل میخوره از۴ ماهگی الان ده ماهشه من هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس میخواستم بدونم کدوم وزن دهی بیشتری داره چون روی بیومیل پلاس نوشته پیشگیری از چاقی؟
- جایگزین شیر خشک اپتامیل پپتی ۲
- شربت آیتروماسین
اشتباها شربت آزیترومایسین دوبار در فاصله ۱۲ ساعت به کودک ۶ ماه ام دادم، آیا خطری داره
- آبریزش دهان
سلام وقت بخیر دختر دوماه و نیمی دارم که از دهانش حباب میده بیرون علتش چی میتونه باشه آیا به مزاج سرد ربطی دارد

