Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صداگرفتگی نوزاد
سلام عرض احترام خدمت شما طفل نوزاد دارم 20روز می مشود بدنیاامد یک هفته بعد دچار صدا گرفتگی شد نزد دکتر اطفال بردم یک شربت مکسیپر برش داده اما صدایش بهتر نشد نمیدانم چیکار کنم
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- سیاه شدن پا
سلام دخترمو وقتی بغل میکنم پاهاش سیاه میشه ازچیه میترسم بغلش کنم چیزیش بشه وقتی میزارمش خوب میشه ۶ماهشه
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
سلام وقت بخیرنوزادم همش استفراغ میکنه وگریه میکنه شیرومیدم همراه شیرخوردن استفراغ میکنه آروغ میزنه استفراغ میکنه درضمن ریفلاکس نداره مشکلش ازچی میتونه باشه؟
- زردی نوزاد
سلام نوازاد یک ماهه دارم سه بار با زردی بیست وهیجده بستریش کردم .وبا عدد 6مرخص شد ولی باز زردیش برای بار چهارم برگشت . آزمایش تیروید وکشت ادرارش هم خوب بود. ولی گروه خونی منo+)ولی نوزادB_بود. به خدا خسته شدم پوست بچم تیره شد انقد زیر نور بود. لطفا راهنماییم کنید چکار کنم . چرا زردیش بر می گرده ؟
- چند سی سی شربت آزیترومایسین برای کودک ۷ ماهه با وزن ۸ کیلو باید بدیم؟؟
- روزه گرفتن
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه مشکل داره روزه بگیرم
- تغذیه نوزاد
با سلام نوزاد یازده ماهه ای دارم که غذا را در دهانش نگه میداره و نمیخوره و با اینکه غذاهاش را متنوع کردم بازم در دهانش نگه میداره ممنون میم کمکم کنید
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- علت خون آمدن از نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست نوزاد یک ماهه
دخترم 34 روزه هست شیر خشک ببلاک کامفورت بهش میدم 60 سی سی شیر مادرندارم 12 ساعت هست که مدفوع نکرده
- سلام دختر ۲۰ ماهه دارم که ازیک سالگی دچار یبوست شدن ومجبور شدیم عکس رنگی بگیریم وچون شهرستان بودیم بعداز گرفتن عکس به ماپیشنهاد دادن برای بررسی بیشتر به یک دکتر فوق تخصص گوارش مراجعه کنیم وما بیمارستان اکبر مشهد رفتیم ودکتر بعد از دیدن عکس گفتن مشکلی نداردو پودر پیدرولاکس وشربت زینک وسانستول ویک شربت ام سی تی اویل برای یک ماه نوشتن وگفتند بعد از یک ماه مراجعه کنید شربت ام سی تی اویل هر۱۲ساعت ۵سیسی ودر مراجعه بعدی همین شربت رو گفتن دوبرابر بهش بدهید ولی ما خوب متوجه نشدیم یعنی روزی ۲۰ سیسی واقای دکتر از انجایی که ما در شهرستان زندگی می کنیم هیچ راهی ندارد که از ایشان بپرسیم خواهشمندم راهنمایی کنید چه مقدار برای دخترم خطردارد وچقدر بهش بدهم وداروی زینک پلاس روزانه ده سیسی نوشتن ولی ام سی تی اویل چون دارو روداشتم نسخه نکردن
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- آبسه جای واکسن
پسرم واکسن ۲ماهگی وچهارماهگی که زدن جاش آبسه کرده میگن اگه آبسه کند واکسن عمل نکرده حالاباید چکارکنم ممنون
- شیر
سلام فرزند من ۲۳ ماهشه شیر خشک اپتامیل پپتی جنیور پیدا نمیشه تو داروخونه ها جایگذین این شیر خشک چی بهش بدیم ممنونم
- مصرف آموکسیسیلین اورال125
با سلام.مقدار مصرف شربت آموکسیسیلین 125چقد باید باشد
- قطره
سلام اقای دکتر نوزاد چهارماه تمام دارم. قطره ی آد بهداشت رو نمیخوره استفراغ میکنه. از شما راهنمایی خواستم فرمودین قطره ی آدزیر بدم. اونم تهیه کردم با یه قطره که داخل دهانش رفت باز استفراغ کرد و نخورد. شیر خشکی هم هست ، چه قطره ی دیگه ای پیشنهاد میفرمایین؟ خارجی باشه ترجیحا. ممنون
- غذا نخوردن
سلام بچه من هشت ماهه غذا رو تو دهنش نگه میدارد قورت نمیده و همه ی غذا رو بیرون میندازه آقای دکتر خیلی هم کم غذا و خیلی بیقراری می کنه اگه میشه یه راه حل های بگید با تشکر

