Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیماری
دخترم سه روزه که بیقراره و از دیروز شکم و گردن و قسمتایی از دست و پاش قرمز شده.تب نداره ولی قسمتای قرمز شده داغ هیت.دکتر بردم گلوش رو معاینه عفونت نداشت.خیلی بیقراره چه کنم
- ادرار
سلام وقت بخیر من دختر نه ماهه ای دارم چند روز پیش ازمایش ادرار داد و همه چیز خوب بود اما امروز وقتی ادرار کرد آخر ادرارش شیری رنگ شد علتش چیه خیلی نگرانم امروز جمعه است و به دکتر دسترسی ندارم تاحالا هم اینجوری ادرار نکرده بود
- درمان سرفه و خلط سینه نوزاد
سلام یه دختر شش ساله دارم یک هفته پیش از این ویروس جدید گرفت ابتدا دکترش کواموکسیکلاو ۱۱۲داد خوب نشد.بعد سفکسیم ۱۰۰داد که حساسیت داشت دیگه اخرش دوتا پنی سیلین داد.بهتر شده اما نه کامل حالا فرزند دومم که چهار ماهشه دقیقا با همونعلایم مریض شده چهکارکنم چی بهش بدم
- پیوست زینک پلاس
آقای دکتر فرمودید روزی دو سی سی ویتامین ؟کدوم ویتامین مت عرض کردم زینک پلاس بدم نیاز به ویتامین آد هست یا نه؟؟
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- واکسن و تب
سلامجناب دکتر،روز تون بخیر.جناب دکتر دخترم دو روزه واکسن دو ماهگی تزریق کرده شما براش قطره استامینوفن نوشتید روز اول ۹ قطره هر ۴ ساعت دادم و روز دوم هر ۶ ساعت .امروز صبح که آخرین وعده رو باید استفاده میکرد دست و پاش سرد بود و دمای بدنش رو که با دماسنج دیجیتال ناحیه زیر بغل گرفتم ۳۵ و ۹ بود .آخرین وعده استامینوفن رو ندادم ولی دم ظهر دمای بدنش که چک کردم به۳۶و ۸ درجه هم رسید .با کولر و با لباس کم الان روی ۳۶و ۵ .نمیدونم آیا این درجه ها تب محسوب میشن ؟ و اینکه دمای طبیعی و نرمال نوزاد دوماه و سه روزه چند باید باشه با همین دماسنج دیجیتال و ناحیه زیر بغل چون شنیدم نیم درجه بیشتر باید در نظر بگیریم ممنون میشم راهنمایی کنید که اگر خدای نکرده تب هست بیارم خدمتتون
- سرماخوردگی
سلام پسرم دو ماهشه 28 روزگی برای نپومونی بیمارستان مفید بستری بود کشت ها منفی بود و تب اومد پایین و گفتن خلط ها کمه و مرخص شد ولی هنوز خلط داره چند بار هم دکتر رفتم میگن فقط قطره سدیم کلرید بریز، خلط ها خیلی اذیتش میکنن. راهکار دیگه میفرمایید؟؟ و عکس ریه و معاینه ریه و اکو قلب و نوار قلب هم مفید انجام داد ولی موقع خواب پنج تا نفس عمیق میکشه بعد چند ثانیه نفسش حبس میکنه این طبیعیه؟؟ نمیدونم از قبل هم اینجوری بوده یا بعد سرماخوردگی همچنین شده
- سرفه خلطی
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه چند روزه سرماخورده سرفه های خلط دار میکنه آبریزش هم داره روستا هستم ،چه دارویی بدم؟
- تعویق واکسن چهار ماهگی بدلیل ترس از کرونا
آیا میتوان بدلیل ترس از ضعف نوزاد و ابتلا به کرونا واکسن چهار ماهگی را به تعویق انداخت؟
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- قطره ادزیر
سلام دکتر برای دخترم قطره ادزیر نوشتید 6ماه و هفده روزشه ک اومد گوششو براش سوراخ کردین داروخونه نوشته روزیپنج قطره درسته؟
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹
- با اب جوش نزده برای نوزادم شیرخشک درست کردم
سلام من به نوزاد ۷ماهم اب جوش نزده دادم ممکنه اتفاقی براش بیفته؟
- قطره ناپریزول
سلام. پسرمن ۵ماه و ۲۰ روزشه. دکتر براش قطره ناپریزول تجویز کرده، اشکال نداره؟ عوارضی برای پسرم نداره؟
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
سلام به نوزاد ۵۰روزه که خیلی اسیدمعده داره وترش میکنه و۵روزه که یبوست داره چی بدیم
- ضربه به قسمت فوقانی سر
سلام وقتتون بخیر..چن روز پیش یه گوشه از گوشیم به قسمت فوقانی سربچم خورد یه ذره استفراغ کردو سه چهاردقیقه گریه کرد بعدش اروم شد بنظرتون خطرناک نیست همش تو فکرم چیکار کنم خداروشکر مثله قبلشه حالو احوالش ولی خیلی تو فکرم چیکار کنم بنظرتون؟بچم پنج ماهونیمشه
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- استفاده از دارو
ایا میتونم پماد کالامین برای گزش حشرات برای نوزاد هشت ماه استفاده کرد ضرر نداره براش
- سرماخوردگی نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد از امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای هم مثل ابریزش بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم گرفتم رو ۳۵ در جه بود
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟

