Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- رفلاکس
دخترمن نزدیک سه ماهشه به شدت استفراغ میکنه و داروی زانتاک و موتیلیوم و کولیف مصرف میکنه و بصورت مقطعی خوب میشه و بازهم شدت پیدامیکنه رژیم غذاییم لبنیات گوشت گاوو گوساله مرکبات خربزه انگور توت فرنگی رب گوجه هست ولی بازهم تاثیری نداره خس خس هم داره دیگه نمیدونم بایدچیکارکنم ک دخترم درمان شه
- قطره
باسلام من یه دختر ۲/۵ ماهه دارم که برای رفع کولیک ودل دردتاالان بهش کولیک ایز میدادم،میتونم از الان به بعد گرمیکچربدم؟ بهترین شربت یاقطره برای رفع کولیک ودل درد تواین سن چیه و چه مقدار باید به نوزاد داد؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون
- شیرخشک
سلام خسته نباشید ببخشید من دخترم به تجویز پزشک بیومیل میخوره از۴ ماهگی الان ده ماهشه من هم بیومیل میدم هم بیومیل پلاس میخواستم بدونم کدوم وزن دهی بیشتری داره چون روی بیومیل پلاس نوشته پیشگیری از چاقی؟
- سرفه نوزاد ۴ ماهه
سلام آقای دکتر نوزادم چهار روزی میشه سرفه میکنه خلط دارم هس میخوام زود خوب بشه چی بدم
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
نوزاد سه ماهه ای دارم و الان سه روز که شکمش کار نکرده میشه راهنمایی کنید و قطره پدی لاکت هم مصرف میکنه
- یبوست نوراد دوماهه
سلام پسرمن دوماهه هست و الان ۴روزه شکمش کارنکرده چه پیشنهادی دارید ؟،از شیرمادر هم تغدیه میکنه
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تب
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- فرنی
سلام آقای دکترخسته نباشی فرنی روزی چن وعده برانوزادپنج ماهه بدم واینکه بهداشت گفته روزی یه قاشق بده ولی سیرنمیشه دوقاشق میدم ضررداره؟واینکه باآب درس میکنم فرنی آردبرنجواصلاشیرنمیزنم ضررداره؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- سلام روزبخیراقایدکتردختربچه۱۴ماههدارماموکسیلن۱۲۵میدمگردنشپشتگردنشکهیرزدهوصورتشنیزجوشهایریزایاداروشقطعکنم
- در مورد کولیک و قی کردن گوشه چشم
دخترم چهل روزش است وزنش چهار کیلو و دویست گرم است کولیک و نفخ داره قطره پدی لاکت و شربت دایمتیکون براش استفاده میکنیم حدود یک هفته است ولی تاثیر چندانی نداره آیا داروی دیگری است که براش استفاده کنیم که آرامتر بشه سوال دوم هم اینکه گوشه چشمش کمی قی میکنه نه قرمزی داره نه ورم نه هیچی فقط مقداری قی میکنه گوشه چشمش بعضی اوقات ممکن هست به مرور زمان خوب بشه خودش ممنون
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره

