Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درمان سرفه کودک
سلام آقای دکترپسرم ۶ساله وزن ۱۷ کیلوبه علت سرفه زیاد در شب و روز سفکسیم ۱۰۰ دادن چه مقدار بهشون بدم.🙏🌹
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت
- تب نوزاد 8ماهه
سلام پسر من 7 ماهو یک هفته داره تب کرده قطره استامینوفن تلخ نمیخوره میشه یه قطره استامینوفن خوب معرفی کنید؟
- درمان یبوست دختر ۱۴ ماهه
سلام دختر یکساله ای دارم چندوقته برا دفع مدفوع زورمیزنه و بیقراری میکنه چون بادرد همراهه و اینکه اطراف مقعدش قرمز و ملتهب هست پماد زینک اکسید هم میزنم اما فایده نداره.برا رفع یبوستش چکار کنم؟هم اینکه هنوز راه نمیره فقط کمکی میره مرسس
- قطره آهن
سلام خسته نباشی من یک دختریازده ماهه دارم قطره آهن آیرویت خارجی بهش میدم الان نمیدونم چرابایددندونش سیاه بشه ممنون ازراهنمایتون
- پسرم 2سال 4ماه داره سینه اش خس خس می کنه سرفه هم داره
- سفکسیم ۲۰۰
با سلام .آقای دکتر بینهایت تشکر میکنم بابت جواب ها و راهنماییهاتون. من درمورد سفکسیم ۲۰۰ سوال کرده بودم که شما فرمودید روزی یک عدد قرص سفکسیم .این قرص تا چند روز باید داده بشه؟
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- تب کودک
سلام پسرسه سال ونیمه دارم چهاروزه سرماخورده تبش مدام بالا میره تا ۴۰.۳سه شبه هر۶ساعت شیاف میزارم دکتربردم شربت پروفن،سفیکسیم ،پلاروژن،ستریزین داده ولی بعدازدوروز استفاده از داروهیج تغیری نداشته ومدام تب بالا دارد ممنون میشم پاسخ بدهید،چکاربایدبکنم
- فاویسم
باسلام ببخشید پسرم یه سال ونیمه و فاویسم داره قطره آهن لیپوزوفر میتونم بدم؟
- کمبود رشد کودکان
سلام آقا دکتر من ب دخترم ک 2سال 4ماهشه زینک گلوکونات میدم یه ماه مصرف میکنه تا چند وقت ضرر نداره بدم بهش دوباره بگیرم شربت رو یا ن
- سلام دختر ۴/۵ دارم سه روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که بعد خوردن مایعات فراوان برطرف شد ولی الان سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی
- سرماخورد
سلام اقای دکتر بچم سرماخورده ۴ سالشه اولین روز یخورده گلودرد داره و مثل همیشه از فرداش خوب مبشه پلارژین بدم یا سیموسپان و سیتریزین؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- وزنگیری وکم اشتهایی کودک ۱ ساله چه شربت ویتامین بدم
- سلام اقای دکتر پسرم هشت ماهشه سرما خورده تب نداره فقط سرفه میکنه ایا با درمان خانگی وبخور می توان درمان کرد یا باید حتما معاینه گردد چون می خوتم سیستم ایمنیش قوی باشه وبه دارو عادت نکنه
- کم وزنی نوزاد 2ماهه
سلام به همه اقای دکتر ببخشید دوست دارم بچم تپل بشه میتونم شیر اپتامیل پی دی اف بهش بدم رفلاکس یا یبوست هم نداره مشکلی نداره فقط دوشت دارم چاق بشه
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست

