Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن پیاز
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر خوردن پیاز در دوران شیردهی مشکلی ایجاد نمیکنه ؟غذای سیردار چطور؟
- میزان مصرف سفکسیم۱۰۰ برای کودک چهار ساله با وزن ۱۶ کیلو
سلام دخترم تب بالا داشت دکتر براش آزیترو نوشت پنج روز خورد تبش قطع شد ولی سرفه و گرفتگی بینیش ادامه داشت و دو روز بعد از تمام شدن دارو سر درد و گرفتگی گوش داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده براش میخواستم ببینم داروی مناسبیه و اینکه چند روز و هر روز چند سی سی باید بخوره
- بیماری آبله مرغان
سلام پسرم ۱۱ساله هست الان سه روز آبله مرغان گرفته تا الان غیرازدانه های قرمز ابکی وخارش علایم دیگری نداشته اما الان میگه تنگی نفس وگلودرد داره آیا طبیعی هست یاباید به پزشک مراجعه کرد
- در كودك ٧ ساله مقدار مصرف زينك روزانه چقدر بايد باشد؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- متخصص اطفال
پسریکساله ام یک هفته است بینی اش کیپه دوباردکتر بردم بهش سیتریزن واسپری بینی وازیترومایسین دادن ولی بی تاثیر بود هرچی خودم بخور ویکس بخور منتول وگل بنفشه استفاده کردم بی تاثیر بود وپسر من فاویسم است وازشیرخشک ببلاک ای ار استفاده میکنه لطفا راهنمایی ام کنید حال پسرم خوب بشه نمیتونه راحت شیربخوره وسط شیر خوردن نفسش میگیره تب وسرفه نداره
- سلام دخترم دوماهش هست دونه های ریز قرمزی رو صورتش بود دکتر هیدرو کورتیزون داد ولی هنوز زبر و خشکه پوستش چه پمادی بزنم نرم بشه پوستش
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید سری قبل هم پرسیدم دختر سه ماه و نیمشه سینه اش شیر جمع شده نمیره بنظرتون مشکلی پیش نمیاد
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- ادرار نوزاد
با سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر نوزاد دو ماهه ای دارم که الان دو شبه ادرارش رنگ صورتی هست آزمایش ادرار هم بردمش گفت هیچ مشکلی نداره خب میتونه علتش چه چیزهای دیگری باشه؟؟؟؟
- بی قراری بچه ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماهش پر شده از اون روزی ک ب دنیا اومده همش بی قراره موقعه خواب هم خیلی بد میخوابه ممنون میشم اگه کمکم کنید یکی از دندون هاش در اومده ب لثه اش هم ژله میزنم ولی همش بی قراری میکنه واقعا دیگه خسته شدم
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- گردن گرفتن کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید پسر من سه ماه وبیستویک روزست ولی هنوز گردنش ثابت نیست.بنظرشما چه کارایی لازمه انجام بدم؟هیچ جورجای نگرانی هم تو اعمال ورفتاراش نمیبینم.به شکم میچرخه پامیزنه همه چیش عادیه منتهی روبه شکم هم سرش رو بلند نمیکنه...ممنون میشم راهنماییم کنین
- اس امپرازول
سلام. پسر من دوماهه . پنج کیلو. رفلاکس شدید داره. دکتر عمومی در مرکز بهداشت بهش اس امپرازول داده. گفت ساشه امپرازول ده رو نصفشو صبح بدم نصفشو شب. ایا این مقدار زیاد نیست واسش؟
- خراب شیر خوردن
- غذای نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهست و رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. شیر مادر میخوره. دیشب با سیب زمینی براش پوره ی رقیق درست کردم. یکی دو ساعت بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداریش رو ریخت. شب دیگه غذا ندادم و فقط شیر بهش دادم. صبح فرنی دادم و خوب بود. امروز بعد از ظهر دوباره براش پوره هویج و سیب زمینی درست کردم و دوباره بعد از خوردنش چند بار و هر بار مقداری ریخت. همیشه غذا میریخت اما دیشب و امروز حجمی که ریخت بیشتر بود. تب یا اسهال و مشکل دیگه هم نداره. ایرادی داره؟ ممکنه سیب زمینی براش سنگین باشه؟
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- آنتی بیوتیک
سلام و خسته نباشید آقای دکتر واقعا ممنونم از راهنمایی و پاسخگوییتون.من اینجا مشکل دخترم رو گفتم،شما فرمودین شربت پلارژین و شربت فارمانتین ۶۴۳ تهیه کنم.ولی متاسفانه در داروخانه ها موجود نبود.اگر جایگزینی برای این داروها تجویز کنین ممنون میشم.شاید اونها رو داشته باشن.واقعا درمونده شدم .ممنونم ازتون.

