Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- سوال؟؟؟؟؟؟
چرا به بعضی از سوالات جواب داده نمیشه،ولی پاسخ دهی شده مینویسه 🤔🤔🤔🤔
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- پوست
سلام پوست پسر یک ماهم دون دون قرمز زده بود بردم دکتر کرم داد خوب شد الان پوستش خشکه برای خشکی پوستش چی کار کنم
- مشت کردن دست
سلام .آقای دکتر دخترم شیش ماه و نیمشه خیلی مواقع دستاش مشت میکنه پاهاشم همش جمع میکنه رو زمین نمی ایسته.اما وقتی دراز کشه پاهاش تکون میده میگیرشون با دست.به نظرتون فلج نیست؟یا فلج مغزی؟استرس گرفتم
- شربت استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
پسرم ۴ماهش هست و واکسن زده شربت استامینوفن گرفتم نمیدونم چه مقدار بدم چون قبلا قطره دادم الان داروخانه شربت بهم داد لطفا راهنمایی کنید وزنش ۸.۵ هست ممنووون
- جوانه گندم پودر جوانه گندم برای نوزاد 8 ماهه
من جوانه گندم را خودم درست کردم نوزاد نه ماهه میتونه با ماست بخوره که بهش بدم ممنون
- مولتی ویتامین
سلام به پسر دوماهم تا الاان مولتی ویتامین ایرانی میدادم الان مولتی ویتامین خارجی خریدم عیبی نداره بهش یدم
- هورمون رشد
سلام خسته نباشید من یک دختر یک سالو هفت ماه دارم که اصلا وزن و قدش زیاد نمیشه بردیمش پیش متخصص اطفال ازش ازمایش گرفت گفت هورمون رشدش کند باید امپول هورمون بزنمیم منم شنیدم عوارضش خیلی زیاد نمیدونیم این امپولو بزنیم یا نه لطفا راهنمایی کنین
- خوردن هسته ی گیلاس
دخترم ۴ سال و نیمم چندین هسته ی گیلاس قورت داده مشکلی نداره؟
- سلام.آقای دکتر.دخترم چهار ماهشه 10روزه من قرص شیرافزا میخورم ب اسهال افتاده ازدیروز نخوردم ولی باز اسهال میره.چیکارکنم.
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- ..
سلام دکتر باید برای رفع انگل چه کاری را انجام دهیم ببخشید دختر من 15سالمه
- زمان قطره
سلام آقای دکتر بهترین زمان قطره آهن و مولتی ویتامین در طول شبانه روز کی میباشد؟
- پسر چهارساله
- تب
سلام پسرم۴ ساله است تبش با بوفن پایین نمیاد،ایا میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟چند ساعت فاصله با بروفن داشته باشه
- شیر خشک آ ال ۱۱۰
سلام نوزاد یک ماهم اسهال داره و شیر خشک نان میخوره دکتر بهش یک قوطی شیر خشک آ ال ۱۱۰ تجویز کرده سوال ۱ : آیا باید به یکباره شروع کنم شیر جدید رو یا کم کم با شیر قبلش داخل کنم بعد کامل شیر آ ال بدم؟ سوال ۲ : آیا تو این مدت شیر خشک آ ال ۱۱۰ که میدم به نوزاد باعث ثابت موندن یا کم شدن وزنش میشه یا نه؟؟
- وزن نگرفتن نوزاد
باسلام,نوزاددختری دارم باوزن۲/۸۵۰ودورسر۳۲وقد۴۵ به دنیاآمده.در۳ماهگی وزنش ۴/۷۵۰ودورسر۳۸وقد۵۸. ازشیرخشک وازشیرخودم تغذیه مکنه,جثه خیلی ریزی داره,آزمایشات انجام شده موردی نبودی, اوایل استفراغ داشت که باداروامپرازول برطرف شده,حالا بایدبااین وزن گیری کم چیکارکنم?ومیتون از۴ماه غذابدم?آیا نوزادم مشگلی داره,تمام حرکات وعکس العملهایش خوب میباشد,لطف پاسخ دهید,ممنون ازشما

