Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
دختر یکسال ونیم دارم که تک سرفه خشک میکنه وگرفتگی بینی تحرکش خوبه ۴روزه ولی ۱روزه سرفه خشک داره امروز واکسن داره بزنم یانه وتب هم نکرده
- دوز سفیکسیم
دکتر به پسر ۷ ماهم سفیکسیم تجویز کرده و مقدار مصرفی دوزش رو نگفته الان ۹و نیم کیلو وزنش هست چند سیسی بهش بدم ،با تشکر از شما
- میزان مصرف شیرخشک
سلام اقای دکتر . نوزاد چهارماه تمام دارم . شیر خشک میخوره. در عرض بیست وچهار ساعت بیست الی بیست و سه پیمانه شیر میخوره .وزنشم هفت کیلو هست. اونجوری که من میدونم میگن به ازای هر کیلو وزن بدن نوزاد باید پنج پیمانه در ۲۴ ساعت مصرف کنه این یعنی الان باید نوزاد من ۳۵ پیمانه مصرف کنه که بیست پیمانه مصرف میکنه. ایا مشکلی هست؟ به پروتیین گاوی حساس هست و آپتامیل پپتی یک میخوره
- اسهال
سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ماهشو تموم کرده امروز دو هفته پیش عفونت ریه داشت ۶ روز بستری کردیم خوب شد مرخص شدیم بعد اون دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ و ستیریزین براش نوشت امروز دوبار مدفوع کرد شل بود احساس میکنم اسهاله چیکار کنم من تو رو خداا کمکم کنین استرس دارمممم
- مدفوع
سلام جناب دکتر دختر هشت ماهه ای دارم که در دونوبت گذشته در مدفوعش رگه های سیاه رنگ دیدم و نگران شدم لطفا مرا راهنمایی کنید. باتشکر
- درد گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزاد من ۳ ماهه است بردم دکتر گفت گوش چپ یکم ترشح داره ولی نوزادم گوشش خیلی درد میکنه هی از خواب بیدار میشه گریه میکنه دستشو میبره سمت گوش یا میمالد به بالشت اموکسی سیلین ۱۲۵ دادم کامل تموم شد شربت ولی خوب نشد چیکار کنم
- پودر گاستروفیکس
سلام،نوزادم چهارماهشه،هرنوع شیرخشکی بهش دادم باهاش سازگار نیست.دکتر براش پودر گاستروفیکس تجویز کرده.میشه ادامه بدم و ب عنوان غذای کمکی بهش بدم؟
- گریه نوزاد
سلام پسر من ۴۵روزه هست ولی شبا خیلی گریه میکنه وبه خودش می پیچه طوری که اصلانمیتونه شیربخوره.لطفا راهنمایی کنید
- زینک سولفات
سلام.بچه یکساله یک هفته اسهال بود روزی چند سی سی زینک سولفات بدم؟وچه مدت
- نفخ نوزاد
سلام و خسته نباشید امروز اومدم مطب حدمتتون برای نوزادم شربت نفخ و یه قطره هم بابت بینی دادین میخواستم بپرسم شربت دل درد رو شبها بدم خواب اوره؟و اینکه اگه بچه شکمش موقع شیر خوردن صدا بخوره اشکالی نداره؟در ضمن اون قطره بینی رو همینطوری شدوع کنم به ریختن تا 15 روز یا نه یه بار بریزم کافیه یا اینکه فعلا نریزم؟
- گریه شدیدنوزادهفت ماهه
بچه ام هفت ماهشه یک هفته درمیون اسهال وچندشبی ک از خواب بیدار میشه وجیغ میکشه وگریه میکنه ب زور ساکتش میکنم لطفاراهنماییم کنیم ک چه کاری باید انجام بدم
- لنف نود پشت سر نوزاد
با سلام یه نوزاد ۷ماهه دارم مدتیه با دست گوشاش و موهای پشت سرشو میکشه پشت سرش با دست که لمس میکنم دوتا لنف نود ریز هست سونوگرافی ازش گرفتم خیلی ریز بودن نوشته بود احتیاج به بررسی ندارن استرس دارم دلیلش چیه البته دوماه پیش سرما خوردگی اذیتش کرد
- کره برای بچه های رفلاکسی
سلام دکتر آیا کره برای دختر یازده ماهه من که رفلاکس داره ضرر داره ؟ چون دکترش گفته لبنیات ن من بخورم نه دخترم
- قورت دادن هسته هلو
سلام دخترم تقریبا یازده ماه هست هسته هلو قورت داده هیچ مشکل تنفسی نداره اما دفع نکردن این می تونه مشکل ساز باشه اصلا گوارش نوزاد امکان دفع هسته هلو رو داره؟ یا نیاز به جراحی هست؟ لطفا جواب بدید ممنونم
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- امپرازول
سلام بخشید من یه دختر سه ماه دارم بهش قرص امپرازل میدم گفتن باید 28عدد تو ماست مخلوط کنی بش بدی الان دخترم شیکمش به سختی کار میکنه وه اشتها نداره
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- لیمو شیرین
سلام آقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم بهش لیمو شیرین بدم؟
- اسهال دخترم
تعداد دفعاتی که یک بچه ۳ ماهه میتونه مدفوع کنه و اسهال نباشه چقده چون دخترم هم شیر منو میخوره هم شیر خشک تو خواب ک اصلا مدفوع نمیکنه وقتی بیداره ۷ تا ۸ بار مدفوع میکنه بعضی موقعا زیاد بعضی موقعا کم
- صداگرفتگی نوزاد
سلام عرض احترام خدمت شما طفل نوزاد دارم 20روز می مشود بدنیاامد یک هفته بعد دچار صدا گرفتگی شد نزد دکتر اطفال بردم یک شربت مکسیپر برش داده اما صدایش بهتر نشد نمیدانم چیکار کنم

