Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- آلرژی
سلام آقای دکتر خوردن حتی دو بند انگشت کیک برای نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی باعث تشدید رفلاکس میشه؟چون دو روز بود بچه بهتر میخوابید دیروز کمی کیک خوردم باز رفلاکس میکنه دهنش کف میکنه. ممنون از راهنمایی تون
- تکلم کودک
باسلام و خسته نباشید پسر من دو سال و شش ماه دارد و وزنش 11 کیلو ، هر روز کلمات جدید میگه ولی جمله بندی نمیتونه انجام بده به نظر شما من میتونم از شربت امگا 3 استفاده کنم تاثیری روی تکلمش داره ممنون از پاسخگوییتان
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- دلیل عدم تمایل کودک 9ماهه به شیر خشک
سلام آقای دکتر.پسرم 9ماهشه و دوماهه که کاملا نسبت به شیر بی میل شده و اصلا طی روز لب نمیزنه و مجبورم در خواب بهش شیر بدم. در این مدت شیرخشک نان ،گیگوز و آپتامیل رو هم امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم. به شدت از بوی شیر زده شده و با دیدن شیشه شیر نگران میشه.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرماخورده وشربت فارمنتین بهش دادم از دیروز پاهاش از زانو به پایین درد میکنه طوری که راه رفتن براش سخته چکارکنم
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام دخترم سه سالش هست ۱۵ کیلو می باشد دکتر براش سفالکسین داده هر ۸ ساعت ۳ و نیم سی سی ولی نگفت چند روز بدهید الان پنج روزه بهش میدم چند روز باید بهش شرنت بدم ؟ممنون
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- قطره آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم تا پایان دو سالگی باید روزی چند قطره آ د به کودک بدیم؟ ممنون
- آزمایش
سلام آقای دکتر عکس آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم جهت ارائه نتیجه زحمت بکشید
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سرمانخوردن کودک
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- شربت آرژیتال
با سلام و احترام
دختر من 3 سال و 8 ماه دارد با وزن 14 کیلو و قد 96 , دکتر برایش شربت آرژیتال تجویز کرده است می خواستم بپرسم آیا ضرر یا عوارضی دارد؟ استفاده کنم یا نه؟
با سپاس از شما - فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سلام دکتر خوبید؟ ببخشید من دوخترم سه سال و ۷ ماهش هست سه روز پیش یکدفعه تب شدید کرد البته یه هفته قبلش گرفتگی بینی داشت همون موقع شربت استامینوفن بهش دادم و پاشویه اش کردم بهتر شد ولی مجدد هر دوساعت یا ۴ ساعت تبش برمیگشت روز بعد بردمش دکتر گفتن عفونت نداره ویروسه منم اصرار کردم بخاطر تبش یه سرم ضد تب براش زدن و یه روز بعد که با بچه بازی کردم خندید ته گلوش دور زبان کوچیکش آفتهای ریز زده بود زیاد کمی هم سقف دهنش با پشت لب پایینش از داخل،هی میگه کف دوتا دستم درد میکنه و کنار پاش با روی باسنش جوشها و تاولهای چرکی زده البته رو دست و ران و ایناش هم حالت سرخچه خیلی ریز زده و باز بردم دکتر شربت دیفرام با شربت پریتیفن با یه پماد بهلامین ۸ درصد بهم داد بنظرتون علتش چیه؟ خیلی میترسم

