Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
با سلام خدمت دکتر گرامی ایا نوزادی که سرما خورده واز شیر مادر تغذیه میکند اگر مادرش غذایی بخورد که سرخ کردنی باشد روی سرما خوردگی نوزاد اثر میگذارد با تشکر
- سوال دوباره
با سلام و وقت بخیر من این سال را پرسیدم ولی هرچی نگاه میکنم جوابش رو نمیبینم لطفا دوباره جواب بدین ممنون دکتر برای بچه من که یک سالشه به علت سرماخوردگی شربت سرماخوردگی کودکان تجویز کرده اما اطرافیان میگن این شربت را بهش نده میخواستم نظر شما را بدونم
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره
- سایز سینه کودک
باسلام جناب آقای دکتر سایز یکی از سینههای دختر یک ونیم ساله خودم بزرگتر از دیگهای مشکل خاصی هست؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- قطره آد
سلام پسرم ۲ سالشه قطره آد خواهرشو سر کشید مشکلی پیش نمیاد؟
- شربت اشتها
سلام پسر دوساله دارم میخوام یخورده اشتهاش بیشتر بشه شربت زینک روش تاثیری نداره . چه شربتی بدم اشتهاآور خوبه؟ وینامکس یا راسیپ یا باریج ؟ و چه مقدار
- پشت سر کودک دو سال ونیم در هر دو طرف یه برامدگی های مثل نخود هست یک طرف کوچک یک طرف کمی بزرگ ترکه با لمس کردن زیر پوست حرکت میکنه علتش چیه خیلی نگرانم
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- تب شدید
سلام دختر دو و نیم ساله ام تب شدید داره به طوری که شیاف و پروفن استفاده میکنم سر دو ساعت تبش بالا میره تا ۳۹ و نیم چه تجویز میکنید
- امپول بتا مازون
سلام امروز برا دخترم امپول بتامازون زدم با دستور پزشک امابعد از چهار ساعت بدنش سرد شد با عرق سرد خیلی نگران
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.
- گردن نگرفتن
باسلام نوزاد۵ماه وچندروزه دختر دارم وزن۲۶۰۰ب دنیا امد الان۵۲۰۰درجریان بیماریش شمابودین عفونت ادراری داشته ودرمدفوع چربی دفع میکنه قبل هروعده شیر۳۰عدد گرانول کرون استفاده میکنه الان گردنش کامل نگرفته چپ وراستش حرکتش خوبه ولی پایین میفته
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- شربت مولتی ویتامین مارینوکس
سلام پسرم دوسال و ده ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو،،کلمات به صورت محدود میگوید در حد بابا ،، دد،اب ،،ایا میتونم شربت مولتی ویتامین مارینوکس رابهش بدم؟؟چون شنیدم واسه تکلم خوبه،،چه مقدار باید بدهم؟؟ مرسی
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- تغذیه نوزادشش ماهه
سلام من نوزاد شش ماهه دارم آیامی تونم بهش بیسکوییت مادربدم

