Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم۵سالشه سرفه خیلی زیادداره
- کولیک شدید نوزادی
باسلام نوزاد ۱ماهه ای دارم شیرخشک میخوردکولیک بسیار شدید دارد همراه با ریفلاکس از داروهای کولیکز ۵ قطره در هر وعده شیر قطره دایمتیکون هر ۸ ساعت ۱۵ قطره وشربت دنپریدون هر ۱۲ ساعت ۱ سی سی .اما هیچ اثری ازبهبودی نداره از صبح جیغای اوشروع میشود تا ۳ نیمه شب گاهی از شدت کولیک نمیتواند درست شیر بخورد لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید .
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
- عدم وزن گیری
باسلام نوزادم ده ماهشه ۶۵۰۰کیلویه وزن تولدشم ۲۶۰۰بوده تغذیه شم خوبه چندبارم به متخصص تطفال مراجعه کردم گفتن موردی نداره وبراش شربت کیدی کر نوشتن ولی هیچ تاثیری ازلحاظ وزن گیری نداره الانم هم شیر منو میخوره هم روزی دوبار نودسی سی شیرخشک میخوره وروزی دوبارم حریره رقیق شده توشیشه میخوره لطفا راهنمایی کنید باتوجه به اینکه خیلی وزنش کمه
- شربتبراینوزاددوماهه
سلامشربتزینکسولفاتبراینوزاددوماههخوبه
- فاصله بین دارو
بین چند داروی مصرفی باید چقدر فاصله قرار دهیم.
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- دخترم با درد سینه در سمت راست مواجع شده میخواستم بفهمم
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- شیردهی
سلام دکلره مو و بدن در شیردهی برای نوزاد ضرر دارع؟
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۳ سالشه ۴ روزه تب داره با پروفن تبشو میارم پایین دوباره تب میکنه امروز کل بدنش دون دون قرمز زده چیکارش کنم
- تاخیر
باسلام من دخترمو بردم چکاپ گفتن چندماهگی دندون دردآورده منم گفتم یازده ماهگی الان یکسالشه دوتا دوندون داره بعد گفتن راه میره منم گفتم ازدرو دیوار نگه میداره راه میره ایشونم برام عکس از مچ دست چپ نوشتش منم بردم گفتن اشعه داره منم انجام ندادم .خواستم ازتون یه مشورت بگیرم اصلا نیازه انجام بدم یانه یا ازمایش باید بدم چه ازمایشی بدم .درضمن وزنش ۹و۴۰۰وقدش ۷۵ودورسر ۴۵بدوتولدم وزن۳و۵۰۰وقد۵۰ ودورسر ۳۵ بود .واینکه دندون دراوردن درخانواده همسرم دیربوده ممنون
- حساسیت
سلام ببخشید از موقعی که شیر خشک به نوزاد میدیم مدفوعش قرمز میشه مشکل کجاست
- شیر خشک
سلام دخترم 11 ماهشه شیر خشک نان میخوره از دوماهگی. یک ماهه سرفه میکنه وخس خس میکنه سینش میتونه از حساسیت به شیرش باشه و چه شیر خشکی بهتره براش
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- سلام دکتربچم همیشه تب داره بستری هم شدولی تبش بازهم هست ازمایش هم برسی شدچیزی مشاهده نشده بعددونه توبدنش هست
- اوتیسم خفیف در کودک 3 سال و درمان آن

