Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام دختر من ۱ سالشه تب داشت صداشم به شدت گرفته بود دکتر بردیمش امپول ودارو داد الان ۳ روز گذشته تبش خوب شده ولی صداش هنوز گرفتس سخت نفس میکشه طبیعیه؟
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- گرفتگی بینی
باسلام نوزادم ۴۱ روزشه ۳ روزه موقع شیر خوردن یا بعضی مواقع دربیداری بینیش خس خس میکنه وهمین درشیر خوردنش مشکل ایجاد میکنه بینیشم همش تمیز میکنم چیزی داخلش نیس گه گداری هم تک سرفه میزنه دستگاه بخورهم روشنه ولی خس خس بینیش قطع نشده اکثرمواقع دل درد داره وشکمش یبوسه
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- خس خس
درود وقت بخیر دکتر عزیز دخترم ۶ماهش تموم شده امروز متوجه شدم سینش خس خس میکنه بینی هم گرفته چه دارویی تجویز میکنید؟
- یبوست و دادن آب
سلام.دخترم ۵ ماه و ۲۰ روزشه براش فرنی رقیق درست کردم امروز.اما دو هفته است یبوست هست ۴ روز یک بار اونم به سختی دفع میکنه .آقای دکتر یک هفته است بهش آب میدم.به نظرتون روزی چقد آب بدم ؟اخه یه جا اینترنت گفته دادن اب زیادی باعث مسمومیت میشه
- وزن کم کردن نوزاد
سلام دکتر نوزاد من ۲۳ روزش است . وزنش ۲۹۰۰ بوده وه الان ۲۸۰۰ است . چکار باید کنم ؟
- کپسول برای نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید عرض کردم دخترم ۵ ماهشه و دانه های کوچک داخل کپسول امپرازول داخل شیرخشکش حل نمیشه و از شیشه شیر یا قطره چکان عبور نمیکنه میتونم دانه های کوچک داخل کپسول رو اول بکوبونم و بعد داخل شیرخشک حل کنم؟ اما متوجه جوابتون نشدم
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
نوزاد سه ماهه ای دارم و الان سه روز که شکمش کار نکرده میشه راهنمایی کنید و قطره پدی لاکت هم مصرف میکنه
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا ها هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چیکار کنم وزنش هم پایین هست.
سلام من بچم نه ماهش هست ولی اصلا غذا نمیخوره بعضی وقتا هم ک ب زور بهش میدم استفراغ میکنه باید چجیکار کنم وزنش هم پایین هست
- خوردن اشغال
سلام نوزاد یکساله ام هرچی ببینه میخوره چه پلاستیک چه کاغذ آیا کمبودی داره که اینجوری میکنه؟
- علت غذا نخوردن کودک هشت ماهه
سلام.خسته نباشید.پسرم ۸ ماه و ۲۲ روز دارد.نزدیک ده روزه شیر و عذا نمیخوره.به شدت بی اشتها شده.موقع غذا خوردن خودشو عقب میکشه.امروز دیدم یکی از دندونای بالاش جوونه زده.بالا نمیاره.سرفه نداره.از دندونه یا رفلاکس پنهانه.میتونم بهش شیر خشک اچ آ بدم؟ برای اشتهاش چبکار میتونم انجام بدم خیلی نگران غدا نخوردنشم.
- مامان نگران
سلام وقت بخیر .نوزاد ما الان حدود 4روز شکمش کار نکرده چیکار باید کنیم
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- شیر مادر
سلام آقای دکتر دخترم فقط یک ماه شیر مادر خورد.شیرم کم بود الان که دو ماه و نیمش هست شیرم خشک شده.ببلاک ۱ میخوره.اشکالی نداره؟چه کار کنم
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- لوچ کردن چشم
با سلام کودک هفت ماهه ای دارم که تاکنون دوبار متوجه شده ام چشمانش را لوچ میکند،مثلا در مدت نیم ساعت چندین بار این کار را تکرار میکند اما بعد از آن تا یک هفته بعد دیگر این کار را انجام نداد،مشکلی وجود دارد؟

