Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دارو و ازمایش
با سلام و عرض ادب
کودک من کم کاری تیروئید داره و دکتر گفته باید تا پایان سه سالگی دارو مصرف کنه
الان دو ماهه دارو میخوره و باید ازش آزمایش بگیریم
میخواستم بدونم روز آزمایش قبل از انجام آزمایش باید قرص رو بهش بدم یا بعد از انجام آزمایش؟ - حساسیت
باعرض سلام خدمت آقای دکتر بدن کودک من قبلا جوشهای ریز قرمزی داشت هفته پیش مریض شد آنتی بیوتیک(آموکسی کلاو)چند روز استفاده کرد بعد از قطع دارو همون جوشهای ریز برآمده تر شد کل بدنش رو گرفت قبلا فقط رو بازو وساق پا بود آیا امکان دارد بخاطر مصرف آنتی بیوتیک باشد
- تب
سلام آقای دکتر روز خوش پسر من ۱۷ ماهه هست تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود شربت کواموکسی کلام ۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی ۸ روز بهش دادم از آخرین روزی ک این شربت دادم ۱۰ روز میگذره الان پسرم دوباره مریض شده بینیش کیپ میشه تب داره و گهگاهی عطسه میکنه الان چه شربتی بدم ممنونم خیلی عذر میخام اگه تب با شربت استامینوفن پایین نیاد چند ساعت بعد نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ استفاده کنم؟ممنونم
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- بهار چهار ماهشه سرما خورده سرفه داره
سلام خسته نباشید نوزاد چهارماه دارم سه روزه که فقط سرفه داره چی میتونم بهش بدم ممنون میشم
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - افت قندوتشنج
سلام اقای دکتر شب ساعت ۸شب کیسه ابم پاره میشه ۱۵روززودتراززایمانم وبیمارستان فرداظهرش بچرو به دنیامیارن وبچه افت قندداشتش وفرداش که اومدیم خونه شب تاصبح بچه مشکلی نداشت ظهرش تشنج میکنه و۲۰روزبیمارستان نگه میدارن .ام ارای گرفتیم گفتن اسیب شدیدپشت سربخاطرتشنج .میخواستم بدونم میشه مثلامادرزادی بوده یابه دلیل تشنج وافت قندشده اسیب مغزی؟
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- زردی
سلام من بچم پنج روزش بودزردی گرفته بود بعدبردیم یک شب بیمارستان بستری شدخوب شدبه ماگفته بودن دوسه روزبعدبچمونوپیشه متخصص اطفال ببریم ببینش ولی مادقیق نمیدونم خیلی زودتریادیرترازاون موقعی که گفته بودن بردیمش پیش متخصص اطفال حالا میخواستم ببینم چون ماخیلی زودتریاخیلی دیرتربردیم پیشه متخصص اطفال ممکنه زردی توبدنش مونده باشه ومشکل سازشه اگه زردی مونده بودالآن معلوم میشدالآن بچم چهارماه ونیمشه مرسی
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون
- سلام خسته نباشید میخوام به بچه ام شیر خشک بدم واسه رشتش با دوقاشق شیر خشک چقدر آب بریزم
- اسهال نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر بچه من ده ماهشه وزنش ۶ نیم دنیا که اومده ۳سیصد بوده اصلا وزن نمگیره دوبار کرونا گرفته الان اسهال داره قطره پروبیبی استفاده کردم روز ۵ یا۶ بار زیرش مره بااین قطره دو تا شربت چرک خشکن هم خورده ۷روز بدش اسهال گرفته چکار کنم ممنون
- ۵ ماهگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۵ ماهشه ومیخواستم بدونم ک چه چیزهایی باید بهش بدم بخوره واینکه شربت ویتو کیدرو باید تاچندماهگی بخوره وشیرخشک اتامیل ۱ میخوره کی میتونم عوضش کنم چون احساس میکنم سیرنمیشه
- Maximizing Income by choosing a Broker for Quick Home Sales
- حمام بعداز واکسن
سلام من امروز دخترم و واکسن یکسالگیشو زدم میتونم امروز ببرمش حمام؟
- بیماری سرم سیکنس با درد شدید در پاها
سلام وداحترام دختر چهار ساله ام چند روز پیش دچار کهیر پوستی شدید شد که دکتر براش نیوتادین وهیدروکسی زین ویه آمپول هیدروکورتیزون تجویززکرد و کهیرها خیلی کمتر شدند ولی دو سه روز بعد درد شدید درپاهاش احساس کرد به نحوی که اصلا قادر به راه رفتن نیست تشخیص دکتر بیماری سرم سیکنس هستش با توجه به اینکه حدود ۱۵ روز پیش از این وضعیت به خاطر گلو دردانتی بیوتیک آموکسی کلاو بعد سفکسیم خورده بود الان نمیدونیم با درد شدید پاهای بچه چه کنیم این وضعیت چند روز طول میکشه ؟ دکتر گفت نیازی به دارو نیست و فقط انتی هیستامین مصرف کنه جناب دکتر برای تسکین درد بچه که خیلی شدید هست چه کار باید بکنیم؟ آیا نیازی به بررسی های دیگر نیست آیا این بیماری خطرناکه و اینکه اگه یه زمانی بچه نیاز به دریافت انتی بیوتیک داشت چطور بفهمیم به کدوم انتی بیوتیک آلرژی داره
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم
- سرفه خشک
سلام آقای دکتر من پسرم ۳۷روزشه فقط سرفه خشک داره چکار باید کنم؟

