سلام
پسر 1 سالم خروسک گرفته و دکتر براش شربت سالبوتامول و سیتریزین نوشته. از وقتی خورده اسهال میکنه. آیا داروها را ادامه بدم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک
سلام دکتر خداقوت پسرم از دیشب تا الان خیلی سرفه های خشک داره چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- تشنج نوزاد
پسرم 12ماهشه دو هفته پیش تشنج کرد دکتر قرص دیازپام داد دیشب تبش شد 39.5طبق روی قرص درج شده بود یکی ونصف بهش دادیم با استامینوفن آیا لازمه هر 8ساعت همراه استامینوفن دیازپام هم بدیم
- سرماخوددگی
سلام دختر۴ماهه دارم که سرفه میکنه تب وبیحال نیس،چندروزه همینجوریه میتونم شربت اموکسی سیلین بدم
- خواب
با عرض سلام و خسته نباشید کودک نوپای من تو بیداری خوبه بازی میکنه میخنده ولی وقتی میخابه نیم ساعت بعد از خابیدن از خواب بیدار میشه چشماشو میماله گریه میکنه بعد همه چی را چک میکنم بعد ۱ یا ۲ ساعت دوباره گریه میکنه با چشم بسته اصلا یه جا نمیخابد وقتی بیدار میشم میبینم تو جاش نیست هی تو خوواب این ور میرود اون ور میرود چیکار کنم
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- لرزش نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۷ماهشه نوار مغزش سالم بوده ولی دکتر اطفال باتوجه به فیلمی که از پسرم دیده میگه تشنج خفیف هست روزی ده تا بیست بار کل بدنش در عرض سه ثانیه میلرزه حتی چشماش چندتا پلک میزنه ولبش تکون میخوره میخوام بدونه واقعا تشنج هست پدرمان داره؟دکتر قرص فنوباربیتال داده ولی من به پسرم هنوز ندادم تا ببرم دکتر مغزواعصاب نظر شما چیه ؟
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- شربت زینک
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم یک سال و یک ماهشه و برای کم اشتهاییش شما فرمودید که شربت زینک سولفات بدم الان در کنار این شربت ایا نیازه که قطره اهن و مولتی ویتامین هم بدم بهش
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- ایا واکسن۱ونیم سالگی اسهال داره؟؟
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید شربت زینک سولفات برای نوزلد ۶ ماهه هر روز چند سی سی بدم؟
- خوردن شیر؟؟
سلام وخسته نباشید آنیسا ۱۶ اسفند یک ساله میشه میتونه از الان شیر پاکتی و پنیر بخوره؟ مرکبات و گوجه فرنگی چطور؟
- در مودر انتی بیوتیک آفاکسیم
سلام وقت بخیر
ما پسرمون رو سه شنبه ختنه کردیم، اسهال گرفته و یکی از چشماش و اطرافش قرمز شده و ورم کرده
از عوارض آنتی بیوتیک آفاکسیم هست؟ دو شب دیگه مونده که ۵ شب بهش داده باشیم، چیکار کنیم؟ - سلام دخترم ۹سال دارد بردم دکتر بهش شربت آیترومایسین دارد من دیشب ساعت هفتونیم بهش دادم اشتباهی امروز صبح هم بهش دادم درحالی که باید روزی یک بار میدادم
سلام دخترم ۹سال داردگلوش درد میکرد دختر بهش شربت آرتیرومایسن داد من دیشب ساعت ۷نیم دادم اشتباهی امروز هم ساعت ۷نیم صبح بهش دادم درحالی که دکتر گفته بود روزی ۵ سیسی
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- شیاف
سلام پسرم ۹ ماهشه تب کرده استامینوفن بهش میدم شما گفتین تنبش ۳۹ شد شیاف بذارم یه شیاف کامل بذارم یا نصف کنم ؟
- قرص ال آرژنین
سلام وقت بخیرپسر4ساله ام دکترعلی اکبرسیاری براش قرص کپسول ال آرژنین نوشته پسرم نمیتونه بخوره میشه خمیرداخلشودربیارم بخوره یانه ممنون میشم پاسخ بدید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید دخترم دوروزه تب میکنه. پزشک برای تبش استامینوفن 4 ساعته، دیفن هیدرامین و پروفن 8 ساعته و فارکسیم12 ساعته تجویز کرد با خوردن داروها تبش قطع میشه اما باز سر چهارساعت میره بالا. چیکار کنم تا کی باید ادامه بدم
- آلرژی
کودک 8 ماهه دارم که غذا و شیر خودم رو میخوره اوایل به پروتئین گاوی آلرژی داشت اما اخیرا 2 ماه بود که از لبنیات استفاده میکردم و دیگه علامت آلرژی از خودش نشون نمیداد ولی به تازگی 10 روزه زود به زود مدفوع میکنه و مدفوعش سفته آیا ممکنه دوباره این علامت همون آلرژی باشه ؟؟

