Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- میزان مصرف شیرخشک
سلام اقای دکتر . نوزاد چهارماه تمام دارم . شیر خشک میخوره. در عرض بیست وچهار ساعت بیست الی بیست و سه پیمانه شیر میخوره .وزنشم هفت کیلو هست. اونجوری که من میدونم میگن به ازای هر کیلو وزن بدن نوزاد باید پنج پیمانه در ۲۴ ساعت مصرف کنه این یعنی الان باید نوزاد من ۳۵ پیمانه مصرف کنه که بیست پیمانه مصرف میکنه. ایا مشکلی هست؟ به پروتیین گاوی حساس هست و آپتامیل پپتی یک میخوره
- ریفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم با وزن 1400به دنیا اومده الان که یک سال و دوماهشه هفت کیلو هست ریفلاکس معده داره آزمایش هم داده اما هنوز ازمایشسو نشون دکتر ندادم آیا روغن ام سی تی اویل تاثیر گذار هست برای وزنش با این وجود
- یبوست و زور زدن نوزاد
آقای دکتر من قبلا آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما گفتین ببلاک ای ار بدین الان کدوم شیر خشک و بدم ؟در ضمن از وقتی پدیلاکت دادم بچه اینجوری شده .البته ببلاک ای ار وقتی میدم دیگه بالا نمیاره اصلا ولی خیلی زور میزنه ولی آپتامیلو میدادم بالا می آورد.بعدش شما گفتین از 4 ماهگی میتونم غذای کمکی بدم یکم بیشتر راهنماییم کنید ممنون میشم .
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- لخته های سفید حاوی خون؟
سلام آقای دکتر
دختری دارم با سن پنج ماه و نوزده روز و وزن هفت کیلو و نهصد گرم. تو دو ماهگی عمل انواژیناسیون انجام داد
تقریبا یک ماه و نیم بعد از عملش لکهها ی قرمز تو مدفوعش دیدم
چند روز بود و قطع شد تا یکی دو هفته. بعد دوباره همون لکهها رو دیدم به علاوه لخته های سفید حاوی خون
آزمایش خون مخفیش مثبت بود(1+). دکتر گفت احتمالا حساسیت به پروتیین شیر هست و برای من پرهیز غذایی توصیه کرد.
الان شش روز گذشته و لخته ها نموندن و فقط نقاط ریز قرمز پررنگ باقی موندن.
نظر شما چیه آقای دکتر؟ ببخشید وقتتون رو گرفتم. - گرفتگی بینی و صدا خلط در گلو
سلام آقای دکتر دختر یکساله ای دارم مدت دو هفته است آبریزش بینی ندارد اما گرفتگی بینی دارد قطره میزنم برای چند ساعت باز است اما مجدد کیپ میشود شبها علائم تشدید میشود و خیلی بیقرار ای است در ضمن انگار خلط توی گلو بچه است و درست نمی تواند درست شیر بخورد
- رنگ ادرار
نوزادی دارم ازصبح رنگ ادرارش شفاف بی رنگ علتی داره مشکلی هست
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- زدن پنیسیلین در شیر دهی
سلام وقت بخیر من یک نوزاد ۲۷ روزه دارم که شیر خودمو میدم بهش ،دندونم به شدت عفونت کرده با قرص برطرف نمیشه میتونم پنیسیلین استفاده کنم؟
- بچه
سلام بچه من کاغذ بسته ی سبزی خشک رو خورده الان خیلی بی حاله روی زمین بند نمیشه .خیلی فک نکنم خورده باشه مثالا ۱ چهارم از ۱ چهارم کل کاغذ رو خورده
- بی قراری نوزاد4ماهه
درود دکتر دخترم فردا وارد 5ماهگی میشه 4روزِ که همش زور میزنم و نمیخوابه یعنی موقع خواب فقط گریه میکنه با اینکه خوابش میاد اما نمیخوابه همش بیقرار و زور میزنم و گرین میکنه دلیلش چیه
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- بی اشتهایی نوزاد۱۱ماهه
- Возврат потерь в интернет-казино {криптобосс казино}: получи 30% страховки от проигрыша
Интернет-казино casino cryptoboss casino официальный сайт – это место, на котором можно с комфортом провести время. Азартные развлечения всегда сопряжены с риском потери денег на ставках. Тем не менее, игра в казино без вероятности проигрыша утратила бы смысл. Важно помнить, что планирование бюджета требует осознание риска потерь. Тем не менее, возврат потерь в казино криптобосс казино официальный сайт позволяет вернуть часть средств. Это уникальная программа для возврата средств, участие в которой доступны для каждого авторизованного игрока. Она помогает иметь план Б в случае полной неудачи. Благодаря этому пользователи перестают бояться, совершают ставки и ставят больше. Кешбек в веб-казино cryptoboss заметно выделяется на фоне конкурентов. Многие игроки признают, что они смогли вернуть средства с помощью кэшбека.
Как понять, что такое кешбэк в веб-казино?
Постоянная программа кэшбэка на платформе криптобосс казино онлайн создана для поддержки участников, претерпели неудачу в течение недели. Она предполагает компенсацию части потерь в виде бонусов. Чем больше сумма проигрыша, тем больше количество средств, зачисляемые в виде бонусов. В казино работают различные типы кэшбэка: ежедневный, недельный и ежемесячный. Все они позволяют вернуть средства обратно в установленные сроки. Размер страховки от потерь зависит от условий акции программы. Его размер может быть фиксированным, либо колебаться исходя из правил статуса игрока. Как правило, возвращаемые деньги выплачиваются в виде бонусов и подлежат условиям вейджера. При этом, они дают шансы для ставок в привычных слотах. А это означает, возможность вернуть проигрыш остаётся всегда. Наличие кэшбэка в интернет-казино криптобосс казино официальный сайт делает игроков более уверенными. Авторизованные пользователи знают, что часть проигранных средств обязательно вернутся на игровой счёт. Это снижает стресс, и не требуется выходить за выделенный бюджет для дальнейших ставок, в случае временных неудач.Механика действия кешбека в казино cryptoboss казино?
Полные условия кэшбэка онлайн-казино криптобосс казино официальный сайт максимально ясны. Они доступны в разделе, описывающем правила. На онлайн-платформе все авторизованные участники включены в программу. Для получения кэшбека требуется совершать ставки на деньги. Игра каждый день не требуется. Можно сделать ставки в течение недели, чтобы претендовать на возврат. Помимо этого, действуют основные условия:- Процент кэшбека зависит от уровня игрока в программе поощрений и находится в диапазоне 3-30%.
- Выплачиваются деньги чистого проигрыша.
- Деньги начисляются по понедельникам за предыдущую неделю.
- Необходимо в течение 3 суток активировать и использовать бонус.
- Кешбэк подлежит обязательного вейджера.
Основные правила и лимиты возврата потерь
Чтобы получить еженедельный кешбек в веб-казино сайт криптобосс казино, игроку необходимо соблюсти несколько правил:- Совершать ставки на реальные деньгами.
- Потратить больше, чем выиграть.
- Проводить игру в слотах.
- Минимальный размер потерь начинается от 100 единиц.
Преимущества возврата потерь в онлайн-казино криптобосс
Получать кешбэк без ограничений в веб-казино казино криптобосс можно еженедельно. При этом эта программа действует для пользователей, столкнувшихся с неудачей. В случае успеха, начисление возврата потерь за прошедший период не происходит. Кэшбек в веб-казино cryptoboss обладает следующими преимуществами:- Прозрачность расчётов.
- Регулярные начисления средств.
- Минимальные требования для отыгрыша.
- Растущий размер компенсации.
- Удобное время для отыгрыша.
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- قرص ویتامین
سلام و خسته نباشید، میشه بجای قطره آد به بچه نه ماهه قرص ویتامین د و قرص ویتامین آ بدهم؟
- کار کردن شکم نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد سی روزه دارن. از بیست روزگی وقتی شکمش کار میکنه دفعش همراه با صدای زیاده خیلی زیاده صداش انگار باد شکم سدید ادم بزرگه. اسهالم نیست . هر روز یا یک روز در میان هم شکمش کار میکنه. کمکی و شیر خودمو میدم. آیا این صداها طبیعیه؟
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- استفراغ
سلام ... وقت بخیر ... بچه ام چهل و دو روزه اس نفخ داره و همش استفراغ میکنه شیر میخوره غلیظ بالا میاره هم شیر خشک آپتامیل و هم شیر مادر میخوره . لطفا راهنمایی کنید. ممنون.....

