Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال واستفراغ وتب
سلام برای اسهال واستفراغ به بچه چهار ساله چه دارویی بدم
- ختنه
سلام خدمت آقای دکتر میخواستم بپرسم به خاطلظر حساسیت پسرم و کولیکش که خیلی اذیت میشد نشد ختنش کنم میگفتم با این کار بیشتر اذیت میشه حالا میتونم یکسالگیش ختنش کنیم مشکلی نداره یا اینکه بزاریم بزرگتر بشه آقای دکتر بهترین روش ختنه کدوم روش ممنون میشم راهنمایی کنین
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم
- تغذیه
سلام وقتتون بخیر من دخترم ۵ ماهشه تا دوماهگی شیر خودمو بهش دادم چون سیر نمیشد و گریه میکرد شیر خشک از سه ماهگی شروع کردم بهش دادم الان چن ماهه شیر منو دیگه نمیخوره یک سوالم این بود که ایا راهی هس دخترم باز شیر منو بخوره چون شیرم کمه و دخترم به شیشه شیر عادت کرده هرکاری میکنم شیرمنو نمیخوره و سوال دومم اینه که رشد مغزی نوزادانی که با شیر خشک تغذیه میشن ایا دچار مشکل میشه یا نه چون این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنونم از لطف شما
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- اسهال
سلام دکتر بچه ام سه رو ز پیش تب داشت بردم دکتر بااوسفکسیم ۱۰۰ داد الان اسهال است لطفا کمک کنید متشکرم
- تب
سلام دخترم سه سالشه سه روزه تب کرده دستوپاش سرده بالاتنه داغ دهنشم خشک میشه دکتربردیم شربت ایپورفن وسفکسیم داده ولی فایده نداره چیکارکنم
- مطب شنبه باز هست؟
مطب شنبه باز هست؟
- سلام آقای دکتر خسته نباشید .دادن پدی لاکت به نوزاد در دوران سرماخوردگی که سرفه داره آیا سرفه رو زیاد میکنخ ؟ممنون میشم پاسخگو باشید
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- اسهال زردرنگ کودک
سلام پسرم سه سالشه اسهال زرد رنگ داره و هیچ علایم دیگهای نداره برای اسهالش چی بدم؟
- کار کردن شکم نوزاد سه ماهه
سلام
نوزاد سه ماهه ای دارم كه هر روز شكمش كار ميكرد، مدتي است كه سه روز يک بار كار ميكنه، شكمش را با روغن زيتون ماساژ ميدهم، مادر خودشم روغن زيتون ميخوره، در ضمن شير مادر ميخوره، فقط هر دو روز يك وعده شير خشك ميخوره. - حرف زدن
سلام اقای دکتر بچم ۲۰ ماه و ۱۵ روزه هستش ولی کامل حرف نمیزنه ، مثلا ماما ، بابا ، ننه می می بیا ، نه اره هاپو جوجو اینارو میگه ولی بعضی وقتا اکثرا بابا ورد زبونش همه رو هم بابا صدا میکنه هرچقدر باهاش تمیرینم میکنیم انگار اصلا گوش نمیده ، هرچی هم ک میگیم خوب میفهمه منظورمونو ولی حرف نمیزنه ،( ۹۰ درصدر مواقع هم فقط پیش من و باباشه زیاد دور و برش شلوغ نیس) طبیعیه؟ اینجور دیر زبون باز کردتش؟
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- زینکسولفات.ریحانی
سلامآقایدکترگفتینروزییکسیسیبدهمشربتزینکسولفاتبهپسرم.اینکهچندروزواینکهقطرهیآهنومولتیویتامینشمبدمتداخلباشربتندارنممنونازلطفتون
- چهار دستو پا نرفتن
آقای دکتر دختر م ۸ و ماه نیم ولی چهار دست و پا نمیره چیکار کنم وقتی می شینه سریع می افته باید تکیه گاه بزاریم واگرنه نمیتونه غذا اصلا نمیخوره
- واکسن ۶ سالگی
با سلام. دختر ۶ ساله ام واکسن زده و جاش خیلی ورم کرده ایا مشکلی نیست
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- سلام نوزاد ما سه ماهه هست سرفه خشک میکنه چه داروی بهس بدیم
- اااسهال
سلام اقای دکتردخترم ۲سال نیم داره ۱۲کیلوهستش چندروز پیش خدمت شمابودیم میخواستم بدونم واسه اسهالش چه شربتی بدم .ممنون

