Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت غذایی
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه یک سال پیش فکر کنم سیر تو غذاش بود بدنش کهیر زد اما زیاد اذیت نشد الان هم نمیدونم از هندونه یا چی بود باز بدنش و صورتش همه قرمز شده و کهیر زده چشماش و پاهاش هم یه کم ورم داشت بدنش حرارت داره بتامتازون زدیم خوب شد دوباره اونجوری شد بیحاله چکار کنم؟من خودم سلیاک دارم تست سلیاک از بچم نگرفتم به نظر شما میتونه سلیاک باشه؟نگرانم
- آمپول دگزا
دخترم دوسال و دوماهشه. بردمش دکتر براش آمپول دگزا نوشت زدم براش اما اونجا خانومی ک تزریقات انجام میداد گفت آمپول ش خیلی عوارض داره. خیلی ناراحتم. اخه چرا وقتی انقدر عوارض داره واسه بچه تجویز میکنن؟؟!!!!! فهمش واسم خیلی سخته😔
- قد کودک
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم نوزادی که بدو تولد قدش ۴۸ سانتیمتر بوده باید در پایان چهارده ماهگی قدش چقدر باشد ؟ باتشکر
- بوی دهان
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و ۴ ماهشه ار خواب که بیدار میشه دهنش بو میده علته ختصی داره باید ببرم ویزیت بشه ؟؟؟؟
- عفونت ادارای
- وزن
سلام آقای دکتر پسرم ۲ سال و ۳ ماه داره وزنش کمه همه آزمایشا هم داده اکیه مولتی کیندر هم می خوره تاثیری نداره کم اشتهاس به نظرتون پودر گین آپ براش بگیرم؟؟؟؟؟؟ هم برای اشتها هم وزن گیری
- تغذیه کودکان
با سلام دختر15ماه،دارم با وزن9/200.توی نمودار زشدش افت وزت داره.چیکار کنم وزن نمیگیره.و کم اشتهاس.یا مکمل نوتریدرینک براش خوبه؟چه مقدار بدم.میشع با ماست قاطی کنم بدم.پودرش بهتر
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- ختنه در بهبود زردی
سلام.برخی از پزشکان معتقدند که ختنه در بهبود زردی نوزاد موثر هست برخی هم بلعکس. واقعا نمیدونیم که چکار باید کرد.تشکر
- دندان
سلام. آيا ممكن هست نوزاد ٣ ماه دندان در بياره؟ روي لثه دخترم يه نيش سفيد پيدا شده. ممنون
- وزننوزاد
باسلاممننوزاد۷ماههپسردارمتقریبا۲۵روززودتربهدنبااومدباوزن۳کیلوو۲۰۰گروقدهم۵۱الانحدود۱۲کیلوقدهم۶۹هست۴۰روزهبوددکتربردمبیقراربوددکترگفتازگرسنگیشیرخشکآپتامیلبراشتجویزکردتا۳ماهگیدادمبهشدوبارهبردمپیششگفتدیگهادامهندهوزنشبالارفتهشیرخودتروبهشبدهمنهمشیرخودمدادمشیرخشکقدکردماز۶ماهگیغذاهمطبقسنشبهشمیدمهمراهباشیرخودمولیهنوزاضافهوزندارهمیترسممیشهراهنماییکنیداینخطرناکیاطبیعیمیباشدممنونازشما
- تب و لرز کودک ۴ساله که بردم دکتر بهش آم کلاو وشربت سرماخوردگی داده ولی تب پایین نمیاد چیکار کنموکسی
- يبوست وقطره آهن
سلام آيا قطره آهن باعث يبوست ميشه؟ روزي يكونيم ميل
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد
- زردی کف پا
سلام خسته نباشی من پسرم ۴ساله شه کف پاهاش خیلی زرده می خواستم علتشو بفهم چیه ممنون میشم جواب بدین
- قرص فکسوفنادین برای فاویسم مضر است؟
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
- چرا ازناف دخترم خون میاد
- زیتک
سللم شربت زینک سولفات و به پسر چهارماهم بدم یا ندم چه مقدار بدم . راهتملییم کنید ممنون میشم

