Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم عطسه و آبریزش بینی هم داره با شربت سفیکسیم خوب میشه ؟ شربت سرفه دکسترومتورفان نوشته نباید برای کودک ۴ سال زیر داد خطرناکه .۲.۵ سالشه بچم
- بی اشتهایی پسر یک ساله
سلام
پسر یک ساله ای دارم که خیلی بی اشتهاست. دکتر عمومی بردم شربت سیپرو هپتادین داده، روزی شش سی سی، منتها فعلا ندادم. چی بدم بهش تا از بی اشتهایی در بیاد؟
- تب
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهشه از دیشب تب ۳۸درجه داره با استامینوفن و پاشویه کنترل کردم امروز هستین بیام مطب
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۵ساله با وزند۱۵کیلو
سلام ببخشید برای دخترم ۵سالشه وزنش ۱۵کیلو هر ۱۲ساعت چند سی سی سفکسیم۱۰۰ بدم؟
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- گلودرد
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هفته پیش خوب شد تن تن انفولانزا میگیره تازه یک هفتس خوب شده الان ته حلقشو نگاه کردم تمام جوش قرمز میگه درد میکنه هفت سالشه اقای دکتر یعنی بازم مریض شده؟؟ برای این جوشا چیکار کنم
- سرفه
سلام اقای دکتر پسر من شش سالشه یک ساله پسرم مدام درحال سرفه کردنه هر دکتر هم بگین بردمش ولی اصن تشخیص نمیدن پسرم چه دردی داره .
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوتا دختردترم یکیشون۵سالش تمام شده واون یکی ۳ساله نیم،بردم دکتر واسه دوتاشون شربت آموکسی سیلین ۱۲۵نوشته ولی مقدارشو ننوشته،سرما خوردن وتب دارن میشه لطف کنید بفرمایید چ مقدارباید بهشون بدم
- سلام دخترم ۱۰سالشه جدیدا کف پاهاش زرد شدن علت چیه
- لذت جنسی
پسرم سه سال وچهارماهش تموم شده الان بیشتراز۴ماهه داره توخونه جلوی من ومامانش باکمک بالشتک خودارضایی میکنه.میگم نکن میگه دوست دارم .وقتی مانع میشم گریه ودعوام میکنه.خواستم راهنماییم کنید.ایابچه تواین سن لذت جنسی رودرک میکنه؟
- سرماخوردگی
باسلام من نوزاد ۴ ماهه دارم ک دمای بدنش تا ۳۷ونیم گرم میشه ۴روزه بردم دکتر گفته عفونت داره و شربت سفکسیم ۱۲ساعته بهش داده بعضی وقتا وقتی شربت میدم بالا میاره تا الان هم تاثیر بسزایی نداشته و باید ۵ روز مصرف کنه میتونم شربت سرماخوردگی بهش بدم؟
- واکسن۱۸ماهگی
سلام دختر ۲۰ماهشه دیروز واکسن۱۸ ماهگی زدم امروز دونه های قرمز دراومده از بدنش و میخواره چیکار کنم لطفا جواب بدید
- ضربه به کنار ابرو
سلام آقای دکتر پسرم ۵سالشه کنار اَبروش خورد به میز خیلی کم ورم کرد همه چیزشم خوبه ولی حالا که خوابه دست میزنم درد میگیره آیا مشکلی هست خطرناک نیست ممنون از لطفتون
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- استامینوفن 500 برای فاویسم
سلام. آیا برای گلو درد و تب بالای کودک مبتلا به فاویسم، میتوان از قرص استامینوفن 500 استفاده کرد ؟
- حرکت غیرعادی
سلام پسرم یک هفته س بعدازورود به پیش دبستان دچار تیک هایی شده که هرروز متغییر میشه چیکارباید بکنم اقای دکترررر لطفا راهنماییم کنید 😭
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم

