Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه زدن
سلام وقت شمابخیر پسریکساله دارم زیاد میوفته همشم باسرمیوفته میخواستم بپرسم اذیت نمیش سرش؟همون لحظه گریه میاد ولی بعداوکی میشه فقط میخواستم بپرسم مشگلی پیش میاد یان
- تفاوت قطره پاراکید با استامینوفن
پسر من ۹ ماهشه از دیشب تب گرفته بردم دکتر بهش دارو داده قطره استامینوفن پاراکید داده روش نوشته ۸ ساعتی ده قطره وزنشم ده کیلویه احساس میکنم اشتباه گفته اخه مگه نباید دوبار وزن داد؟؟ چون با ده قطره اثر نداره هنوزم داغه
- قارچ در مدفوع
باعرض سلام و خسته نباشید جناب دکتر حدود 20 روز پیش پسرم که 5 ساله است غذا که میخورد بعد از حدود 20 ال 25 دقیقه مدفوع میکرد بردیم دکترشربت مترونیدازول هر 8 ساعت 5 سی سی و پودر کی لاکت و شربت آمی لوپرا هر 12 ساعت 2/5 سی سی داد گفت میکروب توی روده اش هست اسهال نداشت دل پیچه هم نداشت مترونیدازول هر 8 ساعت به مدت 1 هفته دادیمش بعدا از 14 روز که آزمایش مدفوع داد دکتر گفت مقدار خیلی کم قارچ توی آزمایش دیده شده شرایط یک هفته دارو خورده رو هم گفتم بهش گفت نیازی به دارو نیست رفع میشه لطفا شما نظرتون رو بفرمایید. ممنونم
- اسهال
سلام کودک یک ساله دارم که۵روزه اسهاله ومدفوع شل وابکی زرد رنگ وبد بو داره اشتهای غذایی نداره وفقط شیر واب میخوره دیشب یک باره ده قطره پدی لاکت بهش دادم الان اسهلش شدید تر شده چیکار کنم
- تب بچه
سلام دخترم ۱ سالشه چند روزه سرما خورده الان دست و پاهاش یخه ولی شکم به بالاش خیلی داغه چیکار کنم
- مصرف قطره پلارژین برای نوزادفاویسمی
سلام خسته نباشیدنوزاد۶ماهه دارم خیلی سرفه میکنه فاویسم هم داره کتوتیفن تجویزکردن اصلاگیرنمیاد میشه ازقطره پلارژین استفاده کنم
- سرفه نوزادان
سلام وقت بخیر ببخشید نوزاد ۵ ماهه دارم دو روزه سرفه داره با فاصله زیاد نیاز هست پیش متخصص ببرم یا با شیر مادر خوردن خوب میشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- دندان شیری
من یک پسر چهار سال و هشت ماهه دارم که چند روز پیش دندانش بدون اینکه مامتوجه لق بودنش باشیم با گاز زدن به یک سیب افتاد و الان دوتا دیگه از دندوناش لق شدن من میخواستم ببینم جای نگرانی هست یا نه؟؟خداهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم
- تیروی
- سلام لان 9روز سیفیکسیم 100 میدم دوره درمانش چند روزاست واکسن نزدم گفتن باید دوره درمانش تموم بشه
- شیرخشک
شیرخشک چی بدم یکم چاق شه بچم یک سالوسه ماهشه خیلی لاغره
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- مریض
سلام،پسرم سه ماهشه،سرما خورد شربت سفکسیم دکتر بهش داد الان از همون موقع در روز ۴،۵بار مدفوع میکنه یعنی اسهال داره،خواستم ببینم چه دارو یی باید استفاده کنم،مچکر
- واکسن شیش ماهگی
پسر من سرما خورده نوبت واکسنش هم هست حالا با وجود سرما خوردگی بچه ام میشه واکسن شیش ماهگی رو زد
- تب و سرماخوردگی
سلام.دخترم ۷ونیم سالشه تب داره و بینیش کیپ شده چه دستوری می فرمایید
- مقدار روز مصرف شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۸ سال با وزن ۲۴چقدر است
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ را به دخترم که ۸ سال دارد وبا وزن ۲۴ چقدر بدم
- وزن کودک
سلام آقای دکتر.پسرم 4ماهشه وزن زمان تولد2و600گرم بود الان 5و800گرمه .آیاوزنش نرماله؟ ویتامین آ+د روزی 25 قطره براش میدم .شیرمادر میخوره .درصورت کم وزن بودنش چه مکملی براش بدم.
- تب کودک
سلام دختر من 7سالشه13کیلو وزنشه همش تب میکنه دکتر سفیکسیم داده نمیدونم چه اندازه بدم بخوره و چند ساعتی بدم ممنون
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- ابریزش
سلام خسته نباشیدمن دخترم 5ماه داردابریزش بینی داره اسپری، دکوفن فنیل افرین هیدروکلرایدبراش استفاده کنم مشکلی نیست

