Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بدخوابی کودک سی پی
با سلام و وقت بخیر یه کودک سه ساله سی پی بر اثر خفگی دارم که متاسفانه فوق العاده بدخواب و بدقلق است و واقعا دیگه خسته شدم میخواستم بدونم دارویی وجود داره که بهش بدیم برای بهبود اوضاع خوابش؟ در ضمن خداروشکر تشنجی هم نیست
- کم خونی.
سلام پسرم یک ونیم سالشه توازمایشش دکترگفت کم خونی داره ولی شدیدنیست واحتمال که ژنتیک باشه هست.شبا مکمل ایروفیکس میدم دونیم سی سی.وصبح ها قرص اسیدفولیک نصفش..برا بچه قرص اسیدفولیک مضرنیست؟
- سرماخوردگی
سلام وقتتون بخیر حل کردن قرص سفکسیم در یک قاشق اب مشکلی پیش نمیاره چون پسر من 5 سالش و نمیتونه قرص بخوره
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر وقت بخیر خسته نباش.پسرم الان ۵ماه ۵ روزش شده .گرفتگی بینی با سرفه داشت بردم دکتر ب بینیش قطره داد واسه سرفه کردنش شربت اموکس کلاو با سالبوتامول باکیدوفست داده الان ۵ روزه اصلا خوب نشده .سینه اش خلط داره چیکار کنیم.
- از شیر گرفتن کودک
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم دوسال و دوماهش داره میشه ولی همچنان شیر مادر میخوره و به شدت وابسته است بهترین روش گرفتنش از شیر چه راهی است
- سرفه خشک
پسرم 13ماهست چندروزه سرفه خشک میکنه وباخوردن شربت کتوتیفن واموکسی سیلین خوب نشده
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
سلام خسته نباشین میبخشین پسرم سرفه های خلطی داره شربت ازیتروماییسین هیچ جا پیدا نمیشه جایگزین چی میتونه بخوره ۷سالشه ۳۸کیلوعه
- با عرض سلام وخسته نباشید میخواستم بدون آیا میشه بدون تجویز پزشک به کودک یک ساله قطره ادوکید داد
- تب و اسهال کودک ۱۴ماهه
- میزان مصرف آزیترومایسین.
سلام آقای دکتر دخترم پنج ونیم ساله هست با وزن ۱۵/۵ کیلوگرم برای سرفه چقدر آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟ ممنون از راهنمایی شما
- اسهال سبزرنگ
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر دو سال و سه ماهی دارم که امروز اسهال شده و به رنگ سبز کمرنگ است و چون الان یک هفته است از شیر گرفته ام بهش شربت کلسیم می دهم ایا امکان دارد برای شیر باشد
- سلام پسرم ۹ماهشه دوروزه میبینم زبونش یکم بنفشه
- ویزیت
سلام اقای دکتر دیروز دخترم با شماره پرونده ۶۴۱۹ ویریت شد و هنوزم سرفه های پشت سرهم میکنه چیکار کنم کمتر شه ازیترومایسن دکسترومتورفان و قرص جویدنی دادین ولی بازم از دیشب یکسره سرفه میکنه
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- سلام روزتان بخیر دخترم 5 سالش هست اکثر اوقات از دهانش بوی عفونت می آید دندون هاش رو چک کردیم ولی مشکل ندارن فکر میکنم مشکل از گلویش باشه چون صبح ها که از خواب بیدار میشه گلایه از خشکی و درد گلو داره سوالم این است که میتوانم سفکسیم بهش بدم چون سوسپانسیون حالش رو بهم میزنه و در خوردنش مقاومت میکنه

