Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیتریزین
سلام شربت سیتریزین برای بچه و بزرگسال فرق میکنه؟من شربت سبتریزین ۵میلی گرم گرفتم ولی روش ننوشته برای کودکان و اینکه سیتریزین رو به بچه ۵ساله هر چند ساعت چند سی سی باید بدیم؟
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7سالشه صورتش زرد شده و خیلی وقته غذا میخوره یدفه میاره بالا ولی صورتش زرد شده یک ماهی هست
سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7ساله دارم غذا میخوره بالا میاره در هفته یکبار آنان یک ماه هست صورتش زرد شوده
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر من یه دختر 1 ونیم ساله دارم که دوماهه قبل گوششو سوراخ کردن الان چن روزه پشت یکی از گوشاش دقیقا جایی که سوراخ شده یه جوش چرکی بزرگ زده به نظرتون باید گوشواره شو در بیارم؟ یا دارو استفاده کنم؟ چه دارویی؟ باتشکر
- یبوست
باسلام پسرم ۲وسال و۳ماهشه ازوقتی غذاخورشده یعنی ازیه سالگی بیشتروقتایه روزیادوروزدرمیان شکمش کارمیکنه وهرروزدفع نداره الان یه دوهفته ای میشه که مدفوعش حالت تکه تکه داره ولی خیلی سفت نیس واذیت نمیشه هنگام دفع ولی این حالت گلوله بودن مدفوعش ایرادی نداره واینکه یکنواخت نیس قبلااصلااینطوری نشده بودولی کلاکم غذاست وابم کم میخوره
- باسلام.دخترم۱۱ماه هست ودکتر براش به دلیل عفونت گلو وگوش سفکسین۱۰۰نوشته الان بعدازمصرف دارو طی دو روز دچار اسهال گردیده آیا مصرف سفکسین ادامه یابد؟باتشکر
- بچه ام اسهال و استفراق
بچه ام دو سال و دو ماه داره اسهال شدید داره اصلا دارو نمیخوره غذاهم اصلا نمیخوره
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- برای سرفه
سلام خسته نباشین شربت کتوتیفن واموکسی لین را میشه به بچه یک ساله داد
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم
- کاتاسین
سلام آقای دکتر گرامی پسر من که برای جلوگیری از اسم و الرژی چون سرفه های خلط دار داره ، هربار که سرمامیخوره و سرفه هاش ادامه دار میشه باید این ایمری رو استفاده کنه یا تجویز دکتر فقط برای همین یکباره؟
- شیاف
سلام آقای دکتر بچم 20 ماهشه تب کرد دکتر گفت تایلوفن هر 4ساعت 6 سی سی استفاده کنه اگه تبش زیاد بود همزمان شیاف هم استفاده کنه میخوام بپرسم بنطرتون استفاده هنزمان مشکلی نداره؟
- جراحی
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- کودک
دونه های رودست دخترم زده نمیدونم چیه دوشبم هست ک یکسره خابه
- غذا
سلام اقای دکتر سرفه بچم مونده ایا میتونه کوبیده بخوره یانه
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟

