Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟
- آهن
سلام آقای دکتر. آیا بچه های ۴ساله و ۱۴ساله در زمستان باید مکمل آهن استفاده کنند؟در صورتیکه ازمایش همه چی نرمال باشد؟ممنون
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- دندون در اوردن
سلام خسته نباشید ایا بچه تو سن هشت ماهگی دندون درمیاره و ایا تب متوسط رو به بالا میگیره و اسهال میشه
- دونه
سلام وقت بخیر آقای دکتر. پسرم هجده ماه دارد. کشاله ی رانش سمت راستش در ناحیه ی پوشک دونه های قرمز در کنار هم زده. کالاندولا و تریامسینولون رو زدم کمتر میشه و دوباره ظاهر میشه. آقای دکتر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید . پسرم تحت نظر شماست اما الان شهرستانم و نمیتونم خدمت شما برسم تا معاینه بفرمایید. یک دنیا سپاس
- امیکرون
سلام دخترم سه سال وهشت ماه داره دوهفته کرونا گرفته 10روزاول باعطسه آبریزش وچرک بینی داشت الان4روزی سرفهای خلط دار داره ازدیشب تنفس باصدای خس خس است دکتر 3/4قرص کتوتیفن هر12ساعت روزی 1قرص مونته کاست هر12ساعت قرص پردنیدوزول نمی دانم داروهای تجویز شده خوب است یانه لطفا راهنمای کنید
- وزن کم
سلام آقای دکتر پسرم نه ونیم ماهشه وزنش ۸۵۰۰،برا افزایش وزنش چی بهش بدم؟قبلا بهتون گفتم تولیداری اصلا شیر نمیخوره چون میرم سرکار پرستارش بهش. شیشه میداده الان چیکار کنم؟
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- ورود شی در بینی کودک
سلام دخترم 4سال و نیم هست 1ساعت پیش یک دکمه داخل بینیش کرد بعدم کمی دماغش خون اومد نمیذاره اصلا دست بزنم به دماغش چه کار باید بکنم
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- اسهال واستفراع کودکان
پسر پنج ساله بعصی موقع استفراع میکنه وحالش خوبه دل درد نیست چه کنم
- شربت فاموتیدین
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم اگه ۲روز شربت فاموتیدین تمام شده باشه میتونه رفلاکس رو بدتر کنه؟ ممنونم
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- گوش درد
سلام دخترم هشت ساله بیست کیلو وزن وگوش درد داره شربت سفکسیم 100چند سی سی بدم؟
- رژیم ضد رفلاکس
سلام آقای دکتر تا چند ماهگی باید رژیم ضد رفلاکس رو رعایت کنیم؟ ممنون

