سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فاویسم
پسرم ۳سال و ۹ ماهش فاویسم داره دکتر قبلیش میگف نمیتونه ویتامین های ک زینک و ویتامین سی داره بخوره . ولی امروز یه دکتر بردم ک واسش مولتی ویتامین شربت زینک دکتر کیدز نوشته ک ویتامین c.k2.d3.. و ب کمپلس داره میتونم بدم . دکترش ک گفت میتونی بدی ربطی ب فاویسم ندارن
- آیا پسرم کرونا گرفته؟
سلام خسته نباشید. من یک پسر ۵ ساله دارم که دو روزه تب شدید و سرفه و بی اشتها و اسهال داره. درضمن ما یک ماه پیش ،کل خانواده به اومیکرون مبتلا شدیم
- زردی کف دست و پا
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 8ساله شه شدیدا رنگ پوستش زرد مخصوصا کف پاهاش و دستاش چند بار آزمایش دادم فقط گفتن کمبود ویتامین Dداره بازم نگرانم میترسم آزمایشگاهها، آزمایش رودقیق انجام نداده باشند نظر شما چیه در این رابطه ممنون میشم پاسخ بدید
- شربت
سلام وقت بخیر من نزدیکه ۲هفته اس ک ب دخترم شیر خشک اپتاکید میدم دخترم ۲سالو ۸ماهشه و قبلش شیر اپتامیل میدادم ایا اپتاکید الان زمان مناسبیه وسوال اخرم اینکه دخترم سرفه خشک میکرد گفتین شربت پلارژین بخوره وامروز ک شیر میخورد سرفه کرد ک اخرش باعث استفراغ شد ایا ازشیرخشکه یا مریض شده بعضی وقتام عطسه میکنه ممنون از پاسخگویتون دکتر مهربان🌷🌷🌷
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- برون روی شدید
سلام اقای دکتر پسری دارم 7 سالشه رشدش کمه عکس از مچ دستش گرفتبم 2 سال کوچیکتره هر چی میخوره دو دقیقه دیگه دستشویی میره
- استفراغ
سلام پسرم ۵ سالش است بعداظهر تا حالا هرچی میخوره بالا میاره چکارکنم
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- آموزش دستشویی
سلام
کودکی دارم که ۲سال و۶ ماه دارد. در ۲ سالگی هم شیر دهی رو قطع کردم و الان هم شیشه شیرشو قطع کردم و هم زمان می خواهم دستشوییشو هم آموزش بدم ولی از وقتی شیشه نمیدم خیلی لجباز شده. وقتی هم می خوام دستشویی ببرمش نمی ره. آیا دلیلش می تونه ترک این دوتا یعنی شیشه شیر و ما ی بیبی باشه؟
- تست ویتامین دی۳
سلام
ببخشید مصرف قرص ویتامین دی۳ با دوز ۵۰۰۰ هر روز برای دختر ده ساله مناسب هست یا خیر؟
باتوجه به اینکه تست ویتامین دی ۳.۲۵ بوده.
- راه نرفتن چند روز کودک
سلام.دختری هیچ ده ماه دارم که به طور نا خوداگاه سه روز است که راه نمی رود هیچ ضربه ای به پایش نخورده است .واز او آزمایش به عمل آمده که آزمایش هایش هم چیزی نشان نداده است.ودرد هم ندارد در بدن او هیچ علامت ونشانه ای هم نیست
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 15 ماه است یک هفته هست صداش تغییر کرده لطفا راهنمایم کنید ممنون
- سرفه خلط داربدون تب
سلام پسرم ۵ سالشه سه روزه هر از گاهی سرفه خلط دار میکنه چی بهش بدم به خاطر اینکه تو دو سالگی یه بار تشنج کرده نمیشه بهش ذیفن بدم به نظرتان آنتی بیوتیک بدم
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
میزان مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۷ساله باوزن ۲۰کیلو
- سلام خسته نباشید ببخشید پسرم یک سالشه الان دوروزه فقط تب داره
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر دخترم از مهر همش مریضه مدرسه میره سرماخوردگیش از عطسه و آبریزش شروع میشه تا اینکه دماغش چرکی میشه ولی گلوش تمیزه چی بدم خوب بشه؟
- آزمایش عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دختر من چهار ماه پیش بخاطر عفونت ادراری دو نوبت سفیکسیم ۱۰۰ مصرف کرد بادم نیست هر دوازده ساعت چقدر میدادم. الان دوباره همون علامتها رو داره و میترسم اگه تا شنبه که مطبها باز میشه صبر کنم سوزش شدید و تب پیدا کنه...میخوام یه دارویی بدم راهنماییم میکنین؟ ممنون میشم

