سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام . آقای دکتر پسر دوسالم دوهفته پیش تب کرد و دکتر بردمش ایبوپروفن بهش دادن گفتن فقط همون رو استفاده کنه . خوب شده بود بعد دوهفته امروز دوباره تب کردالبته که دوسه روز پیش تو جمع شلوغ بود . میخوام بپرسم فقط ایبوپروفن بخوره کافیه یاشربت دیگه ای هم بخوره؟
- یبوست کودک ۲ ساله
- بی اشتهای
پسرم یکسال و هفت ماه شه فقط شیر میخوره و غذای دیگه نمیخوره آزمایشات کلی هم داد ولی هیچ مشکلی نداره وزن تولدش 3،100بود الا 9،900
- سلام پسرم ۱ سالش هست اندازه ۳ سانت مداد شمعی جویده خورده چه کار کنم ممنون
سلام پسرم ۱سالش هست اندازه ۳ سانت مداد شمعی جویده خورده چه کار کنم ممنون
- تب
سلام اقلی دکتر دیردز پسرم بردیا رو اوردم خدمتتون بابت تب و سرفه . فارمنتین دادین و فرمودین اگه تب داشت ایبوپروفن بخوره . دیشب سرفه هاش بازم زیاد بود و با امروز ۴ امین روزه تب داره تاکی باید برای تبش صبر کنم ؟ نیاز به بستری دربیمارستان نیست؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام مقدازمصرف داروی آزیترومایسین برای کودک ۵ساله چقداست
- قرمزی چشم وعفونت چشم
دخترم یازده سالشه چشمهاش قرمزشده سوزش داره وچرک ازچشمش میاد قطره باکتی ماید رو بید چگونه براش استاده کنم طریقه مصرفش رالطف کنید
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- یبوست
- سلام پسدم ۸ ساله هست شربت ازیروترمایسین چند سی سی بهش بدم
- سلام دخترم 6سالشه وگلووگوشش عفونت کرد چند بار در روز باید سفیکسیم بهش بدم
- ^^
درود آقای دکتر پسرم ۶ سالش هست از مراجعین شماست چند شب پیش تب داشت بردمش دکتر دارو داد خوب شد ولی الان بعد یه هفته یه کم خلط داره بینی اش کیپ شده چی شربتی بهش بدم وزنش ۲۰ کیلو هست ، سپاسگذارم .$
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- علت کوچکی دور سر
سلام دخترم ۹ماهه کامل ب دنیا اومد وزنش ۲کیلو و دور سرش ۳۱.۵بود الان ۷ماهشه ۳۹دور سرش بهداشت میگه کمه متخصص بردم هم آزمایش هم سونو خوب بوده ب مغزش آسیب نزده یکم راهنمایی کنید ممنون
- میزان شربت آموکسی سیلین ۱۲۵برایرکودک ۵ساله با وزن ۱۲۵
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه سال و نیمه سرما خورده آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و گاهی سرفه میکنه....تب و بیحالی نداره ....چه دارویی و چه اندازه بهش بدم و اسپری برای بینی چی بدم؟
- رشد مو و قد
سلام ببخشید دخترم خیلی ضعیف لاغره زینک پلاس خارجی براش گرفتم شربت کلسیم خارجی چی بهش بدم. ممنون میشم راهنمایی کنید
- میخ.رفتن پای بچه سه ساله
کف پای پسرم دو ماه ونیم پیش میخ رفته بوددراوردیم,بعدش عفونت کرددارومصرف کرد, یکماه راه نمیرفت,بعدش خوب راه میرفت,الان بازحدودیکماه راه که میره کامل پاشوزمین فشارنمیده,درحالی که راحت ازمبل میپره واذیت نمیشه ,عکس رادیوژی هم خوب بودخداروشکر,اقای دکترتاکی کامل خوب میشه؟خیلی کم ورم هم داره
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو

