Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- عفونت گوش
بچه ام که میخوابه اب دهانش،میپره ب گلوش، ک احساس،خفگی،میکنه لطفا راهنماییرکنید
- یبوست
سلام پسر من ده ماهشه از شش ماهگی که غذای کمکی شروع کردم یبوست گرفته .مدفوع و بعد از یه هفته تا ده روز انجام میده .این دفعه پانزده روز مدفوع نکرد شیاف گذاشتم .روغن زیتون بادام دادم .شربت نی نی لایک دادم بردم دکتر شربت لاکسی ژل داده موردی ندارد بدم بهش .نمیدونم چکار بکنم که خوب بشه
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- آبریزش بینی
با عرض سلام و خدا قوت آقای دکتر نوزاد دو ماه و نیمه دارم یک هفته است آبریزش بینی دارد قطره کلراید سدیم و پماد آ د برای بینی استفاده کردم بهتر نشد الان دو روز سرفه های خلط دار میکند و آبریزش بینی اش بدتر شده است ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- سرفه و عطسه نوزاد۱۵روزه
نوزاد۱۵روزه دارم سرفه و عطسه میکنه ولی خیلی کم وقتی سرفه میکنه انگار خلط داره بنظر شما چیکار کنم.!
- گرفتگی بینی نوزاد ۵ ماهه
- عفونت دور سر
سلام بعد از چهار روز زایمان روز دوم فهمیدم که بچه تب داره بعد انجام آزمایشها متوجه شدم که عفونت دور ݦغز هستش آیا برطرف میشه
- رفع یبوست در نوزاد دوماهه
باسلام خدمت جناب دکتر بزرگوار پسر دوماهه دارم که حدود 5روزه یبوست داره و فقط ادرار می کند و در شهرما هم پیش دکتر بردیم گفتش که تا یه هفته مشکلی نداره و از این بابت خیلی نگرانم حتی دور نافش را با روغن زیتون به مدت 5دقیقه ماشاژ می دهیم اما باعرض پوزش امشب ادرار کرد ایا راهکار و روش خاصی را پیشنهاد می کنید
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- توروخداراهنماییم کنین
- گرسنگی نوزاد
سلام اقای دکتر. نوزاد یک ماهه کولیکی دارم . مدام گریه و بیقراری میکنه و این وسط من نمیدونم کدوومگریه ش مربوط به گشنگی ش هست. از کجا بفهمم گشنه ش شده یا گریه هاش مربوط به دلدرش هست؟ از روی ساعت مشخصی شیر بدم یا راه دیگه ای هم هست؟
- پوره سیب زمینی
سلام آقای دکتر من دخترم ۲ هفته که داخل هفت ماهه میتوانم بهش پوره سیب زمینی بدهم؟؟شیر دوست ندارد به جای شیر میتوانم فقط با کره درست کنم؟؟ روزی چند بار بدهم؟
- واکسیناسیون
با عرض سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم جهت کاهش درد و بیقراری واکسیناسیون چهارماهگی باید چیکار کنیم با تشکر
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر بچه من دیشب تا ۶ صبح بیدار بود و بعضی وقت تا بیش از حد گریه میکرد امروز ساعت ۱۲ که از خواب بیدار شد گلوش انگار گرفته باشه اینجوریه میخواستم بدونم مریض شده یا گلوش بر اثر گریه اینجوری شده.علایمی دیگه ای مثل گرفتگی بینی و تب هم نداره باتشکر تبشم الان گرفتم ۳۷ درجه بود
- واکسن ۴ ماهگی
پسر من شنبه واکس ۴ ماهگی زد دو روز تب داشت بعد قطع شد الان بعد ۴ روز دوباره در حد نیم درجه تب کرد میخواستم بپرسم از عوارض واکسنه یا بیمار شده
- سلام یبوست نوزاد۸ماهه که تقریبا یک ماهه اینطوری شده
سلام خسته نباشید دختر ۸ماهه دارم که یبوست گرفته توی غذاهاش کره میریزم روغن زیتون میریزم لعاب خاکشیر میدم زیاد فایده ای نداره خیلی موقع مدفوع زور میزنه وسه روزی ار دفعه کم کم مدفوع میکنه وباد معده اش که خالی میشه خیلی بو میده مدفوع هاشم بو داره
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر میتونم از مولتی ویتامین التا فارما در دوران شیر دهی دخترم که یازده ماهشه و مینور هستش استفاده کنم؟

