Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لرزش ناگهانی نوزاد
بخشید من پسرم از ۱سالگی به بعدموقع دراوردن دندون های تخت و اسیا و...تب میکنه و همزمان ک تب میکنه گاهی میلرزه و احساس ترس هم میکنه یهو میلرزه و میترسه بدجورولی تامیلرزه دستشو میگیرم وایمیسه یعنی ادانه دارنیستش میخاستم بدونم مشکل چیه الان توی ۲۰ماهگی هستش
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام و احترام کودک دوماه ای دارم که شش روزه شکمش کار نکرده چه راه حلی برای این موضوع هست ؟
- اندازه دور سر نوزاد ۱۰ ماهه
باسلام و وقت بخیر پسر ۱۰ ماهه مون رو امروز بردیم درمانگاه گفتن دور سرش به خط قرمز نزدیک شده لطفا راهنمایی مون کنید ۱۰ ماهه ، قد ۷۶، وزن ۹.۴۰۰، دور سر ۴۶.۵
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- علت شب نخوابیدن پسرم
سلام خسته نباشید پسرم ۵ ماهه هست این چند شب هست که فقط ده دقیقه میخوابه وبعدنزدیک دوساعت بیدار میمونه ایا راهکاری هست خوابش مثل قبل تنظیم کنم
- خواب
سلام نوزاد چهل روزه من از پانزده روزگی خواب کمی میرند و اگر بخوابند زود بیدار میشوند و چون خواب خوبی نمیرند در بیداری کریه میکنند که مشخص هست که خوابشون میاد تقریبا ده الی سیزده ساعت در روز خوابن
- سرماخوردگی نوزاد ۲ماهه
سلام دخترمن از چندروز پیش سرفه و خس خس سینه داره.گلوشم خلط داره.صداش هم عوض شده.دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ و شربت پدی کاف و قطره بینی نوشت.بخار گرم هم براش گزاشتم چندروز.ولی هنوز خوب نشده چکارکنم..
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- افتادن نوزاد ٨ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهشه مسافرت بوديم يهو از روي تخت با سر اومد زمين زمين هم چوب بود يه چند دقيقه اي گريه كرد و رنگش پريده بود خيلي نگرانم نكنه مغزش آسيب ديده باشه
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- رفلاکس
سلام بچم ۳ماهشه بهش شیرخشک میدم بعد از نیم ساعت بریده بریده بالا میاره مشکل از شیرخشکه یا اضافه معدش هست ؟
- اسهال نوزاد
سلام
نوزاد پنج ماه و نیمه ای دارم که الآن ۶ روزه اسهال است. ابتدا دفعات دفع هر یک ساعت و نیم تا سه ساعت بود در سه روز اول. بعد به هر پنج یا شش ساعت رسید اما مقدار خیلی کمی خون هم در مدفوعش بود. هر چند بار دفعش خون دیده میشه و هنوز خوب نشده. چون ممکن بود حساسیت به پروتئین گاوی باشه هم خودم نخوردم و چون سرلاک برنج و شیر رو بهش میدادم( به خاطر اینکه رفلاکسی هست زودتر شروع کردم از اتمام پنج ماهگی) اونم حذف کردم اما هنوز خوب نشده. لثه پایینش متورم هست اما هنوز دندان در نیاورده. بی حال نیست بازی میکنه و میخنده اما من نگرانم. لطفا کمک کنید.
- چنگزدن به صورت
سلام اقای دکتر نوزاد چهار ماهه دارم . شبها هنگام خواب یا در روز وقتی میخواد بخوابه به صورتش چنگ میزنه به طوری که همیشه صورتش زخمه جای ناخن هاشه. علت چی می تونه باشه؟ به پروتیین گاوی حساس هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره
- غده پشت گوش چپ دخترم تازه پدیدار شده
سلام پشت گوش دختر یه سالم یه غده در اومده اندازه نخود ببرمش پیش دکتر آیا نگران کنندست یا نه
- قبصیت
سلام، طفل من سه ماهه هست و الان مدت شش روزه قبض هست و بهانه میگیره نظر شما در موردش چیه
- قورت دادن هسته سنجد
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم 11ماهشه هسته سنجد قورت داده براش مشکلی پیش میاد؟
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماه ووزنگیری نا مناسب
سلام دخترم ۵ ماهشه تو هفته ۳۳ با وزن ۱۴۰۰ به دنیا اومد رفلاکس داره بردم دکتر داروی امپرازول بهش میدم فق شیر خوشکیه اونم Ar بهش میدم بعداز ۵ ماه الان قدش ۵۸ و وزنش ۵ کیلوه تورو خدا یه راهنمای بکنید دیگه دارم دیوانه میشم براش به تازگی شیرم نمیخوره باید با سرنگ بهش بدم اونم اینقدر گریه میکنه که نگید

