Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قارچ پوستی
سلام خدمت اقای دکتر کرم بین ضمن تشکر بابت اینکه وقت میزارین و بدون منت به سوالای ما جواب میدین اقای دکتر پسرم۱۰ماهشه رو لپش قارچ زده چون اول قرمز بود بعد شد نارنجی حالت پوست پوست و خشک الان باز دیدم روی پاش هم یه دونه زده چی بزنم بهش که ضرر نداشته باشه خیلی ممنون که راهنمایی میکنید
- قد(دختر)
باسلام دخترم ۱۰سال و ۹ ماهشه وزنش ۳۹و قدش ۱۵۰میخواستم بدونم اگر با این قد به بلوغ برسه رشد قدی خواهد داشت یا نه؟؟ایا لازمه جلوی بلوغش گرفته بشه؟؟؟(( قد مادر:۱۶۲و قد پدر ۱۷۲))
- بیناری دست وپا دهان
ناخن همه کودکان میافتد ودوباره ترمیم میشود
- معده درد
با سلام پسرم ۱۱ساله هست ۳۵کیلو وزنش هست معده درد با حالت تهوع داره و موقع غذا خوردن این اتفاق میفته همیشه میگه معدم ورم کرده ممنون میشم راهنماییم کنین.
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- شربت کوآموکسی کلاو،
سلام آقای دکتر،من پسرم 8سالشه باوزن24کیلودکترگفته طبق دستورچقدبایدمصرف کنه شربت کلاویسیلین 643 هر12ساعت؟
- شربت امگا۳
سلام پسر۲ساله و۱۱ساله دارم سه ماه هفته ای دوباربهشون شربت امگا۳بهشونوبدم اشکالی نداره.چون مصرف ماهی نداریم
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- آزمایشات یکسالگی
سلام وقت بخیر. بچم یکسال و یک ماهشه آزمایشی واسه یکسالگیش انجام نداده. تو این شرایط کرونایی لازمه آزمایش انجام بدیم؟
- خلط زیاد و تنگی نفس در خواب
با سلام خدمت آقای دکتر کرم بین عزیز دختر چهار ساله م دو روز پیش یهویی سرفه های خلطی ش شروع شدن ۱۴ کیلو هست دکتر بردم که آموکسی سیلین ۱۲۵ هر هشت ساعت ۴ میل دیفن هیدرامین هر هشت ساعت ۳ میل و استامینوفن هر شش ساعت ۵ میل تجویز کردن البته تب نداره و فقط سرفه های خلطی داره امشب قبل از خواب بهش آب نمک غلیظ دادم قرقره کرد و بعد یکی دو ساعت از خواب پا شد و خلط زیادی داشت که دفع نمیشد انگار خلط خیللی چسبناکی تو گلوش بود و میترسیدم خدایی نکرده خفه بشه حالا اقای دکتر به نظر شما این سرماخوردگیه که یهویی هم شروع شد یا آلرژیه ؟ چون از اول تولد ادرارش کدر بود و کریستال داشته و همچنین این حالت خفگی در خواب رو از بدو تولد داشت که شدید یا کم میشد چند شب در میان آیا این دارو ها رو بهش بدم یا دکتر دیگه ای ببرمش؟
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- شربت۱
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه سرماخورد بردمش دکتر بش سفکسیم داد سفکسیم را که دادم دخترم خیلی سرفه های بدی میکنه و ترشح بینی داره بردمش متخصص اطفال ازیترومایسین و اسپری سالبوتامول و اسپری بتامتازون و قرص منتولوکاست و شربت نئوتادین بش داد و گفت سفکسیم را هرروز ۴ سی سی بده و دوزش را نصف نکن ازیترومایسین هم تمام شد ولی سرفه های بچم همینطوریه.تب نداره و بازی میکنه ولی سرفه هاش خیلی عمقی و باصداست چیکار کنم
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- مدت زمان مصرف سفکسیم
سلام پسر ۴ سالم انتی بیوتیک سفکسیم داره تا چند روز باید ادامه بدم تا دورش کامل بشه؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .

