Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و سرفه خلط دار
سلام پسر دو سال و هشت ماهه من پنج روز تب داشت و سرفه و خلط تبش برطرف شد ولی سرفه و خلط را همچنان داره دکتر اسپری رستانکس داده و بک شربت مولتی ویتامین و سیتریزین میخواستم مطمئن بشم این اسپری عوارض نداشته باشه
- گلودرد
باسلام،پسر ۸ ساله من با وزن۵۵ کیلو چند روزی است که وقتی سرش را پایین می اندازد سرگیجه دارد و بوی بد دهان دارد و گلویش تازه درد میکند چه آنتی بیوتیک استفاده کنم؟
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- سلام آقای دکتر پسرم 3ماهشه بردم دکتر،گفتن گلوش عفونت کرده
گلوش عفونت کرده ولی سرفه اینانداره بهش آموکسی کلاو457 تجویز کردن هر12ساعت سه سی سی چنین ولی از وقتی میخوره اسهال شده وبالامیاره وتوخواب یهومیپره انگاردل درد بهش دست میده چیکارکنم
- ازیترومایسین
سلام اقای دکتر بچم دوسال و نیم داره ۱۲ کیلو سرماخورده ازیترومایسین دکتر داده ولی نمیدونم چند سی سی و چه جوری بدم؟
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- عرق
سلام وقت بخیر.پسرم 22ماهشه .موقعی ک میخوابه سرش عرق میکنه.بیشتر قسمتی ک روی بالش یاتشک..واون قسمت خیس میشه بدنش خشک فقط سر..دلیلش چی میتونه باشه..تشکر
- لتن
سلام شربت آسمویت روزی چند سی سی به بچه ۵ ساله بدم همش سرما میخوره خوب میشه دوباره همون سرما خوردگی شروع میشه.
- زردی کف دست وپا
سلام پسر۴ساله دارم چند وقته سرما زیاد مخوره ده روزه صبح وشب ۵س سی اموکسی کلاو میخوره به شدت نارنگی میخوره قبلا گوشت میخورد الان اصلا کوچکترین گوشتی ببینه میریزه بیرون اگه داخل غذاش گوشت ببینه دیگه نمیخوره نزدیک۱۵ روز دست وپاش زرده صورت بدن وچشمها اصلا زرد نیستممنون میشم راهنمایی کنید🙏
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- زینک
با سلام دختر من نارس به دنیا اومد با وزن 1/800 . الان یکسالشه با وزن 9/500 و قد 72 . میخواستم بدونم قد و وزنش نامناسبه و اینکه شربن نیوزینک بهش بدم و به چه میزان در روز با تشکر
- سلام دکتر
دختر ۲سالم یکی یا دوتا گیلاس خیلی ریز از درخت کند خورد صبح سم زده بودند درخت رو نمیدونستم یکم دوغ بهش دادم یکساعت و نیمه میگذره علائمی نداشته چه کنم؟
- شکم کودک
سلام برادرم ۵سالشه ۳روزه شکمش درد میکنه ونمیتونه بخوابه دکتر هم رفتیم شربت دادن ولی اثر نداره
- شیرخشک
سلام پسرم خیلی نفخ میکنه ۳ماه و پنج روزشه هم شیرمادرمیخوره هم اپتامیل شیرخشکشوعوض کنم؟چی بدم کامفوزت ببلاک دادم نمیخوره
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- گلو درد کودک ۴ساله
باسلام . بچه من از صبح که بیدار شده همش میگه گلوم درد میکنه . هر چی میخوره میگه گلوم درد میاد میشه لطفا بگید چه دارویی و با چه دزی بهشون بدم ممنونم
- شربت سفلکسیم۱۰۰
سلام پسر من ۴سال دارد دکتر شربت سفلکسیم ۱۰۰نوشته ولی نگفته چقدر
- شیر خشک وشیر پاستوریزه
سلام میتونم شیرخشک رو باشیر پاستوریزه قاطی کنم پسرم۱۸ ماهشه
- خارش واژن
ا سلام، دخترم ۲ سال و ۸ ماه دارد. اواسط هفته قبل دو روز تب کرد بدون هیچ علتی که باقطره استامنوفن خوب شد. از دوروز بعد مدام واژنش خارش داشت و ملتهب بود که پزشک گفتن قارچ است و پماد کلکتریمازول و هیدروکورتیزن و زینک تجویز شد، ازمایش عفونت ادراری منفی بود ولی دفع پروتیین +۲ بود. ولی با اینکه التهاب تموم شده همچنان میگه سوزش داره و به همین علت موقع دستشویی رفتن و ادرار سختش شده و گریه میکنه. برای دفع پروتیین ازمایش مجدد دادن که هنوز نتیجه اش نیومده. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سوءتغذيه
بچه من 7ماه22روز خيلي بيحال مشكل روده داره وهيچ مكمل بهش نميدم ميترسم خيلي كم وزن 6كيلو هست

