Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- شربت استامینوفن
سلام بعد از تزریق واکسن یکسالگی میتونم به جای قطره استامینوفن به کودکم شربت استامینوفن بدم؟؟
- کرونا
سلام دخترم پنج ماهشه از باباش کرونا گرفته دکتر هم بردمش گفت اگه تنفسش تند شد یا شیر نخورد بیارش بیمارستان ولی من میترسم تب زیاد میکنه مرتب بهش شیاف یاتب بر میدم خیلی بی قراره چیکار کنم نکنه تشنج کنه یا متوجه نشم اتفاقی بیفته ممنون میشم راهنماییم کنین.
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت دکتر بزرگوار پسردوسال ونیمی دارم که دیروز آبریزش بینی وعطسه میکنه البته حال عمومیش خداروشکر خوبه چه دارویی تجویز میفرمایید
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- پسرم گلو درد و ۲سال نیم دارد با وزن ۱۱/۵ کیلو چقدر باید سفکسیم بدم؟
- موها
سلام آقاي دکتر وقت بخير من دخترم 2سال و نيمشه خيلي موهاش نازک و کم پشت هست..ميگن ژل بذر کتان خيلي خوبه بذاي موها و پرپشتي و تار مو ميتونم براي دخترم استفاده کنم؟؟مشکلي نداره؟؟چون فقط پر از ويتامين و کمنگنز و امگا3 و اين هاست
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- اتفاقی خوردن قطره استامینوفن تاریخ گذشته
سلام و عرض ادب ببخشید من اشتباهی قطره استامینوفن تاریخ گذشته رو به بچه ۵ ماهه ام دادم، الان باید چیکار کنم؟
- لرزش پای بچه
از بدو تولد پاهای نوزادم لرزش داشت که با گرفتن دست ارام میشد،الان پسرم سه سال ونیم دارداما هنوز پایش میلرزد،۳۳هفته ب دنیا امده،دوران حاملگی خیلی عصبی بودم...شیر خشک خورده...لرزش پایش کاملا مشخص است ومن نگران...ممنونم
- خون اومدن از دهان کودک
سلام آقای دکتر دختر من سه ساشه سه روز توخواب شبا از دهنش خون میاد وقبل اونم چن روز تب کرد ولی تبش بالا نمیاد در ضمن دهنشم چن روزه ب و میده میتونید بگید علتش چی میتونه باشه ؟ خیلی نگرانم تو رو خدا کمکم کنید
- تب و گلودرد.
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۱۵ ساله با وزن ۵۰ کیلو گلودرد و گوش درد و کمی تب داره ،چه نوع آنتی بیوتیکی میتونم بهش بدم؟ممنونم از لطف شما
- زردی کف دست وپا
پسرم دوسه روزه دست وکف پا وانگشتاش زرد شده صورتمشم کمی به زردی میزنه کم اشتهاهم شده 2سالو چهارماشه وقتی جای سرد باشه رنگ پاهاش قرمزمیشه ولی تو خونه زرد میشه لطف جواب بدین نگرانم
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- آیا قرص آفاکلاو ۶۲۵ برای فاویسم بد است
- سرفه خلط دار
باسلام ،دخترم نزدیک چهار ماهشه ،سرفه های خلط دارداره نمیتونه خلطشو بریزه ،ازیترومایسین ۲۰۰ روزی ۱/۵ سی سی میخوره و شربت پلاژین هر هشت ساعت چهارقطره ،و قطره بینی هم استفاده می کنم ولی سه روزه بهتر نشده ،شیرنمیخوره ،امروز پنج شش سی سی خورد ،وخیلی الان بی تابه هی با هرسرفه از خواب می پره و گریه می کنه ،خلط تو گلوش هست بیرون نمیاد ،چیکار باید کنم ؟

