Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی چشم
سلام پسرم ۳/۵ساله است امروز چشمش قرمزشده وقی میکنه آیا قطره باکتی ماید استفاده کنم ضررنداره؟؟؟؟طریقه مصرف به چه صورت؟؟؟؟؟
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
- زردی کف دست
پسرم درنوزادی زردی شدید۱۹گرفت الان یکسالشه کف دست وزیرگلوش زرده چکارکنم ؟
- دگزا برای تب
کودک زیر دو سال تب شدید داره دکتر دگزا و امپیسیلین تجویز کرده بنظر شما مشکلی نداره مصرف کنیم
- آنتی بیوتیک
سلام وقت بخیر. پسرم ۵ سالشه ۱۶ کیلو وزنش. ۱۰ روزی میشه آبریزش بینی داره و سرفه میکنه بعضی وقتا که وقتی سرفه میکنه سرفه اش خلط دار هست یعنی سینه اش صدا میده. بهش پلارژین میدادم و سفکسیم ۱۰۰. دیدم بهتر نشد امروز بردم درمانگاه. گفتن گوشش یکم التهاب داره. میخواستن اموکسی کلاو بدن که گفتم بچم خارش میگیره بدنش با اون. شربت آزیترومایسین ۲۰۰ دادن هر ۲۴ ساعت ۵ سی سی. نگفتن چند روز بدم؟ همین خوبه بهش بدم؟ یا همون سفکسیم رو؟ اگه ازیترومایسین باید چند روز بدم؟
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- تخم بلدرچین
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن هرروزبه پسرم که سالو۵ماهشه دوتاتخم بلدرچین ناشتابدم ضررداره؟؟ هرروزبهش بدم اشکال داره آخه کوچیک بوداثلابهش ندادم میگن خیلی برای رشدوهمه چیز کودک خوبه ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- کهیر
سلام.دخترم ۲سال و ۶ماهشه چهارروزه کهیر شدیدمیزنه.دوبار امپول زده ولی تا شب خوب بوده.دوباره صبح که بیدارشد بدنش شروع کرد.علتش چیه؟
- پوسته زبر
سلام جناب دکتر. خدا قوت.. پسرم 22 ماهشه و اخیرا متوجه شدم که انگشت شست پاش دچار پوسته های زبر و خشک شده پ(قسمت پشتش که روی زمین میزاره. و کمی هم کف پاهاش) البته خودم هم دچار خشکی شدید پوست پا هستم دکتر عمومی برای پای پسرم گفت پماد تریامیسینیلیون بزنم... گفتم با شما هم مشورت کنم ببینم تجویز شما چیه؟ یک دنیا ممنونم ازتون
- سلام خسته نباشید پسر من ۷سالشه سه ماهه هست کاسرفه داره خیلی ش۰رتها ودارو برا گرفتم ام هنوز رفه داره نمیدانیم چکار کنیم
سرفه خشک
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- سرفه. وخلط گلو
سلام ببخشید دختری سه سالم چند روزه آبریزش بینی با سرفه و خلط گلو داره و یک کم هم تب داره چیکار کنم
- سنگکلیه
دخترم دوسال و نیمشه سنگ کلیه داشت سنگ شکن کرد و بعد از سنگ شکن دکتر پای سیترات پتاسیم داد حالا بورس باید عمل بشه...عمل لوزه اشکالی ندارد ؟ و اینکه چند روز داروی کلیش بخاطر عملش قطع میشه اشکالی نداره؟
- تب خفیف ویروس جدید
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر دخترم از شنبه دچار این ویروس جدید شده سه روز تب غیر قابل کنترل داشت تا دیگه تب اومد پایین و دو روز هم هست تب خفیف داره در حد ۳۷٫۵ دوازده ساعت یکبار احتیاج به شربت استامینوفن میکنه و فورا میاد پایین ،آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و لازم بذکر هست که چند روز قبل از این که دچار این ویروس بشه بخاطر عفونت گوش میانی دکتر دوتا فارمنتین ۶۴۳براش تجویز کرد که فردا شب تموم میشه و در شنبه این هفته که تب کرد بردمش پیش متخصص گفت عفونت گوش و حلق کاملا برطرف شده سوالم اینه آقای دکتر این تب خفیف خود بخود قطع میشه یا باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و خطرناکه اینم لحاظ کنیم که دوتا شیشه فارمنین خورده این ده روز آیا احتمال عفونت در خون هست بازم تشکر و سپاس
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- استفراغ کودک دوساله
سلام پسرم دوروزه استفراغ داره اولش هرچی میخورد میآورد بالا بیمارستان رفتیم سرم زدن آمپول دمیترون ویتامین آوردیم خونه تغییری نکرد بی حال چیزی ام نمیخوره باید چکار کنم

