Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- کار نکردن شکم نوذاد ۷۰روزه
- عفونت گوش
سلام و عرض ادب
۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه
سپاسگزارم. - زور زدن نوزادان
سلام نوزادم۴۸ روزشه کش وقوس شدید داره وخیلی زور میزنه؟دلیلش چی میتونه باشه؟
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- ارثی بودن دور سر
با سلام پسر من موقع تولد دور سر ۳۴ ودر ۶ ماهگی ۴۶ است به متخصص کودکان مراجعه کردیم گفت مشکلی ندارد به متخصص مغز و اعصاب هم مراجعه کردیم و هر کاری که نیاز بود انجام دادیم گفتند مشکلی ندارد ارثی است اگر ارثی باشد باید دور سر در ماه هفتم در طول یک ماه چه اندازه رشد کند طبیعی است ممنون از لطفتون
- شیر
با سلام نوزادی یازده روزه دارم تمایل به شیر خوردن دارد ولی نمی تواند شیر بخورد همش به خودش می پیچد و ناله میکند چکار کنم
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر من ب دلایلی شیر خودمو نمیتونم بدم و خشک شده بهترین شیرخشک چه شیر خشکیه که وزن دهی خوب و نزدیک ب شیر مادر باشه
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- فاویسم
سلام دکتر من مطلب توی پیجتون رو خوندم درمورد فاویسم توی گوگل ک سرچ میکنم میزنه سویا و حبوبات قطره استامیفون و خیلی چیزای دیگه ضرر داره واقعا اینهمه موراد منع مصرفه یا الکی نوشتن؟
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- مشکلات کولیکی
سلام. آقای دکتر نوزاد من در طول روز کش و قوس زیاد میاد البته شکمش کار میکنه ها . میخواستم بپرسم چیکار باید بکنم . البته شربت دل درد کولکید هم مصرف میکنه
- خواب
سلام نوزاد چهل روزه من از پانزده روزگی خواب کمی میرند و اگر بخوابند زود بیدار میشوند و چون خواب خوبی نمیرند در بیداری کریه میکنند که مشخص هست که خوابشون میاد تقریبا ده الی سیزده ساعت در روز خوابن
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- نوزادان
سلام.خسته نباشید دخترم چهارماه و خورده ای هست.چند روز پیش.وقتی از خواب بیدار شد زل زد به پنجره و اسمون.هرچی صدا زدم و سروصدا کردم هیچ عکس العملی نشون نداد.تا رفتم جلوروش و عکس العمل نشون داد.همه اینا تو کمتر از یه دقیقه اتفاق افتاد.علتش چیه؟نگران شدم از اون موقع
- بثورات پوشکی نوزاد
باسلام نوزاد ۶ ماهه دارم در محل الت تناسلی دونه های ریز زده و پایین الت قرمز حتی جوش سر سفید درمانش چیه
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
جناب آقای دکتر با سلام و عرض ادب. سوالی داشتم که ممنونمی شوم راهنمایی بفرمایید ماه قبل دکتر برای نوزاد 5 ماهه من شربت زینک سولفات با دوز روزانه 2.5 سی سی تجویز کردن. از ان جهت که شنیدم مصرف بیش از حد زینک می تونه مضر باشه می خوستم راهنمایی بفرمایید تا چه مدت باید به دخترم که الان 6 ماه رو تموم کرده زینک داد؟ ایا میشه بعد از تایم یک ماهه دوباره جهت رشد قد و ... برای نوزاد زینک مصرف نمود؟ و یا اصلا میشه برای مدت دو تا سه ماه پشت سر م زینک مصرف کرد و مصرف طولانی عوارض ندارد؟ بسیار سپاسگزارم

