Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشیدمن بچم ی سالوهشت ماهشه میتونم ارقرص هیمالیااستفاده کنم اخ ب شدت لاغرشدم د
- شیر خشک
سلام آقای دکتر. خدا خیرتون بده که به سوالات ما جواب میدین. دختر ۲ ماهه ای دارم که به خاطر آلرژی ۲ روزه شیر خودمو قطع کردم و بهش شیر خشک ببلاک HA میدم. مشکل اینجاست که هر ۲ ساعت فقط یک پیمانه شیر میخوره و بیشتر قبول نمیکنه یا کمی بالا میاره. آیا این میزان به تدریج زیاد میشه یا باید شیر خشکشو عوض کنم؟ احساس میکنم نفخ داره معده اش با باد پُر میشه و شیر رو به سختی هضم میکنه. آیا شیر خشکی هست که هضمش راحت تر باشه و نفخ کمتری داشته باشه یا اینکه باید همچنان صبر کنم تا مقدارش کم کم زیاد بشه؟
- دوره سفکسیم
سلام آقای دکتر خسته نباشيدواسه عفونت بچه پنچ ماهه وزن 7کيلوچندسي سی سفيکسيم 100وتاچندروزبايدبهش بدم ممنونم
- ترشح گوش
سلام خسته نباشید .پسرم 5سالشه گوش درد گرفته البته تا وقتی دست به گوشش نمیزنه درد نداره وقتی خودم گوشش دیدم ترشح داشت تو این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر تبم نداره ایا نیاز به دارو داره اگه نیاز هست چه دارویی بهش بدم ممنونم
- شیر
خسته نباشید نوزادم ۵۷ روزشه همیشه شبها بیدارمیشد شیرمیخورد دیشب ازساعت ۲ شب تا ۸ صبح شیرنخورده یا خودش بیدارنشده یا من خابم سنگین بوده نفهمیدم یه مقداری هم سرفه میکنه قطره پلارژین مصرف میکنه قندش افتاده؟ الانم بیدارش کردم کم شیرخورد شیش ساعت شیرنخوردنس تواین سن طبیعیه؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام وقت شما بخیر.پسذم دوسالشه.و ی دور اسهال داشت البته هرروز که میگذره بهتر میشه.ارمایش مدفوع انجام دادم براش و نتیجه ش این بود خون نوشته negative رنگ brown Consistensy نوشته loose Ova of parasitو protozoa نوشته not seen دوبار هم با اسهالش آورد بالا شربت میترانیدازول دکتر براش نوشت میخوره قبل از آزمایش هم خورد
- عفونت داخل دهان یا کیست
باسلام وخسته نباشید دختری دارم دوماه و هجده روزشه نزدیکهای یک ماه هست که داخل دهنش کیست در اورده و نمیتونه شیر بخوره اذیت میشه و شروع ب گریه کردن میکنه.پیشه متخصص بردیم میگه گوش سمت چپش عفونت داره. این هیچ تاثیر در شیر خوردنش نداره.پیش گوش و حلق و بینی هم بردیم گفته اگر خوب نشد باید عملش کنیم.شبا تا نیمه شب بیداره و روزها هم بیشتر وقتها گریه میکنه.ی راه حل مناسب بدید ممنون میشم
- ترک خوردگی
سلام دختر من 2 سال و نیمشه الان دیدم که در ناحیه مقعدیش یه ترک خوردگی هست . لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس
- بنفش شدن روی زبان
با سلام دو روزه متوجه شدم روی زبان دختر ده ماهه م بنفش شد میخواستم علتش و بدونم آیا باید دکتر ببرم؟
- بیماری های اطفال
ناخن های دست دخترسه ساله من خود به خود میفته وموهاش هم رنگش همیشه فکرمیکنیم کثیفه علت چیست؟
- شیردهی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر مصرف فروفورت گاین در شیردهی روزی یک عدد ضرر ندارد؟ نوزادم دو ماه و نیمشه
- نوزاد ۱۸ماهه تب خشک داره۲روز هست شیاف آستامینوفن ۱۲۵گذاشتم ولی خوب نشده خیلی شدید تب داره
- دل درد
دخترم چهارساله ونیم داره دائم دل درد داره هردفعه این دل درد نیم ساعتی طول میکشه ممکنه درطول روز چند بارپیش،بیاد یه روز اصلا درد نداشته باشه دلیلش چیه؟
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- نحوه مصرف شربت سفکسیم برای کودک پنج ماهه
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- قطره خون در مای بی بی
با سلام
من یه نوزاد ۴ ماهه دارم الان چند وقته تو مای بی بی اون یه قطره خون دیدم مشکلش چیه جواب منو بدید لطفا
- عدم وزن گیری
با سلام.من درهفته ۳۶ دخترم به دنیا آمد با وزن ۲کیلو و۷۰۰ گرم.در حال حاضر که ۴ ماهشه وزنش ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم میباشد البته پزشک مربوطه هم آزمایش ادرار و هم آزمایش خون درخواست کرد که جوابها خوب بود.فقط ویتامین د بالا بود کهبه دستور پزشک فعلا قطع کردم.هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هیپ ۱.و از ۲ هفته پیش لعاب برنج.اصلا وزن نگرفته.از ماه پیش تا الان.خیلی نگرانم.خواهشا راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر دختر بچم۳ روز تب میکنه بیحال ۲سالو نیمشه آزمایش خون دادیم گلبولای سفیدش پایین به شدت ولی آزمایش کروناش پاییین
میخواسم ببینم عفونت خونیه باید بستری شه؟

