Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- تب
سلام آقای دکتردخترم پنج ماهشه تبش ۳۷.۵_۳۸آیاتبش بالاس ببخشیدتب چندباشه بالاس ونیازبه معاینه داره لطفاراهنمایم کنیدممنون میشم
- اسهاال
سلام دخترم ده ماهه،وزن۱۱کیلو،شیرخودمومیخوره،چندوقته مدفوعش شبیه اسهال آبکی شده خیلی سبزرنگه،سه بارردرروزدفع داره درحالیکه قبلامدفوعش طبیعی بود فقط یکباردرروزدفع داشت وزردنگ بود،بی قراری نداره،تب نداره اما مختصری دستاش داغه بخاطر دندون درآوردنه گمونم
- اگزمایه نوزاد
سلام پسرم از ۳ ماهگی دونه های قرمز ی که آب زرد ازشون میومد زد وخارش شدید داشتند به طوری که شب اصلا نمیخوابید و بعد خشک وپوسته پوسته میشد بردمش متخصص کودکان ونوزادان گفت اگزما پماد بهش داد اگزاسین وتریامیسکوریت اما بی فایده است چند روز خوبه دوباره در میاد الان ۷ ماهشه اما هنوز خوب نشده
- رفلاکس
باسلام وتشکرفراوان ازشما.ایا خرخر کردن دماغ و زور زدن ازعلائم رفلاکس هست و ایا نوزادی ک رفلاکس دارد حتما کمبود وزن هم دارد
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید اقای دکتر پسر من پنچ ماهشه هم از شیر مادر تغذیه میکرد هم از شیر خشک اما چند روزه فقط تو خواب شیر میخوره اینم یک یا دو درجه دکتر عمومی هم دهن و گوششو چک کرده گفت سالمه
- شیر خشک ببلاک ببجونیور
سلام آقای دکتر آیا شیرخشک ببلاک ببجونیور رو نوزاد 7 ماه و نیم میتونه استفاده کنه؟؟ آخه بچه من به پروتئین شیرگاو حساسه و شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره اما آپتامیل پپتی جونیور الان خیلی کم شده و پیدا نمیشه آیا این شیر رو میشه جایگزین کرد؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر از بزرگوازی شما
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- آب دادن به نوزاد
سلام وقت بخیر .اقای دکتر پسرم فردا وارد ۷ ماهگی میشه.روزی چندبار و به چه مقدار میتونم بهش اب بدم؟
- گرانولوم نافی باید چیکار کرد
۶ ماهه است
- مدفوع
- تغذیه
با سلام اقای دکتر در قسمت تغذیه ی نوزاد فرمودید از ده ماهی پورهی میوه را میتوان به نوزاد داد میتوانید لطف کنید و طرز تهیه ی یک پوره را به من یاد بدهید ممنون از لطف شما
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- واکسن
تصادف کردیم و جمجمه بچم از چهار جا شکست و خونریزی داخلی کرد دو ماه و ده روز گذشته از اون حادثه موقع تصادف دو ماه داشت آیا با این شرایط میشه واکسن چهار ماهگیشو زد ترس اینو داریم ک بخاطر واکسن تب و تشنج کنه و واسه مغزش ک آسیب دیده مشکل پیش بیاد
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- حساسیت نوزاد
نوزاد ۵۰روزه دارم که فقط شیر خودمو میخوره روی صورتش حساسیت زده چکار کنم زود خوب بشه وچه چیزهایی مصرف نکنم؟آیا گوشت گوساله وشیر رو میتونم استفاده کنم؟متخصص هم بردمش گفت حساسیته وفلفل ورب وسوسیس کالباس نخور که من نمیخورم فقط رب بود اونم کنار گذاشتم ولی۱۵روز گذشته و هنوز خوب نشده.وقتی خوابه معلوم نیستن فقط اگر لمسش کنی صورتش زبره ولی وقتی بیداره کاملن قرمز وبد هستن.
- آب اشامیدنی
سلام پسرم ۵ ماه و۶ روزش هست باوزن ۷ کیلو و۵۰۰ گرم،،براش آب آشامیدنی استرلیزه کاله گرفتم میتونم آقای دکتربهش بدم؟ چه مقداربایدبدم؟ ممنونم از لطف شما
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا

