Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره
پسرم ۱۰ روزشه چشم راستش کمی قی داره از قطره باکتی ماید چقد براش استفاده کنم سه کیلو دویست گرم وزنش
- سوال
سلام ببخشید آقای دکتر حساسیت به تخم مرغ در کودکان باعث مدفوع خلطی میشه؟
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- مغز و اعصاب نوزادان
نوزادم ۲ روزش که بود یهو برایش رفت بالا رسید به ۳۰ ب۵د بیمارستان گذاشتن تو دستگاه اومد تا ۲۷ دیدن خیلی اثر نداره خونشو عوض کردن الان نگرانم روی مغزش اثر نگذاشته باشه
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- تب
سلام کودک یک سال وهفت ماهه دارم شربت آزیترو مایسین ۲۰۰سه و نیم سی سی بهش دادم طبق نظر پزشک بعد ازچند ثانیه بالا اورد همراه غذایی کهخورده بودالان باید بازبهش بدم دارو رو یانه تا فردا
- تند تند نفس کشیدن
با سلام خدمت شما اقایی دکتر نوزاد نه ماهه ای دارم که صبح که از خواب بیدار شد خیلی تند تند نفس میکشید و بعد هم تب کرده میتوانید علت تند تند نفس کشیدن وتب او را معلوم کرد با تشکر
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- دندان
سلامبرای بیقراری و درد دندان در آوردن چند سی سی و چند بار استامینفون میتونم بدم 16 ماهه و 10.200 وزن
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- مولتی ویتامین
به بچه ۵ ساله که آلرژی به پروتئین گاوی هم داشته و هنوز به بعضی چیزها آلرژی داره میتونیم شربت لیکومیون بدیم؟ برای کمتر بیمار شدن در پاییز و زمستان و تقویت سیستم ایمنی
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- قطره پاراکید
سلام فرق قطره پاراکید با شربت اون چیه پسر من ۲ سالشه دکتر شربت براش تجویز کرده
- سرما خوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر نوزاد ۱۹ روزه ام سرفه میکنه چیکار کنیم
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- استفراغ نوزادزیرچهارماه
سلام وقت بخیرنوزادم همش استفراغ میکنه وگریه میکنه شیرومیدم همراه شیرخوردن استفراغ میکنه آروغ میزنه استفراغ میکنه درضمن ریفلاکس نداره مشکلش ازچی میتونه باشه؟
- سلاممن ددخترم ۲/۵ سالشه آمپول دگزا زده آیا عوارض داره
سلام من دخترم ۲/۵ سالشه بردم دکتر براش دگزامتازون و سفتراکس تجویز کرد زده آیا ضرری داره؟
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم

