Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهشت ماهشه شیر خشک ببلاک میخوره میخواستم شیر خشک راقطع کنم شیر پاکتی بهش بدم ایا قطع شیر خشک زود نیست چنوع شیر پاکتی بدم
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود
- ESRباید چند باشه برای دوسال
سلام پسرم دوساله هستش گلبول سفیدش21هزار Esrبایددچند باشه ک نشانه بدی هست واسه مریضی سرطان
- بی خوابی کودک
با سلام. من یک پسر8ماهه دارم. که همه چیزش نرماله. فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشه. قبلا کولیک داشت ولی الان که دیگه نباید کولیک داشته باشه. روزها وقتی میخوابه حداقل 1ساعت رو کامل میخوابه ولی شبها موقع خواب توی 1ساعت اول 3بار بیدار میشه. چکار کنم
- دیابت
سلام من یک کودک دیابتی دارمجواب اینقسمت از ازمایش یعنی چی 64.3 [ ttg anti [iga
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم شش ماهشه یه ماه سرماخورده سرفه میکنه دکترم بردم خوب نشده چکارکنم
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- یبوست کودکان
باسلام خدمت شما من یک کودک ۲.۵ ساله دارم که تقریبا از ۶ ماه پیش بعد از گرفتن از شیر مادر کم کم دچار یبوست شد البته اوایل ماهی یکی دوبار ولی الان بیشتر احساس میکنم دلیلش هم درد ناحیه مقعد باشه موقع دفع کلی گریه میکنه و خودشو نگه میداره تحت درمان دکتر هم هست ولی با اینکه آزمایش داره و نه عفونتی داشته نه مشکلی همه چیزشم نرمال بود باز از دفع جلوگیری میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- تغذیه
سلام آقای دکتر،
پسر من 15ماهشه. اشتهاش خیلی کمه، خیلی کم غذا میخوره. وقتیم که میخوره به زورمن. وزنشم کمه. اینم بگم که بیرون رویش یک مدته زیاد شده. مثلا روزی 3 یا 4 بار بیرون روی داره.
ممنون میشم اگه راهنمایی کنین - خون امدن نوک سینه نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه چند روزه پیش از نوک سینه سمت چپش یه لکه خون دیدم دلیلش چیه ممنون
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- شربت اشتها اور
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال و۱۱ ماهشه خیلی کم غذاس مایل ب میوه وغذا خوردن نیس زیاد میشه ی شربت اشتهااور معرفی کنید ک بدم بخوره
- بهداشت
سلام، آیا تمامی واکسن بچه رو باید حتمامراکز بهداشت زد؟؟ نميشه برد مطب پزشک زد؟؟ اگر مطب پزشک بزنیم تو کارت بهداشتش مشکلی پیش مياد؟؟ شما انجام ميدين؟؟ قیمت واکسن یک سالگی چ قدره؟؟ ممنون
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.

