Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- شیردهی
سلام من بچه ام هفت ماهشه خودم بهش شیر میدم به شددت لاغر شدم میشه از قرص چاقی میوه ای گین اپاستفاده کنم برای بچه ضرر نداره
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- کولیک نوزاد دو ماه
باسلام دخت. دوماهه من کولید داره وهر بار شیرخشک میخوره با وجود مقدار کمش معدش ورم میکنه چه کنم و چه شیرخشکی براش مفیده واینکه من هر بار باید شیرخشکش رو عوض کنم چون گیر نمیاد ممنون میشم راهنمایی کنید
- نخوردن قطره آهن
با سلام دخترم تازه شش ماهه شده، وقتی قطره آهن بهش میدیم به خاطر مزه بدش همه رو بالا میاره و نمیخیوره.با آب سیب هم مخلوط کردیم، نخورد. آیا میشه با عرق نعنا مخلوط کنیم و بهش بدیم؟ اگر بله، مقدار عرق نعا چقدر باشه؟ همجنین آیا میشه با فرنی مخلوط کنیم و بهش بدیم؟در صوتی که راه بهتری می شناسید، به بنده اعلام نمائید. با تشکر
- لرز هنگام عصبانیت
سلام دکتر بچم سه سالشه وقتی خیلی گریه میکنه و بهش توجه نمیکنم یا خیلی عصبی میشه تمام بدنش میلرزه مشکلی داره؟ یا وقتی در دستشویی در سرما دوبار لرزش گرفت
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- كبدي
سلام خسته نباشين من پسرمو براي چكاپ ٢سالگي بردم انزيم كبدشو گفتن بلاس S.G.OT=(Ast)45 S.G.p.T=(ALT)11
- وزن کودک
سلام ببخشید دختری دارم دوساله ونیم خیلی کم وزنی میتوانم مکمل پدیاشور بهش بدمینتون ایرانی بدمینتون یا خارجی ممنون
- مسمومیت
دیشب میخواستم دندون های بچمو مسواک بزنم با خمیر دندون بزرگترا.بعد اونم کمی از خمیر دندان رو قورت داد.بلافاصله بش آب.شیر و شربت آبلیمو دادم.الان هیچ علایمی ندارن.ولی من خیلی نگران هستم.چیکار باید بکنم ؟؟؟
- اسهال
مدت زمان اسهال موقع دراوردن دندان چند روز است
- پادرد
سلام وقت بخیر .پسر ۵ ساله دارم بیمارشماست . یه مدتیه بعضی وقتها میگه پام درد میکنه میخوام بدونم باید ازمایش بده؟ و اینکه مطب کی بازمیشه؟
- سلام بچه من سه سال نیم هست کف دست پاهاش همش زرده پوستش بعضی مواقع زرد میشه
- کم خونی
با سلام خدمت دکتر محترم و بزرگوار .خواهر زاده ام یک سالشه رنگ پوستش زرد و سیاه هست آزمایش خون داده گفتن کم خونی کمی داری .با توجه به اینکه اقوام همسرش تالاسمی دارن آیا این میتونه تالاسمی باشه ؟؟ نتایج آزمایششRBC:۶.۶۷------MCHC:30.9----- MCH:18.1. و. RDW:17.8 با تشکر از شما
- سفیدی ناخن
سلام اقای دکترخسته نباشید دخترم ۲ سالشه ناخنش سفیدی داره ایامشکلی داره چی بهش بدم ممنون
- عفونت ریه
پسرم چهار ماهشه سرفه میکنه و عطسه بردمش دکتر گفت عفونت ریه داره . چکار کنم ؟
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- تغییر رنگ مدفوع
سلام .علت رنگ تیره مدفوع در کودک ۵ ساله بدون اینکه دارو یا غذای خاصی خورده باشد و مدت چند ماه اداهمه داشته باشد چیست ؟با تشکر
- حرف زدن کودک دوساله

