Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- سیب
سلام اقای دکتر دخترم ۷ ماهشه سیب رو رنده میکنم با رنده کوچیکش میدم دخترم اشکالی که نداره
- لرزش پای بچه
دخترم ۳ماهو ۱۵ روزش بعَضی وقتا در خواب پا راست میلرزه علت چیه
- کم وزنی نوزاد دختر ۷ ماهه
باسلام دختر من ۷ ماهشه وزن زمان تولدش ۳ کیلور سیصد گرم بود الان ۷ کیلو نیم هستش شیر خشک نان ۱ خارجی بهش میدم اما وزن زیاد نمیکنه نمیدونم براش چکار کنم ممنون میشم کمکم کنین
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- زردی نوازاد
ببخشید من سوالم دیروز کامل ننوشته بودم.من دخترم ۳۴ روزش هست.هفت روزگی متخصص بردم واسه زردی که دکتر گفتن زردی خیلی کمی دارن احتیاجی به دارو نداره وداروی ندادن.اماکم کم به نظرم زردیش پیشرفت کرد .البته ارهاش خون خودم منفی هست قطره بیلی ناستر هم برایش مصرف کردم..دفعات ادار دخترم هم زیاد هست .والبته در روز ۱۰تا۱۲شاید هم بیشتر بهش شیر میدم ومیخوره طوری که بالا میاره مثل پنیرک..الته آروغش هم میگیرم.خیلی نگرانم واسه زردیش.ایازردی نوزادبه تغذیه مادر هم بستگی داره یانه
- غذاي كمكي
بإسلام نوزادم وارد ٦ماه شده وزن ٨كيلو ميتونم سوپ درست كنم داخلش كدو حلوايي و سيب زميني بريزم؟
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر من نوزاد از ۲ماه شروع ب استفراغ کرد دکتر بردم میگفت نرمال داروهای گاز معده داد تا بهبود نیافت در۵ماهگی به گاستولوژی بردم کل بدن چک کرد گفت گاز معده شدید دارد دارو پروبیوتیک داد فایده نداشت دباره بعد ازیک ماه یک پروبیوتیک دیگر الان نوزاد من ۷ماه ۲۰روز است دیگر دکتر نبردم چون گفتن یک سالگی خوب میشود هفته پیش برای بوی دهان وگوش خس خس سینه بردم تمام بدنش جوش قرمز مثل جای پشه میزنددکترگفت طبیعی نوزاد من ۱۰دقیقه خواب است بیدار می شود بلند میکنم آروغ میزند هربار شیر خشک میخورد بیش از ۱۰۰ آروغ میزند از فقط در بغل من است آروغ میگیرم الان ۲۰روز نفس نوزاد من خس خس میکنه حتی قطر ه آب اقیانوس استفاده کردم دباره از گلو وبینی میکند و بوی دهان شدید دارد
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- سوختگی پای نوزاد
برای سوختگی پای نوزاد چهل و پنج روزه...چی پیشنهاد میدین؟ ایروکس و وازلین جواب نداده، بعد اسهال اینطور شده ..ممنون
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- دانه های ریز
پسرم ۱۷ روز پس از واکسن یک سالگی بدنش دانه های ریز زده و امروز که روز ۱۸ ام میشه تعداد دانه بیشتر و اندازه شون بزرگتر شده. از عوارض واکسن این مشکل پیش اومده یا نه؟؟
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- تبخال
سلام،نوزاد 3ماه و ده روز دارم ک هفته پیش عمه اش ک تبخال داشت بوسش کرده منبودم خیلی نگرانم
- استفراغ نوزاد
باسلام دخترم دوماهشه وزن تولد ۳کیلو قدش ۵۰ ودورسر۳۶ بود ماه اول رشدش خوب بود شیرخشک کمکی نان میدادم بخاطراینکه یبوست میگرفت عوضش کردم الان سوپرامیل میدم ولی دوسه روزه شیرمیخوره دوسه دیقه بعدش شیرو بالا میاره بعضی وقتاهم پنیریه حتی آروغشو میگیرم چیکارباید بکنم ممکنه به این شیرخشک ناسازگارباشه؟
- غذاکمکی
سلام وقت بخیراقای دکتر یه سریا میگن ب بچه باید بعد ازواکسن ۶ ماهگی فرنی وسرلاک و...شروع کرد ایا اینا حرفای کلیشه ای هست یا واقعیته مشکلی پیش میاره اگه دکتره اطفال خودش برنامه غذایی ازجمله فرنی وسرلاک بده ایراد نداره
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون

