Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام پسرم یک سالونیم مولتی ویتامین چه نوعی تجویز میکنید دخترم 7ساله هست هردوشون خیلی تند تند بیمارمیشن تب وگلودردو....میخواستم بدونم ایارمولتی ویتامینی هست که بشه سیستم ایمنی رو بالابرد
- وزن گیری بچه
با سلام وخسته نباشید خدمت شما پسر من دوسالگی بر حسب حرف بهداشت قدش ۸۲ و وزنش ده ونیم بود که خودم قدشو گرفتم ۸۵ بود ولی پسرم چند ماه فقط شیر خودمو میخورد اصلا غذا نمیخورد از شیر گرفتمش از اون موقع چهل روز میگذره بچه وزنش به یازده وچهارصد رسیده به نظر شما پسرم مشکلی داره یا بخاطر بد غذا بودنش بوده در ضمن خودمم بچگی از لحاظ قدی ریز بودم ولی الان قد من و شوهرم ۱۶۳ و ۱۸۰ هست به نظر شما جای نگرانی هست البته بچه ام قطره اهن و اد و به زور میخورد بیشترشو میداد بیرون لطفا جواب بدید خیلی نگرانم امکان دکتر رفتنم ندارم
- مقدار مصرف شربت کوآموکسی کلاو
سلام وقت بخیر،دخترم دوسالشه با وزن ۱۱ کیلو گوش درد داره شربت کوآموکسی کلاو۶۴۳ چند سی سی باید بدم؟
- میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم برای کودک
سلام میزان مصرف سوسپانسیون سفیکسیم۱۰۰ برای کودک ۱/۵ساله به وزن۱۴کیلوگرم به دلیل عفونت گلو وسرماخوردگی وتاچندروز؟
- دختر ۶ ماهم از تخت افتاده
سلام ببخشید بچه 6 ماهه من از تخت افتاده صبح وصدا گرمب داد نمیدونم چطوری وقتی رسیدم بهش رو شکم رو موکت بود بعد یه خورده گریه تو بغلم آروم شد .میخوام ببینم خطرناکه باید ببرمش دکتر یا نه؟
- تب
پسرم ۲ سال و نیمشه ماه گذشته با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کردیم انتی بیوتیک داد بعد از اتمام انتی بیوتیک مجدد تب کرد دکتر ازمایش نوشتesr=37 و crpمثبت ،wbc=12 بود که انتی بیوتیک مجدد داد بازم بعد از قطع دارو تب کرد دکتر ازمایش مجدد گرفت که esr=60 و crpمثبت و wbc=14 شد که گفتن بستری بشه،۶ روز بستری شد با دو امپول تزریقی آمپی سیلین۳۰۰
کیفلین سفالوتین۳۰۰ هر ۶ ساعت یکبار،بعد از ۶ روز ازمایش گزفتن esr=77 و crp=۴ نرمال بود و دکترش گفتن مرخص بشه
الان ما نگرانیم crp پایین نیومده نکنه بعد از ترخیص تب کنه دوباره
آیا ازمایش اخرش نرماله و مشکلی نداره که مرخص بشه؟ - نحوه مصرف شربت ستادین دی
دخترم 3ونیم ساله چقدر شربت ستادین دی میتونه مصرف کنن
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- آلپرازولام
سلام آقای دکتر من مجبور شدم نصف قرص آلپرازولام خوردم.بچم ۶ماه و ۱۰ روزشه خطرناکه؟
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- مقدارمصرف دارو
سلام دکتر جان بچہ ام سنش ۷ماھہ بردم دکتر داروی شربت اموکسی سیلین ۲۵۰ شربت گایافنزین دادہ چند سی سی ھر کدوم بدم
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره

