Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- من پسرم هشت سالشه سرماخورده بودماهیچه دردشدنمیتونست روپاش بایسته بردمش متخصص اطفال بهش دگزاتزریق کردایاضررداره یانه
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- سنگ کلیه
برای سنگ کلیه 11 میلی دختر پانزده ساله وپسر پنج ساله با سنگ 4و2 میلی طریقه مصرف داروی سیترات پتاسیم چگونه است وچه باید بکنم.
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- یک قاشق مرباخوری چن سی سی هست
سلام خسته نباشید شربت پسرم رو گفتن شبی یکونیم قاشق مرباخوری بدم یعنی چن سی سی میشه چون با سرنگ میدم
- تعداد دفعات زیاد مدفوع
سلام آقای دکتر.پسر ۳ساله من دو هفته است روزی ۴بار دفع مدفوع داره.وزنش ۱۴ونیم هست قبلا روز ی یکبار بود.الان کم اشتهایی هم شده.لطفا راهنمایی بفرمایید
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- کالپروتکتین
سلام دکترعزیز دخترم 4ماهشه آزمایش کالپروتکتینش2049شده 20روزگیش655بود علتش چیه وبایدچکارکنم شیرخشکش پپتی جونیوره
- آموکسی کلاو
سلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هستسلام آقای دکتر لوزه های دو طرف حلق پسرم کمی التهاب داره و ته زبانش اکثر وقتها سفید هست و زود بزود بوی بد میده که سفیدی زیادتر شده ولی الان بوی بد نمیده و دیشب تب ۳۹ درجه داشت ته حلقش قرمز قرمز شده و زبا کوچکش کمی بلند تر و قرمزشده و ته کام دهان چند تا جوش ریز دیدم و گردی در گلو احساس میکرد که در قورت دادن درد داشت ولی گوش درد و سردرد نداشت و گرفتگی بینی داره و یکبار دیشب استفراغ داشت ولی سرفه نداره از دیشب قرص آموکسی کلاو۶۲۵ هر ۱۲ ساعت و دیفن هیدرامین روزی ۳ بار و قرص مکیدنی آلتادین روزی ۳ بار و ایبوپروفن ۴۰۰ دوبار دادم الان تب پسرم تقریبا قطع شده و حال عمومی بهتر شده الان غذای نرم میتونه قورت بده من تو اینترنت این احوالات رو دیدم که نوشته بود نشانه سرطان گلو من داغون شدم الان میترسم دکتر ببرمش چون من تازه از شر سرطان سینه دارم خلاص میشم خواهش میکنم به من بگید سرطان نیست خیلی از لحاظ روحی داغونم. پسرم ۱۲ ساله هست و ۹۰ کیلو وزنش هست و ۱۷۰ قدش هست امیدوارم خبر خوش به من بدید ولی وضع عمومی پسرم نسبت به دیروز خیلی بهتر شده .
- دخترم ۷ سالشه ۲۶کیلو چند سی سی شربت سفیکسیم بدم.
- سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید پسرم تو این ۱ ماه ۳ بار مریض شده مولتی یا مکملی هستش برا تقویت سیستم ایمنی ک دیر تر مریض بشه ؟
- امدن کمی خون بعد از ادرار نوزاد پسر ۲ روزه
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
شبها با دهان بار نفس میکشه ودهان خشک میشه خروپف هم دارد
- سرماخوردگی
دخترم دوسالشه وقتی سرفه میکنه معذرت میخوام چرک از دماغش درمیاد چه دارویی بدم ممنون
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر 22 ماهه دارم شیرخشک ببلاک میخوره میخوام بدونم تا چند وقت دیگه باید شیر خشک بخوره؟
- سلام آقای دکتر دختر من سه سالشه همش تو خواب ملچ ملوچ میکنه انگار داره شیر میخوره
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- شربت اکسپورانت
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند روز ویروس گرفته حالا سرفه خیلی میکنه شربت اکسپکتورانت کدئین برایش ضرر ندارد از اینکه کدیین داره بهش بدم ممنون
- دومپریدون زیر۱ماه
سلام اقای دکتر نوزادم ۲هفته شه، دکتر بهش فاموتیدین و دومپریدون داده. زیر ۱ماه اشکالی نداره؟؟کولیک هم داره.

