Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کبودی پا
بادسلام و خسته نباشید اقای دکتر نوزاد من حدود دو ماهشه وقتی میگیرمش بغل پاش کبود میشه ولی تا میذارمش زمین خوب میشه خواستم ببینم طبیعیه
- جوش قرمز
سلام. چند روزی میشه که بین ابروهای پسرم یکم جوش و دونه زده. چند تا هم زیر چشمش و یکی دو تا رو بینی اش. چه پمادی بزنم؟
- گوش
سلام دخترم از تولد تا الان که یکسالشه گوشش میکشه ۳ بار دکتر بردم گفتن عفونت نداره کلافه ام کرده.همشم گوشش تمییز می کنم.مال چیه اقای دکتر.اینم بگم از تولد تا الان رفلاکس پنهان داره.از ۵ ماهگی تا یازده ماهگی نکسیوم دادم .دیگه گیر نمیاد قطعش کردم سر خود.شبا ده بار بیدار میشه از خواب
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس ای داره و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیاست باید بهش بدم؟ممنون میشم
سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس تب و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟ممنون میشم
- زدن ماسک برای نوزاد
سلام. ۲ ابان نوبت واکسن ۶ ماهگی دخترمه.اگر موقع رفتن به مرکز بهداشت براش ماسک بزنیم مشکل تنفسی پیش میاد براش؟
- اسهال و استفراغ 9ماهه
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- جای واکسن عفونی شده آیا؟
سلام. بعداز واکسن پسرم زیربغلش اندازه گردو قرمز شده. بیقراری، داره الان 4ماهه است چکارکنم؟
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون
- اسهال نوزا ۵ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم ۱۲روز پبش سرما خرد اسهال شد در روز سه با اسهال کلا ابکی و کمی مخاط داره اول بهش رامنو فلور دادم چند روز بعد دکتر گفت کیدی لاکت همراه شیر مخلوط کن بده روزی سه ساشه هر هشت ساعت الان دوروزه میدم جواب نداده بعد تو نت نوشته بود کیدی لاکت برای دوسال به بالا نگران شدم دیگه ندم دکتر بهش؟!؟ایا ازمایش لازمه؟؟
- عملکرد شکم نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر بچه من ۱۲روزه به دنیا اومده تا دیروز مدفوع نکرده بود چند روزی هم هست بستریش کردن سونوگرافی و رادیوگرافی کردن میگن روده هاش انسداد نداره دیروز یه ذره قنداق دادن بهش یه ذره مدفوع کرده بود از دیروز دیگه شکمش عملکردی نداشته شکمش هم باد کرده مشکلش چی میتونه باشه میتونین راهنماییم کنین ممنون میشم
- دارو در شیردهی
سلام. خسته نباشید. من پسر هشت ماهه دارم. شیر ما ر میخوره و به پروتئین گاوی آلرژی داره. چند روز پیش مریض شدم و دکتر رفتم به من کلیدینیوم سی دادن. الان دو روزه پسرم خیلی نق میزنه و بهونه میگیره. ممکنه بخاطر دارویی که من مصرف میکنم باشه؟
- ورم چشم
سلام نوزادم یک ماهشه چشمش یکم ورم کرده و چرک داره بنظرتون چکار کنم
- دماي اتاق
سلام آقاي دكتر .دماي اتاق نوزاد ٥ ماهه چقدر باشه من ٢٧ درجه رو مناسب ميدونم با يك لباس به دخترم ميپوشونم همسرم به٢٥ درجه ميرسونه آخه دختر من از زماني كه ب دنيا اومده همش عطسه و سرفه ميكنه دكترم بردم گفت سرماخوردگي نيس چكار كنم ؟ممنونم ازتون
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه

