Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- من اشتباهی شربت تئوفیلین دادم عیبی ندارد
- مقدار مصرفی دارو
با سلام .پسرم ۶ ساله و حدودا وزن ۲۸ کیلو داره.چه مقدار از شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش باید بدم؟با تشکر
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر برای ابریزش بینی نوزاد سه و نیم ماهه چه دارویی باید بدم سیتریزین میشه داد 7کیاوعه
- عدم واكنش نوزاد به صدا
سلام دوقلوهاى من بيست و هشت روزه هستن . هيچ كدوم به صداي من واكنشي نشون نميدن. چك آپ يك ماهگى دخترهام، دكتر گفت تا سه ماهگى صبر كنم. سه ماهگى براي اين مورد دير نيست؟ خيلى نگران هستم كه بيمارى اوتيسم داشته باشن.
- سوال
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.ایا مکیدن و خوردن انگشت نوزاد امری عادی است ؟ومشکلی در اینده برای فک و دندان هایش پیش نمیاید؟.اگر خوب نیس پستانک را میشود جایگیزین کرد؟
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- مصرف سفکسیم برای کودک۳سال و۱۰باوزن۱۵کیلو
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین برای دخترم که پنج سالش بود با وزن ۱۸کیلو گفتین ویتامین دی ۱۰۰۰هفته ای ۳دفعه بدمش باید داذوخونه بگم قطره ویتامین دی ۱۰۰میخوام ؟؟
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من دخترم 9سال دارد یکهفته پیش بادل درد شدید ازخواب بیدارشد ولی باحوله گرم زود خوب شد بعدازچندساعت یه کم تب کرد وخوب شد دوروز بعد بیحال شد واسهال ودوروز بعدخوب شد ولی بیحال بود یکبارهم بعدخوب شدن اسهال اسفراغ داشت وطول این مدت بی کم اشتهاهم شده بود درنتیجه روز بع استفراغ گفت که مدفوع سفید باتکه های قهوه ای داشته ولی کاملا سرحال وخوب است آیا مشکل دارد خیلی نگرانم
- عفونت چشم نوزاد
سلام اگر قطره چشم باکتری ماید را ب طور اشتباه دوبار در چشم نوزاد بریزم چه میشود لطفا راهنمایی کنید
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- مدفوع نوزاد
دخترم ۴ ماهش چند روز تموم شده صبح تا ساعت ۷ عروب مدفوعش کم بعد ساعت ۷ مدفوعش زیاد میشه علت چیه
- بغل
سلام آقای دکتر بچه ای که وقتی تو بغلمه ومیگردونمش اروم میشه ولی تا میشینم شروع میکنه به بی قراری عادت کرده یا مشکلی داره؟ چون وقتی رو زمینه خیلی گریه میکنه انگار که جاییش درد میکنه تا بلند میشم ومیگردونمش اروم میشه. ممنون 8 ماهش شده
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماه و ۵ روزه دارم که اوایل بهش شیر نان یک میدادم چون زور میزد و نفخش زیاد بود بهش الان شیر خشک گیگوز میدم گفتن سبک تره از ۲۸ روزگی ساعت ۸ شب شروع کرد به گریه بی امان تا ۳ ساعت تا چند روز خوب بود بعدش دوبدره دل درد و نفخ شروع شد و صورتشو همیشه موقع دل درد خنج میزنه و موقع درد خیلی به خودش میپیچه و صورتش قرمز میشه چند بارم موقع شیر خشک خوردن پستونک رو تف میکنه و سینشو میده بیرون و صورتشم چنده یه جوشای ریز کوچولو میزنه احتمال داره به پروتئین گاوی حساس باشه از کجا بفهمم حساسیت داره چه ازمایشی بدم؟
- استفاده از شربت دی ۳ و نئوزینک
با سلام دکتر جان کودک سه سال و چهار ماهه تا چند ماه میتونه هر روز به صورت مستمر شربت ویتامین دی ۳ استفاده کنه؟ در مورد شربت نئو زینک هم همین سوال رو داشتم تا چند ماه مستمر چند سی سی میتونه استفاده کنه؟ آیا این دو شربت رو میشه ترکیبی هم استفاده کنه مثلا یک ماه شربت دی ۳ رو هر روز استفاده کنه ماه بعد شربت نئوزینک رو هر روز استفاده کنه؟ یک دنیا ممنون از راهنمایی شما سپاس فراوان
- اسهال نوزادسه ماهه
نوزادم سه ماهشه ۱۰ روزه اسهال داره پدی لاکت دادم ومترونیندازول وزینک هیچ فایده ای نداره اسهال بند نمیاد پودراوآراس هم میدم ولی نمیخوره لطفا بگیدباچه دارویی اسهالش بندمیاد
- گریه نوزاد
باسلام دختر۲ماهم فقط شبا وسط شیرخوردن گریه میکنه وسینه رو سخت میگیره بدنشم حالت کمانی میکنه دلیلش چی میتونه باشه
- واکسن
پسرم دیروز واکسن 18 ماهگی ش پاش رو زدم وقتی اومدم خونه دیدم ابله مرغان گرفته آیا مشکلی پیش نمیاد براش
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام .پسر دوماهه ام یکم سرفه .میکنه وبینیشم کیپ شده اما آب ریزش بینی نداره.موقع نفس کشیدنم یکم خرخر میکنه .البته گاهی اوقات ، کل روز اینطور نیست.دکتر بهش آموکسی سیلین ۱۲۵ داده .هر ۱۲ساعت ۵ سی سی .وزنشم ۵و۶۰۰هست .به نظر شما ۵سی سی زیاد نیست ..لطفاراهنماییم کنید.درضمن تعدا دفعاتی ام که پوشکش را کثیف میکنه زیاد شده اما حجمش کمه.بنظرتون اسهال داره،؟ازصبح تا الان که ساعت ۸هست سه بار با حجم کم.بیرون روی داشته ..حال عمومیش هم خوبه.شیرمادرم خوب میخوره.
- سلام دخترم یک ساله یک ماهش هسته هنوز دندان نیاورده بایدچیکار کنم ممنون میشم اگ راهنمای کنین

