Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت یورو ویتال کیندر
با سلام و عرض ادب ایا میتوان به کودک دوسال و چهارماهه شربت یورو ویتال کیندر داد؟ و آیا این شربت ویتامین دی مورد نیاز کودک را دارد؟
- بویبدبینی
سلام خسته نباشید من دخترم یک سالوده ماهشهیکهفته الی دهروزمیشهبوی بدی ازبینیش بیرون میادخواستمعلتشوجویابشم
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- مصرف انتی بیوتیک
دخترم نزدیکشش سالشه ، الان یک هفتس روزهای اول تب و دل پیچه داشت بعداز خوردن دیفن هیدامین و شربت بروفن دو روز بهتر شد بعد سرفه هاش شروع شد دو روز هم شربت پلاژین مصرف کرد کمی خوب و دوباره اوت میشد مریضیش الان روز ششم دوباره تب با سرفه های عفونی داره.... آنتی بیوتیک هم گیرم نمیاد اصلا بهش بدم بهم گفتن نصف قرص سفکسیم ۲۰۰ میتونم بهش بدم ...نظر شما چیه آقای دکتر ....
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- ارده
- خواب نوزاد
با سلام نوزاد چهل روزه ام توی خواب خیلی دستاش رو باز میکنه و میترسه دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟؟
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- کهیر پوستی
سلام مادری شیرده هستم که دوروز قبل در اثر خوردن گرمی و استرس بابت اسباب کشی دچار کهیر شدید شده ام چه کنم که هم زودتر بهبود یابم هم نوزادم درگیر نشود.
- سلام پسرم ۶سال داردپوست کف دست وکف پازرداست کمبوداشتها نداره ووزنش هم تقریبا جزتپل هاست میخواستم علت زردی روبدونم ؟
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- سلام دکتر پسرم ۲ماه و۲۰ روزششیر خودم مو میدم خیلی بالا میاره شیرخشک نان یک گرفتم اونم که میدم شکمش کار نمیکنه به نظرتون دلپیچه ش از شیر خشک هس چه شیرخشکی بدم بهش بهتر شهه
- مکمل تقویتی
سلام جناب دکتر برای دختر دو ساله که مهدکودک میره با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماریها چه مکمل تقویتی توصیه میکنید تهیه کنم؟ متشکرم
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- درمان برفک دهان نوزاد ۴ ناهه
دخترم 4 ماهشه دهان برفک زده نیستاتین خوب نمیشه لطفا یک قرص بهم معرفی کنید خوب شهاز دو ماهگی در گبره
- شربت
سلام, برای سیستم ایمنی بدن واشتها برای کودک یکسال ونیمه شربت اینیونس بهتره یا زینک خارجی کدام راهنمایی کنید

