Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داغی پشت سر نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماهشه پشت سرش داغه بعضی وقتا. تبشو میگیرم بین 36/8تا37 ینی تب داره؟ شربت استامینوفن بهش بدم؟
- سرماخوردگی در ناحیه سر کودک توام با تب
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- واکسن۱۸ماهگی
سلام دختر ۲۰ماهشه دیروز واکسن۱۸ ماهگی زدم امروز دونه های قرمز دراومده از بدنش و میخواره چیکار کنم لطفا جواب بدید
- دوز مصرف کو آمو کسی کلاو ۶۴۳
دوز شربت کو آموکسی کلاو برای کودک ۸ساله باوزن ۲۳ کیلو باید چقدر داد
- مالیدن بینی وچشم کودک
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- زردی کف پای دخترم
دخترم ۶ساله از مچ پاهاش به پایین کلا کف پاهاش زرد هستش
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- شیشه
سلام ببخشید من داداشم۹سالشه همراه غذاش یه خوره شیشه خورده گلوش هم درد شده وحالت تهوع داره باید چیکار کنیم؟
- ادرار
سلامپسرم۶ماهشهاز موقعیکهواکسن۴ماهگیشرو زدیم ادرارشکمشدههردوساعتونیمسهساعتیجیشمیکنهآبمبهشمیدمالانولیهمچنانکمجیشمیکنهمیشهبگینعلتشچیهخیلینگرانمشرایط دکتررفتنندارم🥲
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- مقدار سفکسیم
سلام خسته نباشید پسر من مبتلا به امیکرون شده ۹ ساله تقریبا ۴۵کیلودکتر سفکسیم ۱۰۰ داده هر ۱۲ ساعت اما نگفتن چقدر باید بدم لطفا راهنمایی کنید
- علت زردی کف پا و پوست کودک
با سلام میخواستم علت زردی کف پا و پوست را بپرسم من پسرم ۶ سالشه که هم کف پاهاش و صورتش زرد هست و یکبارم آزمایش بردم هیچی نشون نداد
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- خلط و سرفه
با سلام خدمت شما دکتر عزیز و گرامی من یه پسر 3سال ونمیم دارم که سه ماه پیش سرما خوردن و همراه با تب بود و خلط الان هنوز بعد از سه ماه کاملا خلط دارن شیش دوره آنتی بیوتیک از همه مدل استفاده کردن اصلا جوابی نگرفتیم موقع خواب هم پشت حلق و بینی پر از خلط و خیلی زیاد خر خر میکنه ممنون میشم بابت راهنماییتون
- پادردی
سلام آقای دکتر.دخترم۸ساله هست شب هاتاصبح توخواب مرتب پاهاش روزمین میزنه. گاهی از خستگی زیاد، گاهی هم میگه پاهام درد میکنه چند ساله اینجوریه.تجویزتون چیه آقای دکتر؟
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون
- سرما خوردگی
نوروز پیش پسرم آب تنی کرده سردرد و گلو درد و تب داره از دیروز

