Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- چرک گلوی کودک
سلام دکتر دخترمن دو سال و نیمشه تقریبا سه هفته پیش گلوش شدیدا چرک کرده بود دکتر بهش سوسپانسیون اموکسی کلاو داد هر هشت ساعت ۴سی سی دادم دیدم بازگلوش چرک داره دوباره یه شیشه دیگهدادم الان سه روز که نمیدم دوباره گلوش چرک کرده.میگم من شربت رو بیرون یخچال گذاشته بودم ایا اثرش رو از دست داده که،دوباده عفونت کرده.تب هم نداره فقط یه کم ابریزس بینی دارهکه گاهی هم سبز رنگه
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- سلام اقای دکتر دخترم سرفه های خلط دار میکنه ایا نیاز به انتی بیوتیک داره یا نه
برای درمان سرفه های خلط دار چه اننی بیوتیکی تجویز می کنید دخترم 8سالش هست
- ابریزش بینی سبز
سلام دخترم ۸ماهشه بعد دوروز ابریزش بینینیش سبز شده و بعد اون تب هم شروع شده،قبلا ابریزشش شفاف بود و تب نداشت. سرفه هم داره لطفا راهنمایی کنید
- جوش
سلام وقت بخیر آقای دکتر یه دو ماهی میشه روی دست دخترم یه چیزی حالت جوش دراومده که قرمز و برجسته گفتین عکسشو برای متخصص بفرستم ولی درست متوجه نشدم .
- ابریزش بینی و سرفه
- آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله چند سی سی؟
با سلام آزیترمایسین ۲۰۰ برای ۸ و نیم ساله با وزن ۳۶ چند سی سی یدم؟
- سرماخوردگی
دوهفته هست آبریزش بینی داشت با کمی سرفه دکتر گفت اگه سرفه هاش بیشتر شد آنتی بیوتیک بده واگرنه نمیخواد الان دوروزه دوباره سرفه میکنه سفکسیم ۱۰۰ چقدبدم بهش وزنش ۱۵/۵ هستش سنش ۴سال و ۱۰ ماه
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- علت قرمزی دور معقدکودک ۲۰ ماهه
کودک ۲۰ ماهه دارم چندروزه دور معقدش قرمز شده علتش چیه با تشکر
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- دندان ساییدن
سلام پسرم دوسال و یک ماهشه ،،روزی چند بار دندان هاشو بهم فشار میده ،صدایی ک ایجاد میشه خوشش میاد،،سوالم اینه ک چیکارکنم این کار انجام نده؟؟ ایا ضررداره؟؟ مرسی
- قطع شیردهی
باسلام دخترم بیست و دوماهه است و شیر مادر میخورد.میخواهم شیرش را قطع کنم.فقط شب ها شیر میخورد.هرکاری می کنم شب ها با گریه بلند میشه و شیر میخواد.چیکار کنم؟عادت داره قبل از خواب هم شیر میخوره.چطوری ازش بگیرم که آسیب نبینه؟میشه لطفا راهنماییم کنید؟
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- کمپشتی موها
سلام .دختر من جلو و بغل سر موهای کم پشتی داره شربت زینک خورده و الان ویتا گلوبین میخوره . در ضمن گاهی موهای سرش یکی دو تا از ساقه سفید میشن بعد از اینکه در آوردند کم کم یکی دوتا سفید میشه و ناخنا ی دست و پا کم رشد هستند و ناخن شصت پا به طرف داخل کمی انحناداره آزمایش هم گرفتن آهن و د حداقل را نشان میداد ولی کم نبود و تیروئید نرمال بود چه کنم؟در ضمن دخترم کلاس دوم هست .
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- عیدقربان
سلام اقای دکتر ببخشیدشماکه گفتین مطب تشیف ندارین چرا نوشتین عیدقربان ساعت تعقیرمیکنه مگه مطب هستین

