Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- دورسر
سلام اقای دکترپرسیدم دخترم ۱۲ماهه بادورسر۳۳.۵دنیااومدالان دورسرش ۴۴باوزن ۸۲۰۰وقد۷۲ سانت ازهفت ماهگی دورسرش رشدنکرده گفتبن نگران نباش یعنی بایدمتخصص ببرم یانه همه کارای تکاملیشم زودبودآیارشدش یانرماله خیلی استرس دارم اجرتون باخدا
- شیرخشک
ببخشید من تا الان به دخترم شیر خشک ببلاک میدادم یکسال و ۴ ماهشه شیر خشکش پیدا نمیشه چی جایگزین کنم که معدش بهم نریزه ببلاک خیلی خوب بود ممنون میشم راهنماییم کنید
- واکسن انفولانزاا
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و شش ماه دارد. پارسال براش واکسن انفولانزا فرانسوی تزریق کردیم . اما وقتی سه هفته بعدش خواستیم دوز دوم را براش تزریق کنیم متاسفانه دیگه یافت نشد یعنی پارسال فقط یک دوز نصفه را زد. حالا امسال میخواهیم براش دوباره واکسن انفولانزا بزنیم. آیا یک دوز کافی است یا دوتا بخریم و دو دو دوز براش بزنیم یک دنیا سپاس از شما
- تنفس نامنظم
باسلام پسر پنج ساله ای دارم که چند روزه دچار ویروس شده وآبریزش وتب داره چیزی که من را نگران کرده این است که تو خواب تنفسش خیلی نامنظم شده وقتی تب داره کخیلی تند تند نفس میکشه وبعصی وقتها هم چند تا نفس میکشه وچند ثانیه نفس نمیکشه البته دوباره تنفس عادی میشه قبل سرماخوردگی دقت نکرده بودم ببینم همین طور بوده یا نه فقط نارس بدنیا اومده و12روز بدلیل آپنه در ان آی سی یو بستری بود ولی بعد از اون دیگه مشکلی نداشت ،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید .ممنون.
- سوال در مورد پشت سر
سلام خسته نباشید ببخشید پشت گوش دخترم یعنی پایین تر اونجا که مو رشد کرده سه تا اندازه نخود باد کرده میخواستم ببینم چیه
- وزن کم کردن نوزاد
سلام واحترام. تشکر آقای دکتر گرامی که وقت میزارین خداخیرتون بده. پسرمن یک سال ودوماهش وزنش 9 کیلو نیم. موقع تولد2 کیلو و700 بود. دکتربردم چک گفت وزنش کم.. آزمایش نوشت ک نرفتم هنوز.. آیا این آزمایش انجام بدم؟ واینکه بدغذاست وهرچیزی نمیخوره پیشنهادتون چیه وچه غذاهایی بدم بهش.
- دورسرنوزاد
سلام من یه پسر۹ ماهه ونیمه دارم که دورسراون۴۸هستش بهداشت میگه نرمال نیست خیلی زیادهستش خواستم ببینم درست میگه
- سلام خسته نباشیددخترم ۴ ساله شه وقتی سرما میخوره سرفه خیلی میکنه میخواستم راهنماییم کنین یک داروی خیلی خوب بهم معرفی کنین تاتهیه کنم سرفه هاش خشک هستش
- گلودرد
سلام اقای دکترفرمودیدمشکل تیروییدیهوظاهرنمیشه ممکنه لوزه باشه؟
- افتادن ناخن دست وپا
سلام پسرم چهارسال ونیم داره ناخن دست وپاش داره از پشت میفته وبجاش ناخن تازه در میاره نشانه چیست
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- درمورد تب
من دختر دوساله نیمه دارم از یکشنبه شبش تب کردتا دیشب،تبش رفت و برگشت بود،الانم تب نداره دوروزه تودماغی حرف میزنه،از دیشب تاحالا یکسره سرفه میکنه،ابریزش بینی هم داره،رنگ مدفوعشم تغییر کرده باید چکار کنم ،از غذا خوردن افتاده همش دل آب میخواد
- با سلام' آیا میتوان همزمان از ستادین و شربت گیاهی ضدسرفه برای کودکان استفاده کرد؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- کرونا
سلام جناب دکتر وقتتون بخیر بنده با خانمم ۸ روزه به کرونا مبتلا شدیم و حال عمومی هر دومون خوبه و دارو مصرف میکنیم.یه دختر ۴ساله داریم پیش خودمون تو خونه است ولی هیچ علائمی نداره.آیا دخترم نیاز به داروی خاصی داره؟ممکنه اونم علائمش شروع بشه یا نه؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام پسرم سرماخورده وشربت فارمنتین بهش دادم از دیروز پاهاش از زانو به پایین درد میکنه طوری که راه رفتن براش سخته چکارکنم
- آزمایش مدفوع کودک 2ساله
سلام و خسته نباشید،اقای دکتردر آزمایش مدفوع پسرم consistency:loose w.b.c 2-4 و بقیه موارد not seen،جواب آزمایش چه طوره؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه شبانه
دخترم شبا وقتی که میخوابه خیلی سرفه میکنه اینقد که از خواب بیدار میشه حتی بعضی وتا هم از شدت سرفه استفراغ میکنه زمانی که سرفه میکنه سرش خیلی عرق میکنه و داغ میشه نمیدونم از چی دو بارهم دکتر بردم اما فرقی نکرده

